Novastar – Never back down

Ik wilde al een hele tijd iets plaatsen van Novastar, alias Joost Zweegers. Maar deze in Nederland geboren, en in België opgegroeide zanger, heeft zoveel moois gemaakt dat het moeilijk kiezen is. Ik had evengoed o.a. “Wrong”, zijn eerste succesvolle single, of “Mars need woman”, “The best is yet to come”, “Because” of “Tunnelvision” uit zijn laatste album “Bangor” kunnen kiezen.
Maar ik heb gekozen voor dit even mooie “Never back down”. Ten eerste omdat er ook een leuk clipje aan vasthangt, en ten tweede omdat er ook een andere (Belgische) klasbak af en toe enkele woordjes meezingt: Piet Goddaer (die later ook nog wel ‘s aan bod zal komen hier…)

Ik heb het geluk gehad om Novastar al enkele keren bezig te zien, en het was telkens een beklijvend optreden. Wat een perfect geluid zet die man telkens neer! En ook een heel aimabel en vriendelijk persoon. Kortom, iemand die je beslist ‘s moet gaan bekijken en/of beluisteren als je de kans krijgt!

Geniet (of niet…) intussen van dit…

 

http://www.123video.nl/123video_share.swf?mediaSrc=259192

 

Groetjes,

Billy

24 gedachtes over “Novastar – Never back down

  1. Inderdaad, Heer Billy,
    Een wereldnummer. Ik heb deze zin al eens gebruikt op mijn eigen blog, maar ik herhaal ze hier nog even: ik ken eigenlijk niks van muziek, maar ik herken een mooie melodie als ik er een hoor.
    Wij Vlamingen mogen trots zijn op onze muziekindustrie, al zijn onze artiesten misschien niet zo internationaal gekend.
    En over mooie melodietjes gesproken, het nummer onder de link hieronder hoorde ik vandaag op de radio. Het is iets helemaal anders, maar ik ontruk het hier nog even aan de vergetelheid.

    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

  2. Wat een onwijs lekker nummer! Ik zie dat de DRS u hier ook al heeft gevonden, Heer Billy. Pas op! Hij is een echte schavuit die de ander regelmatig in het ootje neemt ( Ned. voor iemand voor de gek houden )
    Lieve groeten, Da.

  3. @ Drs.: inderdaad, dit pareltje van volkskunst is helaas gedoemd om slechts door enkele duizenden Vlamingen gekend te zijn. Dan is Novastar een beter lot beschoren…
    bedankt om het even onder de aandacht te brengen!

  4. Op muziekgebied ben ik niet zo op de hoogte, dat zal wel de oorzaak zijn dat ik deze namen helemaal niet ken en om heel eerlijk te zijn is het mijn stijl ook niet Billy, sorry.
    Gr. J@n.

dit vind jij er van...

