T’is zo ver!

…gedaan met werken voor dit jaar!

Gisteren ben ik op kadootjesjacht geweest. Vrouwlief en ik en dochter en vriend kopen elk een kadootje voor elkaar. Jammer dat zoon en lief niet willen meedoen, want ik doe dit eigenlijk wel graag. Een kadootje zegt volgens mij veel over de manier waarop je iemand kent. Als je iemand goed kent kan het volgens mij geen probleem zijn om een passend kado te kiezen. En toch hebben zovelen daar problemen mee. Wordt misschien wat te ver gezocht of zo. Ik heb in elk geval al 2 kadootjes meegebracht, en weet al goed wat ik wil voor m’n 3e. Maar ik wacht maar eventjes met dat, tot de wegen beter bereidbaar zijn. Want die winterprik gooide gisteren toch wel serieus roet in het eten…

Vanavond gaan vrouwlief en ik samen met vriend F. naar een bierproefavond. Gelukkig is vrouwlief BOB…

Groetjes!

Billy

21 gedachtes over “T’is zo ver!

  1. wens jou een hele fijne vakantie en veel plezier met z´n allen, met of zonder kadootjes. Wat je schrijft vind ik ook wel dat een kadootje iets persoonlijks moet zijn. Vroeger maakte ik altijd een kadootje

  2. Ja cadeautjes vooriemand die je goed kent zijn bijna altijd goed!
    Hier ook vakantie, en voor de kids is dit wel erg leuk hoor, die sneeuwpret. hoe was je bierproefavond?
    groeten en een fijn weekend, Inge

  3. Nou je kan het zelf op de wereld gezet hebben dat persoon, en een kadootje geven en dan een reactie krijgen die je bloed doet vriezen :S
    En iemand die verder af staat, die ik amper ken, ja meestal wel, en anderen ook overigens, maar mijn eigen kind? Die kon ik laatst wel killen! Dure kado’s, 2 stuks… is het niet goed 😦 Geloof mij, dan word je best zwaar teleurgesteld, oh wat? boeken, ze leest veel, boeken van de film waar ze zo weg van is, boeken over het verhaal wat ze graag in het engels wil lezen maar ik de nederlandse versies ook van kocht omdat …
    Niet goed dus …
    XXX

  4. Fijn voor je dat je nu voorlopig niet meer hoeft te werken! Lekker! Ja hier zijn nu ook bijna alle cadeau’s “binnen”…..zelf verwacht ik er nog twee voor de kids en de rest moet ik maar afwachten want daar heb ik geen zicht op! ;p
    Hoe is het met je vrouw…..nu met deze kou zal het waarschijnlijk niet veel beter gaan met haar rug denk ik?
    Gezellig dat jullie een bierproefavond hebben…..en waarom moeten de vrouwen nou altijd de bob zijn…..mogen vrouwen niet gezellig meedrinken? Ik ben ook bijna altijd de bob…..ik ga daar in het nieuwe jaar toch wat aan doen hoor! Grrrrr….. ;p
    Heb een fijn weekend hoor!

  5. Nu al lekker vrij, Billy! Geniet er maar lekker van na al dat harde werken. Ik ben ook klaar met mijn kadootjes, wel altijd gezellig om met Kerst elkaar wat te geven!

  6. Ja kadootjes met kerst vind ik ook altijd erg leuk, Frank heeft zowaar dit jaar zelf iets gekocht samen met mijn oudste dochter voor mij. Hij vindt het schijnbaar ook lastig…
    De kadootjes liggen gezellig onder de boom te wachten op kerstavond, dan worden ze uitgepakt.
    Ik wens je een fijne kerstvakantie, hoop dat de proefavond weer gezellig was!
    groetjes Patries

  7. He makker van me
    Nou kadootjes zijn altijd leuk om te geven en te krijgen toch, vind dat geen onzin hoor.. Maakt het juist gezellig. Jah hier zijn de wegen ook niet echt geweldig al moet ik zeggen dat ze goed kunnen strooien. Ik wens je een onwijs goed weekend. Liefs Janine

  8. ja vind dat zo lief ook, kadootjes kopen voor elkaar, ik kreeg gister van mn dochter ene handvol liefde, een lief koddig boekje met spreuken en anecdotes erin over de liefde … zo lief, zal het fotograferen en op mn log zetten …
    ik wens je een fijne zoektocht naar je derde kadootje Billy! en mn kerstkaart komt nog!

dit vind jij er van...

