Ziekjes

ziek3

Ik had het maandagmorgen, nota bene op m’n verjaardag, al in de mot. Ik voelde me helemaal niet in feeststemming, maar moe en lusteloos. En kreeg er ook nog een irritante kriebelhoest bij. Dinsdagnacht ben ik nog gaan werken, maar gisteren ben ik toch bij de dokter langs geweest. Die zag geen dramatisch ziektebeeld, maar raadde me toch aan om enkele daagjes binnen te blijven. Dus de rest van de week aan huis gekluisterd. Eigenlijk heel uitzonderlijk dat ik wegens ziekte thuis ben van het werk, gebeurt zelden. Maar het is ook beter om je lichaam rust te gunnen als het daarom vraagt, niet?

Vandaag heb ik in elk geval een marathonslaap gehouden, van 23.00u gisteravond tot 11u15 vanmiddag. Komt wellicht ook door de hoestsiroop die volgens de bijsluiter slaperigheid kan veroorzaken, maar het zal wel ergens deugd gedaan hebben.

Groetjes,

Billy

28 gedachtes over “Ziekjes

  1. Slaap is erg belangrijk bij genezing, en luisteren naar je lichaam is dan ook echt heel fijn om te doen, zorg wel dat je ook genoeg frisse lucht krijgt even tussendoor, ook dat is erg belangrijk.
    Heel veel beterschap!
    XXX

  2. We kunnen elkaar een hand geven Billy (wel goed gewassen uiteraard), ik kwam vandaag thuis en ben ook gelijk mijn bed ingedoken. Nu voel ik mij al iets beter, ik denk niet dat het een griepje is bij mij, maar even een “algeheel onwelbevinden” Voor jou: beterschap!!

  3. Je zal het nodig hebben gehad billy … hier sluimerd het ook al een tijdje ,maar helaas kan ik het me niet permitteren eens slaap in te halen / lichaam haar weerstand te laten toenenem … VOelde enige jaloezie toen ik je uurtjes slaap las 🙂 Veel beterschap amigo 😉 en groetjes x

  4. rap beter zijn hé! Gelukkig hebben jullie de kerstboom al gezet… daar moeten wij hier nog aan beginnen.
    Vanavond foto’s gaan maken van “fixkes versus urbanus”. Erg grappige combinatie! ’t was plezant.
    groetjes,
    Martine.

  5. Hee Billy,
    heb nog niet de fut om alles bij te lezen, maar kom je wel even beterschap wensen. En de dikke knufff laten we maar lekker digitaal, want heb even helemaal geen zin erin om ook ziek te worden.
    Lieve groetjes,
    Meiske

  6. allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag billy,beter laat dan nooit,hihi..en je kerstboom is heel mooi,en je moet zeker naar je lichaam luisteren,en lekker rust nemen,ik hoop dat je alweer wat beter bent nu..fijne zondag billy groetjes…

  7. Slapen is vaak de grootste heelmeester Billy. En slaap je niet dan rust je toch zouden ze hier zeggen. Hoop dat het ondertussen wat beter gaat. Als nog van harte gefeliciteerd met de behaalde leeftijd

  8. oie Billy
    ik hoop dat je ondertussen al beter bent
    slaap maar veel, dat doet genezen
    en mooie kerstboom heb je staan hoor
    groetjes en beterschap

dit vind jij er van...

