Weekendblues

Donderdag werd ik halfweg de voormiddag op m’n werk onwel, ik hield m’n werkplicht vol tot het einde van m’n shift, maar toen ik thuiskwam ben ik meteen m’n bed ingedoken. Ik heb me van m’n hele leven nog nooit zo ellendig gevoeld (tenzij die keren dat ik wat té veel genoten had van het leven… 😉 ). Het gebeurt dan ook niet zo vaak dat ik ziek ben. Maar dat was donderdag dan wel het geval. Wat de oorzaak was had ik het raden naar. Gisteren ging het al heel wat beter, ook al was ik nog niet 100 %. Vandaag lijkt het, na een deugddoend nachtje slaap al bijna helemaal over, gelukkig maar…

Deze voormiddag zijn vrouwlief en ik gaan shoppen. Zij heeft een lange broek op de kop kunnen tikken in de Mexx-shop in het Ring Shopping Center, mede doordat ze daar nog een kadobon van 50 euro van had… Daarna gingen we op zoek achter een sportieve jas voor mij, en dat had heel wat meer voeten in de aarde. Ofwel bleken ze te kort (ik was op zoek naar een halflange, tegen weer en wind bestendige jas), hadden ze de juiste maat niet, stond ik er niet mee of hadden ze helemaal niet wat ik zocht. Bijna ten einde raad zijn we toen naar AS Adventure getrokken, en daar bleken ze echt nog een hele ruime keuze te hebben, helaas niet allemaal binnen ons budget. Toch vonden we daar een gepaste jas! Kan ik morgen aantrekken om naar het voetbal te gaan. Deze tijd van het jaar is het nauwelijks nog te doen zonder jas…

Na onze shoppingjacht zijn we bij m’n dochter langsgeweest, die dit weekend op weduwschap is omdat haar vriend op overlevingsweekend is. Zij had dit weekend een babysit opdracht aangenomen voor een stel waar zij als vaste babysit ingeschakeld wordt. En dat niet bij het stel zelf, nee…die kids zomaar mee naar haar eigen huisje. Vier kinderen tussen 6 jaar en 6 maanden oud…je moet het maar willen… Maar ze gaat er dan ook uitstekend mee om, streng waar het moet, en lief en zorgzaam als het kan. Ze heeft dan ook niet voor niks haar opleiding voltooid, en dat blijkt in de praktijk heel goed mee te vallen. Toekomstige kleinkinderen zullen dan ook wellicht geen enkel probleem vormen…

Verder staat er ons niet zoveel te wachten dit weekend, zoals gezegd morgen naar het voetbal nog…de rest verdelen tussen lekker thuis en misschien nog een vriendenbezoekje hier en daar…

Geniet nog van het weekend!

Groetjes,

Billy

24 gedachtes over “Weekendblues

  1. Daar kwam je dan nog genadig vanaf. Je had met de griep toch wat langer in bed gelegen, gelukkig maar.Nu een fijn weekend om weer helemaal op te knappen.
    Groetjes.

  2. Dus die wereldberoemde varkensgriep was het niet, want die duurt volgens mij wel wat langer, maar het heeft wel de heftigheid van een griepaanval, alleen zoals gezegd te kort. Ik zou zeggen Billy; doe maar rustig aan dit weekend, een pintje, of wat, is wel goed om het virus weg te spoelen.
    Gr. J@n.

  3. mmm toch maar even in de gaten houden Billy en hopelijk komt het niet nóg is joh,anders toch maar langs de dokter lijkt mij.
    fijn dat je tóch geslaagd bent voor een jas en wauw! zo,n halflange jas vind ik altijd ontzettend mooi staan bij een man,hihi;)
    wens je nog een fijn weekeind toe met liefs van mij…;)

  4. @ Joke: ja, een griep was het zeker niet, maar wàt het juist was weet ik nog steeds niet. Misschien wel een soort voedselvergiftiging of zo.
    @ J@n: dat pintje…is er intussen al van gekomen hoor…
    @ Vlinder: hèhèhè, ik was net bij jou aan het lezen toen jij m’n logje bezocht, had je dat gemerkt misschien? Ik was van plan om vandaag naar de dokter te gaan, maar vanmorgen bleek ik bijna kiplekker te ontwaken zodat dat plan niet doorging. Gelukkig maar…
    Zo’n blouson (korte jas), daar sta ik als magere hein helemaal niet mee…
    Jullie ook een fijn weekend verder!!!
    .

