Weekendverslag 28 & 29 november

Eerst beginnen met vrijdag, want ik heb vrijdag ook al niet moeten werken. We hadden nl. een dubbele verjaardag te vieren. Vooreerst werd mijn vrouw vrijdag 45 jaar. Al van in de vroege namiddag kregen we onze vrienden op bezoek, eerst een kopje koffie gedronken, maar al vlug waren we aan het kaarten. Zoals zoveel de laatste tijd kreeg ik geen goeie kaarten in handen, en is m’n geldbeursje alweer ferm vermagerd…
Nadien kwamen steeds meer vrienden langs, en kwamen hapjes en drankjes op tafel. En steeds meer en meer vrienden, en meer en meer hapjes en drankjes. Heel erg genoten dus, en dat tot in de vroege uurtjes.
En we hadden ook een 2e verjaardag, want zoals sommigen misschien nog weten van vorig jaar had ik net onze nieuwe wagen afgehaald op m’n vrouws verjaardag toen. En is onze wagen ook een jaartje geworden. Al hebben we dat niet zo uitbundig gevierd…

Zaterdag wat langer uitgeslapen, en in de namiddag zijn we alweer bij vrienden gaan kaarten. Het weer buiten was er ook maar naar. En deze keer had ik ietsje meer geluk en kon m’n geldbeurs zo anorexia vermijden…
’s Avond lekker thuis gebleven, zodat ik tijd zat had om weblogland te verkennen.

Zondag ben ik ‘s morgens opnieuw gaan zwemmen. Moest eerst wel opnieuw naar huis, want in het kleedhokje besefte ik dat ik m’n zwembroek vergeten was…grrrrr.
’s Middags gegeten met onze kids en hun lief, en dan zijn we samen naar het voetbal geweest. Het was een derby, tegen de buren uit Wielsbeke, en jammer genoeg heeft ons ploegske het onderspit moeten delven, 0-1 verlies. Nadien zoals gewoonlijk nog wat blijven plakken in de kantine, en daarna bij ons thuis naar het voetbal gekeken.

En zo was het weekend alweer voorbij…

Morgen moet vrouwlief weer naar het ziekenhuis. Ze gaan de defecte neurostimulator opnieuw herstellen en instellen. Ze moet daar dan een nachtje blijven en dan thuis een week herstellen. Hopelijk is ze dan opnieuw van de ergste pijn verlost…

Groetjes,

Billy

25 thoughts on “Weekendverslag 28 & 29 november

  1. Dat was dus weer een aangenaam en goedbesteed weekend op het verlies van jullie clubje na dan.Nog proficiat met je vrouw en sterkte voor haar in het ziekenhuis.Wat gaat zo,n jaar toch snel he!
    Groetjes.

  2. Nog van harte gefeliciteerd met je vrouw hoor! Gezellige dag was het dus! Heb je/jullie een doel voor als je een heleboel geld heb gewonnen met kaarten? Want je moet natuurlijk wel winnen en niet uitgeven! ;P
    Dapper dat je toch bent gaan zwemmen, ik was gewoon thuisgebleven hoor als ik ontdekt had dat ik mijn zwemspullen had vergeten!
    Fijne dag hoor!

  3. Hoi Billy, allereerst van harte met je vrouw!!!! En sterkte voor haar morgen in het ziekenhuis…hopelijk schiet ze er wat mee op en wordt de pijn minder. Fijne avond en liefs Bettje

  4. Leuk logje , leuk weekend hebben jullie alweer gehad… vrienden en nog vrienden en nog …zalig toch ! Ale voor deze bijzondere keren dan toch 🙂 Een hele dikke proficiat voor dat lief vrouwtje van je XXX en wat sneu dat ze nachtje binnen moet ( veel sterkte ermee alleszins !!!) Grappig dat jeje zwembroek vergeten had 🙂 Groetjes billyke x

