Inspiratieloos

Zit ik hier te dubben en te denken om een nieuw logje te plaatsen, krijg ik maar geen inspiratie waarover ik het eens wil hebben. Over m’n favoriete muziek heb ik het al vaak, en dat komt er weldra ook weer aan. Over het weer, dat de laatste dagen best meevalt, en waarin het ook heerlijk wandelen of zelfs fietsen is. En waarin je ook mooie foto’s kan nemen, nu de herfst z’n intrede deed. Moet ik beslist ‘s gaan overwegen. Over wat er in de krant staat? Ik zie niks wat me interessant genoeg lijkt om met jullie te delen. En m’n persoonlijke belevenissen? Tja, alles gaat hier gewoon z’n gangetje. Als ik zoals deze week de namiddagploeg werk, zie ik m’n vrouw amper. ‘s Morgens sta ik met haar op voor ze naar haar werk vertrekt, en ‘s avonds zijn we nog een kwartiertje samen vooraleer zij naar bed gaat. Verder valt er niet veel te beleven.

Intussen kreeg ik toch een logje geschreven, zullen jullie het maar moeten mee doen… 😉
Tenzij jullie een ideetje kunnen aanreiken?

Fijne week nog verder!

Billy

22 gedachtes over “Inspiratieloos

  1. Ha die Billy, je hebt toch maar mooi een logje volgeschreven en het is ook best wel lekker toch dat alles zijn gangetje gaat. Jammer tuurlijk dat je je vrouw wat minder ziet deze week , wens je fijne dag! Liefs, Bettje

  2. Hoevaak zeg je niet tegen mij: “Je MOET niet wat schrijven?” whaha. Ik zou wel willen weten wat je lievelingseten is, hoe je favoriete vakantie er uit ziet en misschien zou ik je een rare vraag stellen als: “Zou je dit leven als het kon precies hetzelfde weer over doen, of zou je het anders doen?” Maar ja, dat is wel heel persoonlijk 😉

  3. tja dat kun je soms zo hebben he,lol.ik heb net ook weer een nieuw logje gemaakt en misschien is het een idee om een log over je huisdieren te maken of over het prachtige herfst weer.
    knufff HH

  4. je ziet je vrouw niet vaak deze week. Nou dat houdt het spannend voor het weekend moet je maar denken. En dan kun je volgende week weer een logje schrijven hoe leuk het weekend was enz en wat jullie allemaal gedaan hebben samen 😉
    zag je gisteren niet online helaas
    groetjes

  5. Hoi Billy,
    Kijk dat heb ik ook vaak….en uiteindelijk staat er toch weer iets 🙂 Nou ja je kan het natuurlijk ook altijd hebben over een Volvo of een Fiat Doeii

  6. en zo stond er tóch nog een logje;))
    maarre..ik herken dit heel goed hoor,ik weet ook vaak niet wat ik neer moet zetten.
    doe lekker rustig aan Billy en geniet van het heerlijke zonnetje met liefs van mij..;)

  7. L. Billy je hoeft niet elke dag een loggie aan te maken maar dat weet je wel.
    Blijf jij maar genieten van het fietsen, foto’s maken en je clubbie.
    Geniet van de momenten dat je samen met je vrouw bent.
    En inspiratie ff denken hoor.
    Ik vind dat je het gewoon over de dingen moet hebben waar jij je lekker bij voelt. Moeilijk ik weet het.
    xxx Genot xxx

  8. haha nu kan ik het ook zeggen ja,
    het is geen verplichting…
    maar ja ik begrijp het wel, je wil toch iets van je laten horen, ook al heb je niets te vertellen. Dát heb ik ook best vaak, al gaat het de laatste logjes wel weer iets beter. En als ik geen tijd heb dan blijf ik gewoon weg. Ik weet ook even niet wat je moet vertellen dus
    werk ze!!

  9. Maar Billy toch! Bloggen is toch niet verplicht vrijwillig?? Of in jouw geval wel soms? Niet doen, gewoon niets plaatsen als je geen inspiratie of andere zaken te doen hebt. Heb ik ook wel eens last van. Teksten schrijven vind ik leuk maar dan wel op mijn tijd. Heb ook nog een baan!
    Groeten,
    Mara

  10. Wat zou je moe worden als het elke dag spannend was. Een rustig moment op zijn tijd kan ook heerlijk zijn dan kun je des te meer genieten van de afwisseling.
    Groetjes.

  11. whahahaha tijd voor inspiratie, die ga ik je snel geven…
    Ik moet het zelf nog uitwerken en ga ik ook doen, en zet jou in de lijst al is het om de inspiratie te geven aan jou 😀
    De ‘Honest Scrap’ Award
    Je moet tien dingen over mijzelf onthullen die jij nog niet had onthuld en/of die typisch bij jou horen.
    Het is de bedoeling dat je de Award weer doorgeeft aan 10 mensen.
    Hier kun je even kijken hoe het eruit zou moeten zien:
    http://baasbraal.wordpress.com/2009/10/26/een-heuse-award/
    ik geef hem bij deze alvast aan jou, anders sta je toch wel in het lijstje als ik hem uit ga werken 😛
    XXX

  12. Een ideetje aanreiken? Ik vind het zelf al zo moeilijk om elke dag voor twee weblogs wat te bedenken. Maar jij hebt helemaal geen hulp nodig. Het lukt je zo prima. Want ook nu weer staat er een logje. Misschien kun je je vrouw vragen eens per week een gastlogje te schrijven. Kan ze zo een beetje jouw passie delen.

  13. Tja, soms gaan de dagen zoals ze gaan. Rustig kabbelend…. Zoals een beekje in de natuur… hihi Misschien wel die bij ons in de buurt!
    Maar loggen is geen moeten Billy! Al lees ik je logjes altijd met veel plezier. Ik hoop dus ook dat je gewoon zo af en toe toch een logje plaatst, al is het er dan één waarin je “niets” te vertellen hebt… grijnzzzz!!
    Dan zal ik een antwoord plaatsen waarin ik eigenlijk niets te vertellen heb en die misschien al wel langer is dan jouw logje…… HAHAHA
    En ik zou er niet aan moeten denken dat ik mijn mannetje alleen zie bij het opstaan en het naar bed gaan! Gelukkig is dat in ons geval dan ook niet zo!
    Liefs Gerine

  14. Uiteindelijk heb je toch een logje neergezet en tja het hoeft niet altijd een james bond te zijn toch? Jullie hebben in ieder geval een leuk vooruitzicht voor het weekend want dan kun je weer bijkletsen met je vrouw.

  15. Klinkt wel bekend in de oren. Alhoewel, de inspiratie is er hier nog wel maar de tijd, pfff, chronisch gebrek aan tijd dus. Werk tegenwoordig al snel zo’n 5 avonden in de week, maar goed, niks te klagen hoor, blij dat de economie weer wat aantrekt!
    Groetjes en een fijn weekend, Gonny.

  16. de inspiratie tot schijven heb ik eigenlijk altijd wel, maar soms zit ik een emotionele rollercaoster en ontbreekt me de zin tot alles dan slechts beleven wat ik voel ♥

dit vind jij er van...

