Into the night

Gisteren was m’n eerste werknachtje sinds maanden weer. Opnieuw m’n vertrouwde ploeg in. En het viel me toch op dat het zoveel rustiger is als je ‘s nachts werkt. Veel minder telefoons, geen gezeur aan je oren, geen onverwachte wijzigingen in de werkplanning die je plots van het ene moment op het andere stress kunnen bezorgen…
Bepaalde problemen echter zijn veel makkelijker op te lossen als je de steun en back-up hebt van je oversten, maar daar staat dan weer m’n verantwoordelijkheid tegenover.

Het slapen in de voormiddag viel gelukkig ook weer goed mee, zodat ik met het volste vertrouwen vanavond weer de nacht mag induiken…

Groetjes!

Billy

25 gedachtes over “Into the night

  1. Als dat overdag slapen maar wil lukken zal het inderdaad veel voordelen hebben, zo had ik er niks op tegen om tijdens de vakantie te werken. Dan moest ik die wel later op kunnen nemen natuurlijk!
    Gr. J@n.

  2. Dan wens ik je een gezellige werknacht toe Billy! Elke dienst heeft wel wat denk ik, vroeger in de verpleging had ik wisselend en dat vond ik ook wel leuk.

  3. Nachtdiensten heb ik ook nooit moeite mee gehad….idd lekker rustig en verdiende goed! 😛 Hahaha! Maar ik werkte veelal alleen, dus aanspraak van collega’s mistte ik wel hoor! Maar ik had voor de stille tijden altijd mij laptop bij me, dan draaide ik een dvdtje of ging ik wat aan dossiers werken….mijn nachten kwam ik wel door!
    Goede nacht weer hoor! Dag!

  4. Nachtwerk lijkt mij ook veel ontspannender Billy, een stuk minder stress. Werkse lekker in de nacht.
    En natuurlijk ook fijn dat het slapen overdag weer goed gaat.
    Liefs Genot xxx

  5. In mijn sector (bij de Stichting waar ik werk) kan je ook het beste nachtdiensten draaien hahaha. Je begint om 3 uur in de middag, mag om 11 uur naar bed en moet er om 6 uur ’s ochtends uit om tot half 10 even door te werken. Voordeel, je wordt niet wakker van een snurkende man 🙂

dit vind jij er van...

