Er op uit!

Deze namiddag rond 14u30 vertrekken we met onze vriendenbende naar de Ardennen. Even de boslucht opsnuiven en genieten van al de culinaire specialiteiten die het zuiden des lands ons biedt.

Ik wens jullie allen een heel fijn weekend toe!

Tot volgende week…

Groetjes,

Billy

21 gedachtes over “Er op uit!

  1. Dat wordt genieten, lekker die frisse lucht opsnuiven je wordt er alleen maar gezonder door.
    Geniet van het heerlijke eten wat ze daar hebben en veel plezier.
    Maar dat zal jou wel lukken jij bent een echte natuurliefhebber en levensgenieter.
    Liefs Genot f’></a

  2. Jullie boffen maar met zo’n mooi zuiden des lands!
    Alhoewel zuid Limburg er ook mag wezen!
    Jullie zullen na dit weekend vast heerlijk uitgerust thuis komen!
    groetjes,
    Elmar

  3. hi Billy
    de Ardennen, ik weet echt niet wat de mensen daar gaan zoeken
    we zijn daar één keer, 2 weken geweest, en mij krijgen ze daar nooit meer
    gelukkig hadden we toen prachtig weer, anders stond ik na 1 dag terug thuis
    geef mij maar de drukte van London, maar ja, iedereen zijn eigen zin
    ik zie graag heel veel mensen rond me heen
    nog een fijne week

dit vind jij er van...

