Chris Rea – Driving home for Christmas

Ja, het wordt weer die tijd van het jaar…de kerstsongs worden opnieuw bovengehaald.

Dit nummer van Chris Rea is één van de betere vind ik. De meeste van die kerstliederen vind ik zo melig klinken, en dit heb je niet met dit nummer. Er klinkt een soort vrolijkheid uit…en de stem van Chris Rea is zowiezo de warmte zelve…

 

 

Groetjes,

Billy

25 gedachtes over “Chris Rea – Driving home for Christmas

  1. Ben het helemaal met je eens Billy, al die zoet sappige liedjes die elk jaar weer terug komen zijn niet leuk meer.
    Maar deze wel dit is tenminste een vrolijke en gezellige song.
    Fijne Kerstdagen en genietse xxx

  2. Hoi Billy, hihi meilig, dan moet ik toch denken aan iets grappigs (vast Brabants), die van BJ vond je ook melig, ik dacht zo grappig is dat plaatje toch niet whahaha, maar idd Chris Rea met zijn warme stem is ook een heerlijk kerstmuziekske fijne dag!

  3. Inderdaad een vrolijk nummer, heel wat anders als stille nacht! Met deze witte buitenwereld hier is het wel helemaal lekker luisteren naar zo’n nummer!
    Groetjes, Gonny.

  4. Brrrrr, dit nummer komt mij de neus uit! Hoor ik zo’n 60x per dag op de radio
    The Power Of Love van Frankie Goes To Hollywood is één van mijn favorieten, moet je lekker hard zetten. En Christmas was a friend of mine van Fay Lovsky vindt ik ook erg kersterig

  5. Onze kerstcd’s liggen nog ingesneeuwd in de schuur, maar gelukkig hebben we You Tube nog! Dankzij jou Billy kom ik toch in de Kerststemming! Leuk nummer trouwens!
    groetjes,
    Elmar

  6. ik hou heel erg van deze song, geeft ene heel speciaal gevoel, zoals jij ook al een beetje vertaald, maar het allermooiste van hem vind ik Josephine! trouwens hij heeft ook ene heel mooi stemgeluid deze man

dit vind jij er van...

