Aftellen naar Kerst

Vanmorgen ben ik met onze wagen naar de garage geweest, voor een eerste onderhoud. Met nota bene al 28.000 km op de teller! Vroeger moest dat iedere 5000 km of zo, door de moderne middelen is dat nu toch wel een stuk verbeterd.

In de tijd dat ze met de wagen bezig waren ben ik met de (vervang)fiets die door de garage beschikbaar wordt gesteld voor de klanten, op zoek geweest naar m’n 3e kadootje. In het centrum van Kortrijk, wat verbazingwekkend niet zo evident bleek, want de winkel die ik zocht vond ik niet zo makkelijk. Maar ik ken de stad ook zo goed niet (meer), ook al heb ik er jaren geleden nog gewerkt en vele middagpauzes doorgebracht. Maar kom, het is me gelukt. Op dit eigenste moment is vrouwlief trouwens ook nog op kadootjesjacht. Dan zijn al onze verrassingen in huis, en wordt het aftellen naar kerstdag. Dan komen onze kids met hun lief eten, en worden de kadootjes opengemaakt, ben al benieuwd….

Morgenavond (kerstavond) komt m’n broer en zijn vrouw naar hier. Samen genieten van een lekkere maaltijd en gezellig samenzijn. Moet zowat de eerste keer zijn dat er helemaal geen kinderen bij zijn…zal wel rustig zijn dan denk ik

Ik wens jullie allen een fijne kerstavond en kerstdag toe!

Groetjes,

Billy

27 gedachtes over “Aftellen naar Kerst

  1. Hoi Billy,
    Wij vieren onze kerstdagen (in nederland hebben we er twee) bij vrienden en mijn petekind. Ik mag een complete rijsttafel in elkaar toveren voor de eerste kerstdag.
    Hele fijne dagen gewenst en trek maar vast een broek aan die wat wijder zit, dan valt het niet op dat je aankomt whaha!

  2. De cadeautjes zijn hier met Sinterklaas uitgedeeld en met eerste Kerstdag gaan we bij onze oudste dochter eten, waar ook onze jongste met haar vriend mee aan zullen zitten. Tweede kerstdag hebben we dan nodig om thuis uit te buiken.
    een hele fijne Kerst wens ik jullie toe Billy.
    Groeten. J@n.

  3. Ja jullie hebben maar 1 kerstdag he….jammer voor jullie! Maar leuk dat er allemaal cadaeutjes zijn…ook voor de kinderen dus, gezellig!
    Ik wens jou en je gezin een fijne kerst hoor, heerlijk genieten van het samenzijn!
    Liefs van Inge!

  4. Vandaag een berg kadootjes gegeven aan een stel meiden en met kerst, ja tweede, maar ook nog twee verjaardagen die daar meteen gevierd worden, heb dus eigenlijk geen idee, of we nu kerstkado’s geven of gewoon verjaarskado’s lol 😉
    Het is in huis, staat klaar in een tas bij elkaar om mee te gaan naar ouders als die ons komen halen 😀
    Kerstavond en eerste dag, zijn wij gewoon normaal thuis met zijn twee, lekker rustig 😀
    XXX

  5. Een leenfiets? Wat wordt ik dan verwend door mijn garage, die stelt gratis een autootje beschikbaar. Maar het gaat een heel gezellige kerst worden bij jou zo te lezen. Geniet ervan Billy!

  6. leuk dat jullie zo elk op cadeautjes-jacht gaan 🙂 de dag dat er hier zonder kinderen gevierd wordt zal nog effe duren lol … maar goed , vind dit juist wel gezellig … In ieder geval ook voor jullie een warme, gezellige kerstavond / kerst .. groetjessss x

  7. Ik heb vandaag winkel in winkel uit gelopen voor de laatste kerstcadeautjes. En uiteindelijk alles gevonden wat ik zocht.
    Morgen nog wat boodschapjes en dan klaar voor kerst. te beginnen met de vroege nachtmis om 21.00 uur morgenaaf.
    Hele fijne kerstdagen toe voor jou en je gezin,
    Liefs Inge

  8. Voor jou en de jouwen uiteraard ook een gelukkig kerstfeest toe gewenst! En bednkt voor altijd je positieve en lieve reacties op mijn blogs dit jaar!!! We gaan er in 2010 gewoon mee door!
    Lieve groetjes Betty

  9. Leuk dat je ook even bij mij langs komt! Is het nog gelukt met je derde kado??
    Dat klopt helemaal, over een half uurtje 😉 haha, maar daar komt zo nog een logje over!!
    Fijne feestdagen!!
    Liefs!!

  10. Hier vandaag de laatste kerstdag. En dan nog een zondag… en dan weer gewoon aan het werk. Tot nieuwjaar.
    Ik wens je in ieder geval alle goeds voor het nieuwe jaar.
    En ik heb nog een nieuwtje, maar dat vertel ik je wel een keer over msn, als ik je nog spreek voor de 14de… hihi
    Nieuwsgierig…??
    Goed zo!
    Liefs Gerine

dit vind jij er van...