  5. Alsnog van harte met je vrouw ne heel veel sterkte dan ook maar weer voor de komende sores, dat het dan maar gauw voorbij mag zijn!
    En de zwembroek, lol.. hahahaha dat is erg ja! Ik zeg niets! 😉 Daarom trek ik het thuis ook altijd al aan, lekker snel ook bij de start daar in het bad, daarintegen, kan ik nog weleens een schone onderbroek vergeten, nou ja, tis maar goed dat ik met regelmaat sliploos door het leven ga (A)
    En binnenkort, volgens mij… is er nog iemand jarig bij jou 😛
    XXX

  6. Om maar meteen te beginnen: is het goed gegaan met de operatie van je vrouw? Ik hoop het voor je.
    Verder zat het weekendje niet echt mee, zwembroek vergeten, geld verloren met kaarten en je cluppie ook al verloren. Maar he, als je voruw weer thuis is en de operatie heeft geholpen ben je de gelukkigste man op aarde toch?????
    groetjes en nog van harte ook met haar verjaardag!

  7. Is er alweer een jaar voorbij joh? Het lijkt net een paar maanden geleden dat je er over schreef. Nog twee jaar en hij is uit de garantie joh.
    En gefeliciteerd met je woman natuurlijk :))

  8. een grote proficiat aan uw vrouw, een mooie leeftijd, maar dat is iedere leeftijd wel
    met zijn charme’s en kraaiepootjes
    en de tijd vliegt zeg, mijn wagen is ook al 6 maand oud
    je hebt er weer een heel druk weekend op zitten
    ik ben gelukkig al wat beter, maar nog niet helemaal de oude
    nog een fijne week
    groetjes

  9. Leuk weekend! Maareh, mag je in België dan niet zonder zwembroek zwemmen? 😉 Veel sterkte voor je vrouw en ook nog van harte gefeliciteerd beiden.
    OT: mijn verjaardag is op 29 maart, niet vandaag.

  10. Spannende dag dus vandaag. Ik hoop inderdaad dat ze er baat bij heeft Billy. Maar hoe kan je nu zonder zwembroek naar een zwembad gaan hahahaha. Beterschap voor je vrouw he, verwen haar maar extra de komende week

  11. Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw. Hopelijk kunnen ze haar van haar pijn af helpen. Gezellig he kaarten, en zeker met dit trieste weer, alleen moet je dan natuurlijk wel een goeie kaart krijgen he. Zwembroek vergeten ha ha, dus daar was Billy nu eens echt Billemans. Had je toch zonder kunnen gaan. Moet kunnen anno 2009 🙂 Je vrouw zal wel gelachen hebben toen je thuis je zwembroek kwam halen.

  12. Nog van Harte gefeliciteerd met je vrouw. Leuk dat jullie om geld kaarten. Heb ik ook een tijd gedaan. Ik weet wel dat het dan heel erg spannend was af en toe. Dat was balen voor je, met je zwembroek. Zoiets zou ik nou ook hebben dus eigenlijk moet ik er wel een beetje om lachen. Wat een leedvermaak he

  13. van harte gefeliciteerd met je vrouw én met de auto haha;)
    hopelijk komt het allemaal weer goed met je vrouw dus wens haar sterkte toe van mij.
    gezellig he? kaarten,ik vond klaverjassen altijd zo leuk.wat voor spel spelen jullie als ik vragen mag?
    liefs van mij…;)

  14. HOI BILLY
    mijn weekend is al begonnen,ik kom jouw alvast een fijn weekend wensen,hopelijk is het ook goed gegaan met je vrouw`s ingreep? ik lees het vast wel op je log…groetjes xxx

  15. oeps een beetje laat maar als nog gefeliciteerd met je vrouw en ik hoop dat ze nu weer zonder pijn zit.Nog een paar dagen dan hebben jullie weer feest.
    knufffff van HH

  16. Hoi Billy, eerst nog gefeliciteerd met je vrouw haar verjaardag. Ik ben wat laat maar loop giga achter met logjes lezen en reageren. Jammer dat je vrouw steeds zo’n pijn heeft, hopelijk werkt die nierstimulator straks weer goed en komt ze van snel haar pijn af.
    Groetjes Mar

dit vind jij er van...

