Deus – Instant Street

Deus is een klasse apart in ons landje. Eén van de enige bands die ook in de VS succes geboekt heeft, en met recht en reden!

Dit nummer hoort zeker thuis in het beste wat er ooit op Belgische bodem gemaakt is. En die outro is fantastisch, voor mij mag die uren duren…

 

 

Groetjes,

Billy (die gisteren écht niet jarig was!!!)

26 gedachtes over “Deus – Instant Street

  1. Het klinkt best goed Billy, maar de clip is niet echt om over naar huis te schrijven, maar je kunt ook luisteren zonder te kijken en dat doe ik nu…..
    Ik bied ook nog m’n verontschuldigingen aan voor de onterecht gestuurde felicitatie via een e-cart. Maar goed dat ik de enigste niet geweest zal zijn

  2. Hoi niet jariggeweesde billy hahaha wat een bak he!!
    Maar goed ik vind je muziek in ieder geval heerlijk.
    Er is nog veel muziek wat ik niet ken en dit is er zeker een nummer van.
    Thanxs voor dit lied!!
    Liefs:Wilma.

  3. rustig nummertje maar heb er verder niet zo veel mee..sollie! hihi;)
    was tóch wel leuk om al die felicitaties te ontvangen he, hahaha geweldig;)
    maar de bedoeling van @Jeroen is natuurlijk ontzettend lief,want hij denkt toch maar aan alle jarige en eh…niet jarigen;)
    en in December kom ik je gewoon wéér feliciteren hoor!;))
    liefs van mij…;)

  4. Hahaha hebben ze allemaal voor Jan met de korte achternaam gefeliciteerd. Ben ik effe blij dat er bij mij nog niks van gekomen was. Je muziekje……….ik ga zo mijn oordopjes in doen en even het beste Hollandse geluid produceren 🙂

  5. Hahaha…je zou vroeg oud zijn Billy als je twee keer in het jaar jarig was. Vergissen is menselijk zullen we maar denken, maar wel leuk als je opeens zoveel felicitaties krijgt. De muziek is niet echt mijn smaak, maar geniet jij er maar lekker van. Fijn weekend.
    Groetjes Mar

  6. hi Billy
    een echte promotor van belgische muziek zeg, doe zo voort
    en een fijn weekend, denk dat er weer heel veel op het programma zal staan, met zo’n mooi weer, en zo’n hoge temp
    de kids beseffen wel dat ik veel moet doen om school te kunnen betalen.
    Ik moet een heel jaar sparen om alles te kunnen betalen, van hun vader kan ik niets verwachten ik zou al blij zijn als hij iedere maand de alimentatie zou betalen.
    Maar ja, we redden ons
    groetjes

  7. Hai Billy,
    hahaha ik mailde Jeroen nog terugdat jij volgens mij bijna gelijk met mij jarig was maar toen hadden er toch al enkelen je gefeliciteerd dus. Hihihi
    Lekker nummer van deuce, kende ik nietm aar het komt op mijn i pod te staan. Ik hou wel van deze sound.
    groeten en fijne zondag
    Inge
    Hoe doe jij dat hartje nou eigenlijkaltijdmaar onderaan je blog/ Vraag ik me nu al zolang af???? Zo leuk namelijk.

  8. Hey billy ,

    Wat een verrijking zeg in de dubbele betekenis , zowel de song vind ik prachtig , de outro en het woordje met zijn betekenis dat ik heb bijgeleerd 😉 Thanks !!!
    k’ga nog eens luisteren se …

dit vind jij er van...

