Muse – Plug in baby

Hoog tijd om weer iets van m’n favoriete muziek te laten horen hier. En met Muse kan dat nooit mis lopen, want die vind ik zonder meer één van de beste groepen die er momenteel zijn! Ze hebben nu al een tijdje een nieuwe cd af, en daar staat zelfs een 3-delige symfonie op. Natuurlijk op z’n “Muse”, maar je moet het toch maar aandurven om als pop-rockgroep zoiets te doen.

Dit nummer hier staat op de meer dan fantastische cd die ik van hun heb “Origin of symmetry”, en gaat over de vrees voor de nieuwe technologie en de razende vaart waarmee deze op ons afkomt. Wie liever wat rustiger nummers hoort klikt best niet…de anderen, geniet!

 

Groetjes!

Billy

15 gedachtes over “Muse – Plug in baby

  1. haha das ook toevallig, ik heb net een logje gemaakt met o.a. Muse daarin, deze clip heb ik net zitten kijken op you tube! Superband ja, ik hoop echt dat ik er in juni volgend jaar wel bij ben!!
    groetjes Patries

  2. Ik herinner me nog de eerste keer dat ik Muse hoorde. Alweer een paar jaar geleden dus. Ik vind het ook een keigoede band, die van mij zeker nog een poos mee mogen draaien .
    Grtzzzz

  3. Ik heb geluisterd op mijn gemak, ik kan mij voorstellen dat er momenten zijn dat ik even zulk soort muziek zou draaien, maar een paar nummers en dan aub weer wat meer rustig, hahahaha
    XXX

  4. Hey billy:
    Een lekker nummer van plug in baby, ja daar houd ik wel van .
    Ik zelf heb maar weer de oude bleus harp ( harminoca ) uit de stoffige doos gehaalt.
    hoera ik kan nog een beetje spelen op dat kreng, hopelijk gaat het straks weer beter.
    maar een popstar zal ik niet worden hoor? hahahha.
    groetjes
    Kraker.

dit vind jij er van...

