Méér dan 5 jaar…

Loggen…

Het begon iets meer dan 5 jaar geleden.
Ongemerkt, én onopgemerkt, ging m’n logverjaardag voorbij.
5 jaar…nooit gedacht dat die nieuwe bevlieging het zo lang zou uithouden. En zo’n impact zou krijgen op m’n leven.

Nieuwe loggers leren kennen, en ook in die jaren helaas heel wat loggers zien afhaken. Of zomaar het contact kwijt geraakt.

Al heel wat kunnen meekijken in iemand anders leven, maar intussen ook heel wat blootgegeven van het mijne. Ok, persoonlijke foto’s zal je niet vinden, dit log blijft op dat gebied nog anoniem. Maar verder hebben mijn bezoekers al een goed beeld van wat mijn leven inhoudt. En dat maakt het loggen zo interessant. Meegluren in andermans leven. Lief en leed met elkaar kunnen delen.

Met een logverjaardag wijzig ik traditiegetrouw ook m’n design. Ik wou nu écht eens dat toch wat sombere zwart proberen. Maar dan gecombineerd met dat vurige rood, waar ik zoveel van hou… Het wordt wat wennen als je voortaan komt lezen, maar dat lukt vast wel. Je hebt zowat een jaar de tijd… 😉

Groetjes!

Billy

36 gedachtes over “Méér dan 5 jaar…

  1. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag Billy. Vijf jaar is een hele tijd. Jij en Miss Mar reageren ook al vanaf moment 0 op mijn webleg. En ik vond het super om je irl te mogen ontmoeten. Hopelijk komt er op die ontmoeting ooit nog eeen vervolg. Dan drinken we er weer een steenezeltje op. Proost!

  2. van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je weblog! wauw! wat vliegt de tijd achteraf he? hihi
    we mogen inderdaad altijd mee genieten hier van je levens geniet kunsten en dat is leuk om te lezen.
    was onzettend leuk om je in het echies te ontmoeten en je bent zoals ik verwacht had,een leuke man dus hihi;)leuk is dat altijd dat je de mensen zo goed leert kennen dankzij het bloggen,ook al beweren sommige dat dat niet kan.
    ik hoop dat je ooit weer is naar een weblogmeeting kan komen maar voor nu wens ik je nog heel veel blogplezier toe en leuk om je reacties op de mijn weblog van jou te lezen,dus..bedankt ook daarvoor!
    Veel plezier met al wat je doet met liefs van mij…;)

    enne..proost billy! mag het ook met een glas cola? hihi;))

  3. wow… dit heeft wel iets (zwart met vurig rood)!
    Dikke proficiat Billy met je log-verjaardag. En al reageer ik wss niet vaak genoeg, ik probeer toch de draad weer op te pikken en op tijd even langs je blogje te surfen.
    groetjes,
    Martine.

  4. Hey Billy, gefeliciteerd met je vijf jaar bloggen!! Je hebt je weblog een prachtige lay-out gegeven! Ik vind het erg mooi staan dat zwart met rood! En ik blijf het gezellig vinden om steeds weer een kijkje te nemen in de keuken van jouw leven Billy! Ik hoop dat er zeker nog vijf jaar bij zullen komen, ik blijf je als fan wel trouw!
    Groetjes Mar

  5. Wow Billy, al vijf jaar joh, van harte! Je was de eerste die is blijven hangen haha op mijn blogjes. Ondertussen heb ik al mijn 3e , wat is je blogje mooi geworden joh, zeker eigen inspanningen? Knap hoor! Ik blijf graag langskomen en lezen over jouw Bourgondisch leventje! Knuffel, Bettje

  6. hi Billy
    mooie kopfoto heb je zeg, proficiat ermee
    en inderdaad loggertjes gaan, en nieuwe komen erbij
    ik zal weer wat meer loggen, want veel hoef ik niet meet te werken op school
    groetjes

  7. Gefeliciflapstaart 😉 Ik vind dit design stukken mooier dan het vorige want oranje vind ik lelijk!! Daarentegen zijn zwart en rood mijn favoriete kleuren en dan met name ROOD, jeej!

