Weekendverslag 24 & 25 oktober

Vrijdagavond was fantastisch! Die Deborah Coleman kan nogal gitaar spelen zeg! Haar de vrouwelijke Jimmy Hendrix noemen is misschien teveel eer, maar ze doet het toch verduiveld goed hoor… De stem vond ik ietsje minder, maar toch. Ook de begeleidende band speelde enorm goed. Vooral de drummer imponeerde. Met armen zo dik als de dijen van de zangeres. Ik snap nog altijd niet hoe die drumvellen tegen die mokerslagen bestand waren…Kortom, ik heb met volle teugen genoten. En zit ik hier nu te zoeken of ze misschien ook Nederland aandoet, vind ik een prima verslagje van de Nederlandse Ton Kok die dit concert ook heeft bijgewoond. Kan je hier lezen.

Zaterdag was overwegend rustig. ‘s Avonds waren wij uitgenodigd bij dochterlief om samen met haar toekomstige schoonouders enkele zaken te bespreken voor hun huwelijk, dat er in maart 2010 aankomt. Vooral enkele afspraken rond kledij en het verloop van de dag kwamen aan bod.

Zondagvoormiddag zijn we met onze zoon en dochter en hun respectievelijke lieven naar het bedrijf geweest waar ik werk. Er ging nl. een familie-opendeurdag door. Alle werknemers konden hun dichte familieleden meenemen, en door het bedrijf gidsen. Een leuke ervaring werd het. Nu weten zij goed wat er allemaal gebeurt op mijn werkplaats, en wat mijn rol er is…

Daarna zijn we naar huis gereden, waar we samen stoofvlees met frietjes aten (had ik de dag ervoor klaargemaakt). Daarna zijn we naar het voetbal geweest, ons ploegje speelde een prima wedstrijd maar werd er helaas onvoldoende voor beloond, uitslag 2-2.

Na het voetbal dan nog ‘s bij onze beste vrienden langs, en zo was het weekendje weer voorbij…

Nu weer een weekje werken (in de namiddagploeg)…

Groetjes!

Billy

16 gedachtes over “Weekendverslag 24 & 25 oktober

  1. ‘Dichte’ familileden Billy? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het grappig gezegd.
    Het was dus weer een welbesteed weekend en nou weer met frisse tegenzin aan de slag!
    Gr. J@n.

  2. Het blijft altijd leuk en bijzonder om eens te kijken waar iemand werkt. Ik heb het geluk om bij verschillende bedrijven binnen te mogen kijken, maar het leukste blijft het als je bij familie of vrienden even mag gluren!
    Groetjes!

  3. Hoi Billy, fijn joh dat je zo genoten hebt van het optreden vrijdag! Klinkt goed! Verder een beetje rustig aan gedaan en toppie om je familie eens je werk te laten zien. Ik ga zo de link eens bekijken Wens je weer een fijne (werk)week toe joh, liefs Bettje

  4. Leuk die voorbereidingen van het huwelijk, in de komende maanden zal de spanning wel stijgen. En patat met stoofvlees mmmmmmmmmmmm ook wij hadden stoofvlees (draadjesvlees) dit weekend

  5. Oh ja, dat is altijd geweldig als mee mag en kunt kijken waar je ouders of zelf opa heeft gewerkt, zo kregen wij ooit een privé tour van mijn opa in de suikerfabriek waar hij had gewerkt, ver na zijn pensioen maar dat was juist zo gaaf!
    XXX

  6. Gezellig weekendje! Zo’n familiedag bij een bedrijf zouden ze overal moeten doen, weet de familie tenminste ook waar hun vader/vrouw/zoon/dochter mee bezig is op het werk. Stoofvlees met frietjes, hhhmmmmm klinkt lekker zeg!

  7. Leuk om eens te zien bij welk bedrijf je werkt, al vind ik het op het eerste gezicht wel een moeilijke naam, zeker om te onthouden, haha ik weet het nu al niet meer precies.
    Ik ga zo nog even dat verslagje lezen van Ton. Fijn te lezen dat het weekend weer geslaagd was!

  8. SToofvlees en spaghettisaus smaken altijd beter een dagje laters he 🙂 … Wat leuk joh rond het huwelijk van de dochter .. ik geniet mee en verder leek je wk weer volledig geslaagd billy , mooi evenwicht , groetjes en fijne week x

  9. Je hebt je w-end in ieder geval weer goed besteed.Drumvellen zijn enorm sterk. Dat mag ook wel, en juist door de kracht is het materiaal gekozen om drumvel te zijn 🙂
    Fijne werkweek

dit vind jij er van...

