Tip voor natuurliefhebbers

We kregen de laatste dagen al weer wat regen te verwerken, en dat is een zegen voor onze plantjes en het gazon. Wat dreigde om te veranderen in een dorre woestenij van trieste sprietjes, krijgt nu langzamerhand weer een mooi groen kleurtje. En da’s maar goed ook.

Om bij de natuur te blijven, ik kreeg onlangs een link toegestuurd via mail die ik de natuurliefhebbers onder jullie niet wil onthouden. Via de link (klikken op de afbeelding hieronder) kom je op een site die je het wonderbaarlijke leven in het bos wil tonen. Eén ding is jammer, je krijgt er geen Nederlands als te kiezen taal te zien. Een beetje kennis van het Engels of Frans is dus handig. Maar er valt gewoon véél te zien ook. Wie hierin geïnteresseerd is zal met deze prachtig gemaakte site een tijdje zoet zijn, ideaal dus om deze wat donkere dagen mee door te maken…

Veel kijk/leesplezier!

UPM

 

Alvast aan iedereen een fijn weekend!

Billy

24 gedachtes over “Tip voor natuurliefhebbers

  1. Goeiemorgen Billy. Nu zien we weer een heel andere kant van je: Billy als natuurliefhebber. Dat je van mooie stadjes en mooie landschapen houdt was al bekend. Maak er een fijn weekend van!

  2. Heerlijk dat rustgevende van het bos.
    de natuurgeluiden…. helemaal top
    de machines…. waardeloos.
    er moesten meer plaatsen zijn waar je zo heerlijk kunt geniten van het bos.
    krijg meteen weer zin een een mooie boswandeling…. mischien een idee voor eht weekend.
    heel fijn weekend

  3. Maar goed dat niet iedereen een natuurliefhebber is, anders kon men er over de koppen lopen en juist die heerlijke rust……Heel mooi Billy, ik kom hier nog eens terugkijken.

  4. Wat regen, men, ’t is hier compleet herfst en volgende week wordt het weer zomer?? Nou moe???
    Mooie site zeg, prachtige beelden en geluiden!
    Fijn weekend en groetjes, Gonny.

  5. leuk Billy… heerlijk is dat, wandelen in het bos… bij voorkeur ook nog in de bergen… of zoals bij jullie in die mooie Ardennen… maar de link is ook erg mooi…
    fijn weekeind,
    Lessa

  6. Wat een leuke site en schitterende foto’s. De talen zijn geen probleem voor me hoor.
    Ik kom je alvast een fijn weekend wensen. Heb je nog leuke plannen?
    groeten Inge

  7. ik heb even snel gekeken en van het weekend ga ik er even uitgebreid voor zitten.jij ook een heel fijn weekend en hopelijk word het weer iets beter.
    knufffff

  8. dank je voor de link
    het is een beetje in de planning hier om morgen naar het bos te gaan…
    maar eh, niet om te zwemmen zoals vandaag, wat een regen!
    ik hoop dat het bij jou beter is
    liefs

  9. Wat een geweldig leuke site! Ik zet hem gelijk bij mijn favorieten!
    Zeker nu ik even minder mobiel ben kan ik zo toch lekker het bos in!
    groetjes en nog een fijn weekend!
    Elmar

  10. HI Billy
    Veel regen hebben we hier niet gehad, want alles is nog dor, de regenput is bijna niets bijgevuld( dacht dat het meer geregend had)
    g
    heb die site bij mijn favo’s gezet, zal dan ne keer kijken bij slecht weer
    nog een fijne week
    groetjes

  11. mij krijg je zomaar niet het bos weer in,ik vind het prachtig,zeker de herfst is geweldig mooi in het bos,maar zonder chaparonne,hihi,ga ik niet…het weekend is alweer om,morgen beginnnen de scholen weer,het normale leven weer,voor zover dat kan natuurlijk,fijne week billy…groetjes

dit vind jij er van...

