De tijd vliegt…

Wow zeg, wat vliegt die tijd toch! Net alsof we nog maar pas terug zijn van ons weekend, en het is alweer vrijdag.

Vannacht werd ik vroeg wakker, en kon de slaap niet meer vatten. Ik lag daar maar te wroeten en ook vrouwlief werd er wakker van. Ik besloot dan maar om me klaar te maken, en naar het werk te gaan. Zo was ik al om 02u20 bij m’n oude vertrouwde ploegmakkers van de nacht. Doordat ik meteen de leiding overnam kon mijn vervangend leidinggevende nog een machine aanzetten. Moesten we dan niet meer doen in de ploeg waar ik nu tijdelijk in werk. Door m’n vroege aanwezigheid merkte ik wel dat m’n vervanger het niet zo nauw nam met de orde en netheid in de afdeling, en ik heb daar meteen m’n schouders ondergezet en de aanwezige arbeiders op hun plicht gewezen. Tegen de ploegwissel lag het er dan ook al heel wat netter bij.

Het komende weekend ziet er ongelofelijk rustig uit. Vanavond speelt ons favoriete voetbalploegje de 9e competitiewedstrijd tegen de rode lantaarn: KSV Oudenaarde. Maar deze ploeg heeft enkele klasrijke spelers, en staat daar zeker niet op z’n plaats, zodat het wel een moeilijke wedstrijd wordt. Komt daarbij nog dat de wedstrijden tegen Oudenaarde een burenstrijd zijn, en die zorgen meestal voor een verhitte sfeer. Waar ik vanavond voor de eerste keer kan van genieten (?), want ik kon nog nooit meegaan naar een wedstrijd tegen hen…

Voor de rest van het weekend staat niks, maar dan ook helemaal niks op het programma. Lekker rustig houden dan maar zeker? Want enkele weken terug kregen we een aanslagbiljet in de bus voor de belastingen, en dat bedroeg meer dan 3000 euro… Een beetje spaarzaam wezen komt dus best goed uit…

Fijn weekend allen!

Billy

17 gedachtes over “De tijd vliegt…

  1. Ja Billy, de tijd gaat erg snel, we zijn zo oud.
    En moeten ze in België ook al belasting betalen? Waarom gaan er dan zoveel Nederlanders wonen?;-))
    Gr. J@n.

  2. lekker een rustig weekeindje toch?
    een aanslag van meer dan 3000 euro? jeetje joh!!das een hoop geld;((
    wat fijn dat alles weer proper was toen de volgende ploeg kwam;)
    geniet van je weekeind met liefs van mij…;)

  3. Tja Billy belasting betalen is nooit leuk. Dus dat betekent voor jou het wat rustiger aandoen t.a.v. je Bourgondische uitgavenpatroon. Zal voor jou niet meevallen! Ik ken er nog één die het even wat rustiger aan gaat doen. Ik dus met Albert. Je geeft toch weer meer uit als je op vakantie bent. Het was wel super in Cordoba. Ik wens je een goed weekend.
    Liefs en groetjes,
    Mara

  4. Voor die 3000 euries heb je wel meer nodig dan 1 rustig weekendje ? Mijn god wat een ellende. Ik ging heel hard gillen als dat hier in de bus viel. Toch maar ducktape over die klep plakken voortaan

  5. zooo hee,bijna niks gepland? dat hoor je niet vaak billy,ik heb het ook rustig,en ik moet wel,mijn been is geblesseerd met sporten,dus kan geen rare dingen doen,hihi…fijne weekend groetjes…

  6. ‘Leuker kunnen ze het niet maken’… jeetje … € 3.000,– … een hoge aanslag, Billy
    Maar goed, dat mooie weekendje in de Ardennen nemen ze je niet meer af, mooie omgeving en schitterende foto’s!
    En nu dus een rustig weekend, ik zou zeggen: geniet ervan Billy!

  7. Een keer een rustig weekendje kan ook geen kwaad tussendoor. Maar wat een hoge belastingaanslag Billy!!! Dat is nou weer minder leuk!! Ondanks dat wens ik je toch een heel fijn weekend.
    Groetjes Mar

  8. De tijd vliegt he als je het naar je zin hebt. Een aanslag van 3000 euro is toch wel even slikken. Maar och, ook met een rustig weekend kun je je wel vermaken. Geniet ervan.

  9. Als er even geen orde is , kan er al gauw chaos opduiken .. en op lange termijn .. tjah , al goed dat je alles al terug een beetje op orde kreeg. Maar is het dan ook niet beter dat je ipv werknemers ook je vervangend leidinggevende aanspreekt ? Amai dat is nogal een aanslagbiljet he zeg .. een lekker rustig weekend kan ook es deugt doen toch 🙂 ? Hier waking the dead verder kijken . Dacht al daarstraks , zaterdagavond en Billy online 🙂 wat hebben we nu .. dacht al dat je ziek was 🙂 Groetjes en geniet ze nog billy !

  10. Dag Billy
    gelukkig hoef ik nu geen belastingen te betalen, want ik betaal me al blauw voor school
    de teller staat bijna op 2000 euro en dat na anderhalf maand school, voor 2 girls, niet te doen zeg.
    En volgend schooljaar zitten ze met 2 in het hoger onderwijs
    ik heb de regenput op het juiste ogenblik gedaan, want ’s anderendaags kon ik alweer wassen met regenwater.
    Ik moet op alles besparen, dus ook op water
    nog een fijne avond
    groetjes

  11. ja Billybro die heb je van die mensen die het niet zo nauw nemen, en niets werkt zo demotiverend als een troep op je afdeling, gelijk heb je, mooi op laten ruiimen!
    en een rustig weekend is ok niet slecht(-:
    groetjes, lia

dit vind jij er van...

