Witte zondag

Vanmorgen, 8u30. Ik trek m’n ogen open…zó laat al! Ik wip uit bed en kijk door het raam. Eén wit deken buiten!

P1030407

P1030408

Ik besluit om m’n wekelijkse zwembeurtje maar ‘s over te slaan. Samen met vrouwlief ontbeten, een (zelfgemaakte) wafel met abrikozenconfituur en een heerlijk kopje koffie. Toen ik besefte dat dit een uitgelezen moment was om er een lazy sunday van te maken, herinnerde ik me dat ik nog een opgenomen programma van tv moest bekijken: een documentaire over Tom Barman, de zanger en bezieler van popgroep dEUS. Van die dingen kan ik enorm zitten (lees: liggen) genieten. De documentaire laat Tom zien achter de schermen. Het hectische leventje van een succesvol artiest. Niet voor niks heeft de documentaire de titel “Tempo of a Restless Soul”. Rusteloos is hij zeker. Eigenlijk niet echt benijdenswaardig als je het mij vraagt. Helaas krijgen we via deze film niet echt een beeld van de man achter Tom Barman, weinig privéshots. Maar toch wel genoten. Als muziekliefhebber heb je niet vaak een idee wat een artiest aan voorbereiding en repetities moet doen om tot het resultaat te komen dat je van hen verwacht. En daar was het hem in deze om te doen…

 

 

Vandaag waren we van plan om naar de Kerstcorrida te gaan, een loopwedstrijd in Deerlijk, een buurgemeente. Onze (aanstaande)schoonzoon zou erin meelopen. Maar we kregen deze voormiddag al te horen van onze buren dat de wedstrijd door de weersomstandigheden afgelast is.
We hebben dan maar afgesproken om deze namiddag naar onze vrienden te gaan om een kaartnamiddagje te houden…heb ik altijd wel zin in!

Fijne zondag allemaal!

Groetjes,

Billy

25 thoughts on “Witte zondag

  1. ween beetje wit was het deze week al hier. Maar ook hier is vannacht weer wat bij gevallen. Ik vind het ook mooi om te zien, maar om er in te rijden vind ik toch wat minder leuk! En ik moet deze week dus nog gewoon werken, dus dat word uitkijken……..
    Geniet van je lazy sunday afternoon….
    liefs Gerine

  2. Wel mooi Billy, maar het ongemak en de nasleep…..Ik had al gedacht dat we hier vrijuit zouden gaan, maar op de tuintafel hier op het balkon ligt ondertussen al zo’n 15 cm. en dat is volgens mij nog niet het einde….
    Gr. J@n.

  3. En het blijft maar sneeuwen met af en toe een stevige windvlaag. Prachtig om te zien en goed voor een luie zondag, ik hoop dat het morgen meevalt vor de mensen die er doormoeten.
    Groetjes.

  4. Albert en ik kunnen het zich nauwelijks voorstellen dat de winter zo heeft toegeslagen in de Lage Landen. Niet te geloven, maar bij jou ook waar. Onze laatste log gaat over “LET IT SNOW”. Kan jij nog sneeuw zien? In ieder geval heb je vakantie. Veel plezier en duim voor me als ik terug MAG, a.s. dinsdag.
    Au revoir Billy.
    Saludos de
    Mara

  5. Toen ik vanmorgen wakker werd, wist ik al dat er zo’n dik pak zou liggen, mijn hoofd(pijn) vertelde mij dat al
    En ik voel dat er nog meer gaat komen.
    En dan nog dit soort muziek erbij … hellup, doe me snel een ibuprofen

  6. Bij ons zag het er ook zo uit, een grote witte deken. En vele kindertjes met sleetjes, zo leuk en deed me zo aan vroeger denken! (toen ik zelf op de slede zat) Verder een rustig, maar leuk weekendje zo te lezen.

  7. Prachitge foto’s Billy..ik ben ook een uurtje buiten geweest met het foto app om mijn nek hoor! Genieten is dat, dit weer. Ik heb een stukje van je filmpje geluisterd maar kan het niet meer aan….wheelpp wat een herrie..haha
    Fijne dagen en een super 2010 wil ik jullie nog toewensen!
    Liefs Loes

  8. Onze zondag weet je ondertussen en nog vele foto’s heb ik staan om te showen hahaha incluis de kersthow van mijn tiener die gisteravond gezwommen is, kortom vandaag is het zondag voor mij 😉
    XXX

  9. hi Billy
    je bent dus gelijk zovelen, 2 weken thuis, heerlijk, nu er sneeuw ligt
    kunnen we lekker genieten van dat alles
    en het was inderdaad mooi wit gisteren, heb de wagen maar in de garage gelaten
    minder leuk voor mijn zoon, die de ochtendshift geeft, en al om 3u30 vertrokken is, want hij moet naar Roeselare
    wens je alvast fijne kerstdagen toe
    groetjes

  10. Dat lijkt me een heerlijke zondagvm billy , hoe je het omschrijft … hmmmmmm … hihi wil haast in die wafel bijten 🙂
    Af en toe eens plannen wijzigen is niet slecht … Heel mooie foto’s heb je genomen … Nog een fijn verlof … maar ik kom nog langs 😉 groetjes en fijne avond x Straks even naar clipje zien , Tim is hier nu eerst achter Jens

  11. hi Billy
    heb al veel in huis gehaald om eer een leuke kerst van te maken en een lekkere
    en vroeger kreeg mijn ex een fles drank en een doos pralines mee met kerst, maar dat is niet te vergelijken met het pakket dat mijn zoon gekregen heeft
    in NDL krijgt iedereen dat, vind ik wel leuk
    nog een fijne week

  12. Lekker genieten van je vakantie! En dat doe je dus….Bij mij regent het nu, dus de sneeuw gaat langzaam maar zeker weg. Nu maar hopen dat het vannacht niet gaat op vriezen!
    Enjoy your Holiday !!!!!

  13. altijd leuk zulke docu’s Billybro, ik zei dat ook graag, afgelopen zaterdag was er een docu op TV hier over en met Anouk, was echt genieten ook! die hebben we bij Kim thuis gekeken … en wat jij zegt hier ook, veel dingen worden afgelast en liggen plat door de sneeuwval … het geeft vooral mooie plaatjes … ik geniet er van maar ik hoef er ook niet door, iedereen heeft zowat vakantie nu, dus dat is wel prettig!
    groetjes, ♥

dit vind jij er van...

