Weekendverslag 14 & 15 november

Zaterdag hielden we het eerder rustig. Hadden we gedacht dat we misschien wel vrienden over de vloer gingen krijgen die zin hadden in een aperitiefje, dan kwamen we bedrogen uit. In de namiddag kwamen dan wel vrienden langs, en dat mondde uit in een partijtje kaart spelen. Eigenlijk liep dat wat te lang uit, want we werden tegen de avond verwacht bij andere vrienden om samen naar het plaatselijke toneel te gaan. Naar jaarlijkse gewoonte voerde de plaatselijke toneelbond hier een blijspel op, “Hotel kommer en kwel”, en het werd weer een heerlijk avondje lachen. Na het toneel zijn we relatief vlug naar huis getrokken, want vrouwlief voelde zich moe na een nachtje met weinig slaap.

Zondagmorgen eerst een bezoekje gebracht aan m’n moeder, en daarna werden we bij m’n broer verwacht voor een familie-etentje ter gelegenheid van de verjaardagen van hun dochters. Weer hartelijk genoten van vele hapjes en een lekkere maaltijd. Tussendoor zijn we even weggeglipt om naar het voetbal te gaan kijken (afschuwelijke wedstrijd, waarbij ons ploegje met het schaamrood op de wangen de overwinning stal tegen een tegenstander die erin slaagde om iedere doelkans de nek om te wringen), en daarna nog teruggekeerd om nog met een hapje en drankje het weekend uit te wuiven…

Groetjes,

Billy

10 gedachtes over “Weekendverslag 14 & 15 november

  1. Hahaha Billy als ik altijd over die hapjes en drankjes hoor, is het maar goed dat je sport want anders zou je dichtgroeien 🙂 Wel lekker natuurlijk, want het leven is bij ons ook eten hoor.

  2. @ Pia: gelukkig beschik ik over een lichaam waar nauwelijks een grammetje bij komt na zo’n “hapjes- en drankjesfestijn”. En wat dat sporten betreft: dat staat nu op een héééééél laag pitje…
    .

  3. Leuk zeg naar een blijspel….dat is voor mij ook wel heel lang geleden! Lachen dus! Je had dus achteraf beter bij de familie kunnen blijven ipv naar voetbal kijken! ;P
    Ik heb even teruggelezen ivm je vrouw….maar wat jouw vrouw heeft klinkt mij bekend. Mijn schoonmoeder heeft ook al van alles ondergaan om van haar rugpijn af te komen….operaties, pijnbestrijding etc etc. Momenteel draagt ze een electrodenkastje bij zich, waarvan de electrodenplakkers op haar rug zitten en krijgt ze om de zoveel tijd een stroomschokje door haar rugzenuwen. Dat helpt wel wat….maar ook niet afdoende…..mocht dit verder geen baat hebben houdt het voor mijn schoonmoeder ook op….
    Vervelend allemaal voor jullie….zoiets houdt je wel bezig hè?
    Dag hoor, fijne avond nog!

  4. Morguh Billy, als ik idd lees wat jij in een weekend allemaal aan lekkere hapjes naar binnenwerkt, dan zou je mij binnen de kortste keren naar binnen kunnen rollen haha, maar i.i.g. hadden jullie een gezellig en relaxt weekendje Billy! Fijne dag en liefs Bettje

  5. hi Billy
    zal proberen om wat meer te loggen, maar ik zit op facebook, en onderhou daar een boerderij, en ik moet zeggen er kruipt daar nogal heel veel tijd in.
    Ben ook aan het snoeien geweest, en beetje opruimen, ook veel met Elisabeth op stap geweest, en zo is er niet veel tijd meer over om te loggen, maar ik vergeet jullie niet hoor
    groetjes

  6. een blijspel heerlijk, vooral die óuderwetse’ waar iedereen in de kast wordt opgesloten omdat ze niet ontdekt mogen worden.
    ik weet van tevoren al hoe het afloopt, maar ik lach me gek!

dit vind jij er van...

