Alweer een werkweekje voorbij

…en het is weer voorbij met de rustige weekendjes

Vanavond gaan we met schoonbroer en een stel vrienden naarDeborah Coleman een bluesoptreden. Niet dat ik de zangeres ken, of haar begeleiders. Maar ik weet zeker uit ervaring van vorige bluesoptredens, dat een dergelijke muziekavond nooit stuk kan. Voor de fijne sfeer alleen al is het een aanrader om er bij te zijn…

Van de rest van het weekend breng ik jullie maandag wel op de hoogte… 😉

Fijn weekend allen!!!

Billy

22 gedachtes over “Alweer een werkweekje voorbij

  1. Je voeld de vreugde dr de woorden heen , dat de rustige weekends weer waren vr wat ze waren 🙂 ?
    Aan het lezen zal het zeker een geslaagde avond worden , optredentjes zijn de max .. geniet ze ! Groetjes en fijn wk

  2. Ik ben erg benieuwd naar je verslag! Tijdens mijn laatste vakantie op Texel had met een bluesfestival georganiseerd. Lekker bij een strandpaviljoen op het terras genieten van de mooie klanken.

dit vind jij er van...

