Weekendverslag 17 & 18 oktober

Zaterdag ben ik zowat de hele dag thuis gebleven, terwijl vrouwlief en dochter opnieuw samen op stap gingen. In de voormiddag gingen ze kijken in een winkel hier dichtbij naar bruidsjurken, en datzelfde deden ze in de namiddag in Roeselare. Het heeft wel resultaat opgeleverd, want dochter heeft zo goed als beslist wat ze in maart 2010 zal dragen op haar heuglijke dag… Ikzelf heb me bijzonder rustig gehouden, en had veel tijd om de nieuwe logjes in logland bij te benen dus… ‘s Avonds keken we dan samen naar het voetbal op tv.

Zondag zijn we met zowat de hele schoonfamilie uit eten geweest (nog voor de 85e verjaardag van m’n schoonmoeder). Het was heel leuk, met zo’n grote bende. Eerst aperitief bij schoonmoeder thuis, en daarna naar een eethuisje in onze stad. Lekker menuutje gegeten, met alles erop en eraan. En begrijpelijkerwijs liep het na het eten uit, zodat ik niet al te fris op m’n werk verscheen vanmorgen vroeg… Vanavond wordt het dus weer extra vroeg naar bed denk ik…

Groetjes!

Billy

18 gedachtes over “Weekendverslag 17 & 18 oktober

  1. Ik heb even gemist dat je dochter gaat trouwen, geweldig! Ik hoop dat ze haar droom jurk gevonden heeft 😀
    En jij, stap jij maar lekker vroeg onder de wol, ik kom er eigenlijk net uit maar ga er ook bijtijds weer in… denk ik 😛
    XXX

  2. Je dochter is er nu dus helemaal klaar voor. En heerlijk eten hoort natuurlijk bij een 85ste verjaardag. Kan je baas je natuurlijk niet kwalijk nemen als je niet helemaal fris en monter op het werk verschijnt. Immers, schoonmoeders kun je niks weigeren

  3. Wat leuk dat je dochter de keuze voor een jurk heeft gemaakt. Ik ben wel benieuwd, maar daar plaats je volgend jaar vast geen foto van? Hopelijk ben je vandaag een beetje beter uitgeslapen.

  4. Haha, die laatste opmerking, dat ik de volgende dag niet zo firs op mijn werkverscheen is wel herkenbaar. heb ik ook weleens. Soms dan hè….. 🙂
    Ben benieuwd wat je dochter heeft uitgezocht. Nog een klein half jaartje geduld dan mogen we het vast wel zien op je web-log. Toch???
    groeten Inge

  5. Ik was even weg hoor, neuzen op die sites met die jurken, bedacht me nét nog even dat ik nog geen reactie achtergelaten had haha
    ik ben dol op mooie bruidsjurken, erg leuk om te zien.
    Stiekum toch wel jammer dat ik niet meer ga trouwen.
    Maar een keer een rustiger weekendje is ook wel eens lekker, ik kan er tenminste heerlijk van genieten.
    groetjes Patries

  6. Hey wat leuk nieuws zeg, van de dochter .. zo tof ! Heb je de jurk gezien ? Het was in ieder geval plezant en die kater heb je overleefd a het lezen 🙂 fijne werkweek nog 😉 groetjesss

  7. Ja dat hij overleden is is niet fijn,
    vooral niet als je zo gek op zijn stripboeken bent.
    Ik ken deze stripboeken inderdaad niet,
    nooit van gehoord maar dat doet er niet toe.
    Kan me voorstellen hoe je je voelt,
    en de herinnering aan vroeger tijden.
    Liefs Genot xxx

dit vind jij er van...