  8. Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je eerste loglustrum. ……………..
    Realiseer me ineens dat ik ook mijn lustrum vergeten ben
    En mijn excuus dat ik zo weinig kom lezen en reageren Billy. Ik kom echt nog heel veel energie te kort. Maar vergeten ben ik je niet hoor.
    Liefs,
    Meiske

  9. Gefeliciteerd met je logverjaardag!!
    Ik vind het mooi, zwart, ik hou van zwart maar ik vind een witte achtergrond makkelijker omdat ik graag nog eens verander nu ik psp onder de knie krijg.
    Ik ken je nog geen 5 jaar, maar ik vind het gezellig, ik kom niet altijd even vaak kijken maar vergeet je niet.
    groetjes Patries

  10. Hola |Billy,
    Van harte gefeliciteerd met je 5-jarig bestaan van je weblog. We zitten je op de hielen want 1 januari a.s. is het bij ons zover. Aan de kleuren moet ik wel even wennen. Zwart en daarop rood, lekker fel voor mijn ogen, maar ik heb begrepen dat ik een jaar de tijd heb om te wennen. Dus dat is na de Kerst gewoon.
    Zowel Albert als ik blijven een fan van je, ondanks dat we soms heel ver weg van je zijn.
    Tot blogs Billy.
    Liefs en groetjes,
    Mara

  11. Hoi!
    Je bent de eerste die het opvalt… Of er iets over zegt in ieder geval. Het klopt helemaal. Ik ben met het weblog begonnen met het idee van… ik zie wel hoe ver ik kom. Daardoor heb ik niet eens gedacht aan een introductieblogje…
    Groetjes Gerda

  12. Proficiat Billy, 5 jaar, dat vind ik erg lang!!
    En je hebt het in elk geval al langer volgehouden dan ik dat zal kunnen.
    Op naar de tien dus ,met jou. En je logje ;vind ik súper deze kleuren, nu de foto’s nog ;))

  13. Al ben ik wat laat maar niet minder gemeend VAN HARTE MET JE 5 JARIGE LOG. moet wel even wennen aan dat zwart met rood maar dat lukt wel een keer! En wanneer gaan we je weer eens in het echie zien??? lieve groetjes van mij.

  14. Wie zijn er naast mij nog meer die jou vanaf het begin kennen Billy, whoooooooohahahaha ik vond de begin tijd met name errug spannend 😛 Net als jij de mijne al was dat alweer mijn derde log, ik besef dankzij jou dat ik eigenlijk al 7 jaar aan het bloggen ben, wat vliegt de tijd!
    Van harte met jouw 5 jaren 😀
    XXX

  15. gefeliciteerd Billy!!
    Tja, 5 jaar is een lange tijd, dan is dit toch wel een leuke bevlieging hè
    Ik vind je lay-out er prachtig uitzien hoor, mooi veranderd!!!
    Kuzzzz

  16. Maar Billy nu je dit antwoord:
    “ook bij het fietsen geef ik m’n ogen de kost hoor!”
    ga ik ervan uit dat je wel langzaam fietst want anders is het als een flits voorbij of fiets jij altijd met de snelheid van Eddie Merkx (dat was voor Albert zijn Belgische wielerheld) en draai je het in je hoofd in ‘slow-motion’ af.
    Vanavond ga ik lekker tafelen want we hebben wat te vieren zoals je gelezen hebt op onze site.
    Nogmaals een goed weekend.
    Groetjes,
    Mara

  17. off topic
    superleuk jouw reactie op skunk anansie
    gaaaaf hè, ik hoorde ‘m van de week op de radio, kon mijn oren niet geloven , meteen de radio op tilt ik vind het super!!
    fijn weekend!
    groetjes Patries

  18. Gefeliciteerd met 5 jaar bloggen Billy. Ik blog ruim 3 jaar heb ik net uitgerekend. Time fies when you’re having fun. Hoop nog heel lang van je schrijfels tegenieten.
    Dus op naar de volgende 5 jaar. 🙂
    Fijn weekend toegewenst, ga je nog op de pedalen staan?
    groeten Inge

  19. 5 Jaar, het is en blijft geweldig om bij je te lezen. Soms zijn de reacties dan wel schaars maar uit het oog verliezen dat gebeurd niet. We kennen elkaar al zolang, en dat maakt het loggen zo bijzonder. Want wij hebben elkaar via deze weg leren kennen en ben daar nog altijd dankbaar om…
    We hebben veel lief en leed gedeeld samen en hoop dat wij beiden een leuk nieuw jaar tegemoet gaan op logland…Liefs Janine xxx

  20. Proficiat Billy, ja jij bent 1 van de weinigen die ik ken die nog steeds hetzelfde webadres heeft als in het begin! Nou dan kennen wij elkaar ook inmiddels 5 jaar online, leuk!
    proficiat man je doet het goed, en ik vind dit design heel anders en ik had daarstraks echt zoiets van wow! en wel ene leuk idee gewoon elk jaar ene nieuw design!♥

dit vind jij er van...