  5. Als je vannacht nog een on,deugend nachtje er van weet te maken Billiy ,weet ik zeker dat het morgen helemaal oover is,, Het helpt Echt!! En ik kan het weten ;))

  6. Misschien te veel en te druk geweest de laatste tijd ? Je kan in ieder geval het weekend benutten om nog verder op te knappen Billy. Hahaha volgens mij kan je moeilijk stil zitten :)Fijn weekend

  7. Dat klinkt toch niet best Billy. Misschien toch eens voor een onderzoekje naar de huisarts. Leuk dat je dochter het zo goed doet met kinderen. Maar tussen eigen kinderen en andermans kinderen zit een hemelsbreed verschil. Dus afwachten maar.

  8. Als je naar de Mexx winkel gaat vraag je er ook om 😀 Mexx(icaanse) LOL
    Men zegt dat mensen vergeten hoe ziek ze voorheen waren, maar ik trek dat ook wel eens in twijfel. Niet dat ik vaak ziek ben overigens.

  9. L. Billy, vast een zwevend klein griepie geweest. Weet je ik wordt ook nooit echt ziek. Beetje maar maar mijn bed in duiken is dan niet nodig. Tja of katertje maar ik drink zelden.
    Leuk dat jullie beiden geslaagd zijn voor een jas. Ikzelf moet er nog 1tje kopen.
    Veel plezier bij je voetbalclubbie vandaag.
    En wat je dochter doet top van haar ik zou het niet kunnen hoor.
    En opa ja zal je zeker worden.
    Liefs Genot xxx

  10. Ha die Billy, dat is wel duidelijk dan joh, dat je niet vaak ziek bent, anders was je ook niet zo snel opgeknapt om mee te gaan sjoppen, ben jaloers hihi…fijne voortzetting nog van je weekendje! En hopelijk geen griep! Liefs, Bettje

  11. Er zijn momenteel 2 soorten griep bezig ons ziek te maken. Tel daarbij de verkoudheden, buikgriepjes enz en je hebt meer dan geluk als je nog niet ziek geweest bent de laatste weken.

  12. dag Billy
    toen ik het begin van uw logje las ; dacht ik die zit met de griep, gelukkig voor u, ben je al heel wat beter
    en je bent niet ver van mijn deur geweest; het Ring shopping center
    ja, het is niet altijd gemakkelijk, als je iets wilt om dat te vinden
    voor jullie maken ze nog dikke truien, maar voor de dames niet mee; topjse midden de winter. Het is ook altijd een zoeken naar een mooie, dikke warme trui
    nog een fijne week
    groetjes

  13. Fijn om horen dat het ‘griepje’ ook snel weer is verdwenen. Een collega van manlief werd afgelopen donderdag ook ineens van het ene op het andere moment hondsberoerd, zag spierwit, moest overgeven en viel zelfs even weg. Een ambulance moest erbij worden geroepenen nu moet nader onderzoek duidelijkheid brengen (mexicaanse griep?). Maarre, waar is het fotootje van de jas? Of heb ik iets gemist?
    😉

  14. Ik ben blij dat je je weer beter voelt in elk geval en dat de wedstrijd ook maar even fijn mocht zijn om naar toe te gaan vandaag, niets erger dan een saaie wedstrijd hahaha
    Alvast een fijne nieuwe week Billy!
    XXX

  15. Al weer een beetje opgeknapt Billy? Fijn dat je geslaagd bent voor een winterjas. Die heb je nu wel nodig in België en Nederland. Ik vind die kou maar niks. Weet je dat het in Andalucia nog ruim 22 graden is? De minimum temperatuur is 12 graden, nog meer dan het maximum bij ons in de lage landen. Dat is 8 graden.
    Werk ze vandaag, dat mag ik doen met een late dienst.
    Groeten,
    Mara

  16. Hoihoi
    Gelukkig ben je niet ziek geworden verder.
    Ja phoe jassen kunnen aardig in je portemonnee hakken, helaas zijn ze meestal erg duur. Gelukkig ben je geslaagd wat dat betreft! Ik wens je een prettige week toe,
    groetjes Patries

  17. Ziek zijn, brrr… ik maak het gelukkig ook bijna nooit mee. Maar als ik het dan te pakken heb…. Zo zal het met jou ook wel gegaan zijn. Fijn dat je nu een nieuwe jas hebt, dan kun je het in ieder geval lekker warm houden.

  18. Er ging wel zo’n plaagje de ronde , Jens was ook een keer onwel geworden , maar na dagje /nachtje slapen terug in topvorm . Op de toekomstige kleinkinderen billy 🙂 !!!
    Groetiess

  19. Ik dacht even dat je ging schrijven dat je de mexicaanse griep had maar gelukkig ben je alweer op de been. Hele klus hoor van je dochter op die kids passen thuis in dr huisje, respect!
    groeten Inge

dit vind jij er van...

