Weekendverslag 12 & 13 september

Misschien denken jullie daar anders over na het lezen van dit verslagje, maar wij hadden wel een heel rustig weekend (naar ons gevoel).

Zaterdag zijn we met een stel vrienden gaan fietsen. Deze keer deden we de grensstreek met Frankrijk aan. Gestart in Menen, een boogje gemaakt naar Dadizele, en toen richting Wervik om daar langs de Leie terug naar Menen op te fietsen. Erg warm was het niet, maar om te fietsen best nog aangenaam eens je in beweging was. Alleen stond er nogal veel wind, wat niet erg op prijs gesteld werd door de dames… Toch weer een leuke namiddag gehad, en met 3 tussenstopjes op een terrasje ook weer kunnen genieten…

‘s Avonds waren we met dochter en vriend uitgenodigd door haar (aanstaande) schoonzus. Ook schoonouders en een tante met haar vriend waren van de partij. Na het onvermijdelijke aperitief kregen we kaasschotel. En dat smaakt mij altijd. Daarna nog wat gebabbeld, maar toch niet erg lang gebleven.

Zondag was wel heel rustig. Ook al hebben we bij vrienden het aperitiefje genoten, wat nogal uitliep…daarna thuis mosselen gegeten en verder helemaal niks meer gedaan. We gaan het écht nog leren…genieten van lekker niks meer doen!

Groetjes,

Billy

29 gedachtes over “Weekendverslag 12 & 13 september

  1. Jeetje Billy wat klinkt dat opeens tam voor de zondag! Misschien was je nog een beetje moe van je fietstocht op zaterdag…?? Maar het is misschien best eens fijn om een keer een dagje rust te houden tussendoor.
    Groetjes Mar

  2. Allereerst valt mij je nieuwe layout op. Ik hou wel van zwart-rood. Het lijkt me wel een mooie fietstocht die jullie hebben gedaan. Alleen tegen de wind in fietsen is idd wel balen!

  3. Ja de meeste schrijven het reeds, wat je niks noemt 🙂 Ik ken al deze streken vaneigens waar jullie fietsten , heb je dat taaltje daar al gehoord ? lolllll ferm volk ook ze .. Ik geloof dat vrouwen gewoon meer effort mogen doen bij tegenwind, als mannen ..Klinkt toch weer als een geslaagt weekend billy … blijven genieten 😉 groetjessssss x

  4. Nou een rustig weekend is ook een keer lekker toch? Enne is het niet toevallig jullie snoezeke? Want deze is dus(om een tipje van de sluier op te lichten)gevonden liep hier te zwerfen.

  5. Is het een teken dat ik aan een brilletje moet ofzo, ik zit me een partij te turen op die rooie letters 😦
    Mmm, vooral die terrasjes, die doen het hem gewoon, volgende week weer terrasweer, genieten!
    Groetjes, Gonny.

  6. Lekker weekendje Billy. Dat fietsen is ontspanning door inspanning…..
    En het weer was ook geoed dus dat is lekker uitgerust aan de mieuwe werkweek beginnen. Toch? 😉

  7. noem dat maar niks doen hahaha,klinkt allemaal weer erg leuk hoor;)
    enne..niks doen op z,n tijd is inderdaad óók wel is lekker maar of dat écht iets voor jullie is?
    liefs van mij en…geniet!;))

  8. Helaas ben ik door de pc-crash al mijn codes voor plaatjes kwijt. Dus kan ik ze hier niet neerzzzz. Een dag te laat, maar daarom niet minder gemeend; VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag Hugo. Ook namens Chaval natuurlijk. 🙂

  9. Hoi Billy, als ik goed ben ingelicht, ben ik nu precies een dag te laat om je te feliciteren met je verjaardag. Hoop dat je desondanks, een onwijze leuke verjaardag heb gehad. Zal beloven volgend jaar me best te doen om op tijd te zijn haha. Fijne avond

  10. @ jeroen, Corina, vlinder en Wilma:
    bedankt voor die felicitaties hoor…maar ik was helemaal niet jarig hoor!
    Onlangs alleen m’n logverjaardag geweest, maar m’n echte verjaardag is pas in december…
    Toch lief hoor!

  11. Beter laat als nooit,maar ik kreeg net een berichtje binnen dat je jarig was gister,, dus bij deze een knuffel hier en een knuffel daar en dat je maar een grote jongen mag worden Bil ;))

  12. The joke of the day Billy, dat er gedacht werd dat je jarig was. Dat was je toch een paar maanden terug geweest. Dit was voor ons echt lachen, want welk plaatje krijg je nu als je echt jarig bent.
    Een tamelijk rustig weekend voor jou, maar wel op een Bourgondische wijze doorgebracht en dat mogen wij wel. Doen we hier dagelijks aan de Costa del Sol, waar het vaak laat wordt met al die doorzak-wijntjes in een gezellig kroegje of gewoon thuis zoals vandaag. Heb nog een leuke log geplaatst over het dagje op stap van Albert samen met zijn vriend Piet. Zal je vast mooi vinden.
    Voor straks goedemorgen Billy.
    Saludos de
    Mara

dit vind jij er van...

