Nog één weekje…

Ik ben er weer (ook al was ik nooit écht weg natuurlijk). Maar toch wat rustig aan gedaan de laatste dagen. Helaas is die vervelende hoest nog lang niet voorbij. Het vreemde eraan is dat er grote perioden van de dag hoestloos zijn, en soms krijg ik bijna een uur aan een stuk die kriebels in de keel die me doen hoesten. Vooral als ik net in bed lig krijg ik daarmee af te rekenen, wat natuurlijk ook niet aangenaam is voor vrouwlief om aan te horen. Maar kom, morgen ga ik weer aan de slag, het is nu toch maar 4 werknachtjes meer te gaan dit jaar, en dan is er kerstverlof tot 4 januari.

Ook vrouwlief gaat morgen opnieuw aan de slag, ze moet wat geduld oefenen voor alle pijn in de rug weer helemaal verdwenen is, maar dat belet haar niet om te werken.

Groetjes!

Billy

16 thoughts on “Nog één weekje…

  1. Inderdaad erg vervelend die hoest, voor zowel jou als je vrouw. Maar gelukkig is er ook iets om naar uit te kijken; je kerstverlof. Het jaar zit er voor jou bijna op. Dus heerlijk (en Bourgondisch) genieten de komende tijd.

  2. Hier noemen ze mensen zoals jullie ‘knoesten’ en dat is positief bedoeld hoor. Dat zijn mensen die niet voor één gat te vangen zijn! Maar kijk je wel een beetje uit Billy, het leven gaat over meer als over werken alleen!
    Gr. J@n.

  3. zo dan ziekjes dus Billy, beterschap ermee, en ja vreemd is dat steeds als je te bed gaat dat het dan begint, maar is herkenbaar … ik wens je vrouw ook beterschap, een mens kan niets hebben aan zijn rug tenslotte, praat me er niet van, dus al snel vakantie jullie, lekker, geniet er van ☼ ♥

  4. Hoi Billy,
    ja die hoest kan best nog even duren hoor, ik loop er al weken mee, idd in best krijg je er het meeste last van. Volgens mij komt het omdat je gaat liggen en het lekker warm krijgt.
    Beterschap daarmee. Hoop voor je vrouw dat de pijn gauw minder wordt nu hoor!
    fijne dag
    groetjes Patries

  5. Hee bofkont! 2 Weken vrij….
    Hier gewoon doorwerken. In ieder geval bij de adressen die me niet kunnen missen al die tijd!
    Ik hoop dat je snel van je hoest verlost bent, want kriebelhoest is akelig lastig.
    En ik wens je vrouw natuurlijk veel sterkte met haar werk, laat ze het nog wat rustig aan doen!
    Liefs Gerine

  6. Mmmm, Mexicaanse hoest dus, lastig, kan wel lang duren trouwens. Mooi excuus om ongeneerd kilo’s drop naar binnen te werken. Alhoewel, dat is niet echt Belgisch hé, drop?
    Op naar de feestdagen dus… Gonny.

  7. Ik heb er hier ook 1 die blijft blaffen, hij heeft nu iets van de dokter gehad. Het duurde al 2 weken. Billy ik kom nog wel eens lezen hoor bij je, maar ik stop er echt mee. Badankt voor de reacties en tot ziens

  8. Hoi Billy, vervelend zo’n hoestje ja vooral ’s nachts, wel fijn dat je vakantie eraan komt! Hier moeten de kanjers ook nog een weekje naar school en dan heerlijk 2 weken vakantie! Fijne dag en werkze deze week! Greetz!

  9. Gelukkig dat het inmiddels wat beter met je gaat, al is die kriebelhoest wel heel vervelend. Ook jammer dat je vrouw nog steeds die pijn heeft. Hopelijk wordt dat nu ook snel minnder. Met pijn de feestdagen in is ook niet fijn.

  10. nog efkes en dan vakantie en opnieuw genieten! Hopelijk
    billy:-) die pieken in het hoesten is normaal , grtjs en vr beiden een mooie werkweek

dit vind jij er van...

