Ultrakorte werkweek

Deze week een hele korte werkweek…slechts 2 dagen.
Vandaag en morgen werk ik nog 2 keer in het 2-ploegensysteem, vanaf volgende week maandag duik ik weer m’n vertrouwde nachtwerk in. Woensdag as. is er een betaalde feestdag (Wapenstilstand), en donderdag en vrijdag neem ik vrijaf.

Vrijdag moet vrouwlief nl. naar de kliniek. Zoals sommigen wel weten is bij haar een neurostimulator ingeplant, tegen de rugpijn waar ze al jaren last van had. Nu blijkt de batterij die de stimulator van voeding voorziet plat, en moet dus vervangen worden. Sneetje maken in de rug, batterij eruit en nieuwe erin, en dan weer toemaken… Als alles goed verloopt mag ze nog diezelfde dag naar huis, maar het kan ook zijn dat ze een nachtje kamer en ontbijt krijgt. Afwachten dus…

Groetjes!

Billy

27 thoughts on “Ultrakorte werkweek

  1. Gut, een kamer met een ontbijtje, lijkt wel een hotelnacht 🙂 Da’s wel rottig van zo’n batterij, maar verder gaat het heel goed met die neurostimulator, dat is natuurlijk geweldig!
    Lekker, geniet van je korte werkweek en dan weer terug naar je ouwe stekkie, een fijn vooruitzicht!
    Groetjes, Gonny.

  2. Fijn een korte werkweek, en voor je vrouw (en wellicht jouzelf) wel weer spannend zo’n sneetje om de batterij te vervangen, hopelijk kan ze fijn dezelfde dag lekker met jou mee naar huis!
    Ps..grinnik die opmerking van Jan , Geniet van je vrije dagen! En werk ze nog deze 2 daagjes

  3. Wel heerlijk van die vrije dagen, al is vrijdag natuurlijk geen pretje voor vrouwlief. Maar zo’n neurostimulator werkt dus wel begrijp ik … hihi die J@n, niet te hopen dat ze na herplaatsing van de batterij verandert in een ADHD-konijntje

  4. Toch even spannend voor je vrouw maar dan kan ze er ongetwijfeld weer heel lang tegen. En jij blij dat je je vertrouwde ploeg weer krijgt? Woensdag zal het hier dan weer druk worden, met een vrije dag in Belgie komen heel veel Belgen hier winkelen.De grens ligt hier n.l nog geen 10 k m vandaan.
    Groetjes.

  5. hihi opmerking van @J@n;)))
    maarre..vervelend allemaal zeg en hopen dat ze met je mee terug mag naar huis.sterkte toegewenst ieder geval!
    en jij lekker paar daagjes vrij! heerlijk joh! dus geniet er van!
    liefs van mij…;)

  6. Dat is niet verkeerd zo’n korte werkweek. Hoewel ik uit jouw woorden opmaak dat je toch liever je normale dienst draait. Ik hoop voor An dat alles op z’n pootjes terecht komt a.s. vrijdag. Wens haar sterkte.

  7. Wel fijn een keer een korte werkweek, maar ja, je bent wel druk met het verzorgen van je vrouwtje natuurlijk. Ik had er nog niet eerder van gehoord, erg interessant hoor. Ik hoop dat ze deze keer niet teveel pijn hoeft te hebben.
    groetjes Patries

  8. geniet van je vrije dagen billy..maar dat doe je op zeker! ik wens jullie alvast succes vrijdag,sterkte,ik zal voor jullie bidden dat het allemaal vlot verloopt,komt goed!

  9. Kunnen ze er dan niet beter een ritssluiting inzetten als die batterij elke keer vervangen moet worden? grinnn
    Nee, zonder dollen, heel veel sterkte voor je vrouw, dat het maar voorspoedig zal gaan!
    XXX

  10. FIjn dat je een korte werkweek tegemoet gaat en bovenal dat je binnenkort weer in je vertrouwt ploegje mag fungeren.Je vrouw zal wel blij zijn dat je juist nu thuis bent , alvast sterkte met de ingreep en dat alles soepel mag verlopen , groetjes x

  11. Oeps dat is niet zo fijn. Hoop voor je vrouw dat het echt zo makkelijk gaat als jij zo beschrijft.
    Mijn weekend begon vanmiddag om half 12 al 🙂 Er is altijd baas boven baas hahaha.
    groeten en sterkte met je vrouw he vrijdag, doe je haar de groetjes van me?

  12. Hoi Billy ik lees het nu pas, ik je vrouw weer thuis? En is alles naar wens verlopen?
    je leest het goed, ik heb voor 40 uur tijdelijk een baan, hopelijk als het druk blijft zit er meer in? En ik was niet getrouwd had wel een relatie .

  13. Lekker zo’n korte werkweek, al is het niet zo fijn dat je vrouw onder het mes moet. Maar hopelijk is ze bij de vervanging van de batterij van haar rugpijn af. Succes!

dit vind jij er van...

