Jaarwisseling

Nog een klein duwtje, en dan zit het jaar erop.

Morgen moeten wij in de voormiddag met de mannen kostuums gaan passen voor het huwelijk van dochterlief. De vrouwen mogen een klein fortuin uitgeven voor een feestelijke outfit, maar voor de mannen volstaat een gehuurd kostuum…

Ook in de voormiddag begint één van mijn meest favoriete muzieklijstjes op de radio: de Tijdloze. Natuurlijk op mijn favoriete radiozender…studio Brussel. Vanaf 10u tot…..?

In de namiddag gaan vrouwlief en ik dan samen hapjes bereiden, want ‘s avonds komt een stel vrienden met hun 2 kindjes hier het jaar uitwuiven. Het eten zelf zullen we maar op te warmen hebben, lekker makkelijk.

Op nieuwjaarsdag gaan we dan natuurlijk eerst bij onze respectievelijke moeder Nieuwjaar wensen. ‘s Avonds is er dan bij m’n schoonmoeder kaasplank, en dan zijn de meeste schoonbroers en schoonzussen er ook. Zal weer heel wat gebabbel en gelach aan te pas komen…

Ik wens jullie allen een fijne oudejaarsdag, en alvast een subliem begin van 2010!

Liefs,

Billy

22 gedachtes over “Jaarwisseling

  1. wij gaan lekker met z’n vieren ( 2 kindjes zullen niet thuis zijn) rustig aan doen.
    bijkomen van de afgelopen weken en voorbereiden op de nog komende weken.
    heel veel plezier en gezelligheid voor jullie gewenst Billy!
    xxx

  2. Ohhhhhhhhhhh zo heerlijk de feest outfit voor de bruiloft ik hoop dat ooit ook te kunnen loggen natuurlijk, hahaha maar dat mag nog wel een jaar of 10 duren 😉
    Verder, ben ik straks vanaf een uur of 11 lekker alleen tot morgen middag zelfs! HEERLIJK! 😀
    Een mooie jaarwisseling Billy en veilig ook vooral!
    XXX

  3. Billy ik wens jou ook alvast een spetterend en knallend nieuwjaar toe. En dat al je dromen uit mogen komen.
    Wij zijn met z’n viertjes vanavond. Onze hond is gelukkig niet bang voor het geknal.
    Alast Proost op een liefdevol jaar.
    Liefs Genot xxx

  4. Met een gehuurd kostuum (smoking?) kun je heel gedistingeerd uit de verf komen, Billy. En allicht goedkoper dan wanneer je een compleet kostuum voor jezelf moet aanschaffen. Want wanneer trek je zo’n kostuum voor een tweede keer aan? Eigenlijk nooit toch? Terwijl de vrouwen hun feestelijke outfits meestal meerdere malen kunnen dragen. Maarre, plaats je nog wel even een foto van jezelf in smoking?
    Verder wens ik jou en de jouwen een goed en gezond 2010 toe! Een fijne jaarwisseling Billy!

  5. Eeen heeeeeel gelukkig en gezond 2010 Billy, ik hoop dat je nieuwjaarsdag gezellig was. Ik ben ook bij mijn schoonouders die allebei nog leven langs geweest! xxx Van Betty

  6. Een beetje een trein later 🙂 maar voor jouw , je vrouwtje en kinderen alle goeds het komende jaar , goede gezondheid en verder volop genieten van het leven zoals altijd zeker ? 🙂 XXX leuk en spannend hoor dat je dochter trouwt , dan wil ik wel graag eens foto’s zien

dit vind jij er van...

