Vakantie-impressies

Nog even terugblikken op onze vakantie…in beeld

onderweg naar Trier, in Remich (Luxemburg)

P1020778

 

vanuit de wagen: de vallei van de Moezel

P1020782 

P1020783

 

zicht vanuit ons hotel in Trier

P1020795

 

de KaiserthermenP1020803

 

het keurvorstelijk paleis

P1020806

 

de Dom van Trier

P1020829

 

de Basilica

P1020836

 

wijnhuis Bernard Massard in Grevenmacher (Luxemburg), bezocht met de fiets

P1020812 

 

het Amfitheater in Trier

P1020837

 

enkele foto’s van Houffalize en de streek rondom , door onze vrouwen geschoten tijdens hun wandeling terwijl wij aan het fietsen waren…

P1020958

P1020962

 

P1020967

P1020969

P1020970

P1020976

P1020977

P1020985

P1020996

P1020997

P1020998

 

en als afsluiter vuurwerk!

P1030036

31 gedachtes over “Vakantie-impressies

  1. Mijn vader zaliger had heel wat van de wereld gezien, maar de mooiste landschappen van de hele wereld vond hij: De Ardennen en de Eifel en daar kan ik hem niet helemaal ongelijk in geven ook aan de hand van je mooie foto’s Billy.

  2. Ooit in een ver, ver verleden, ben ik ook al eens in Trier geweest.
    Mij staat nog voor ogen dat er zo’n oud historisch vervallen gebouw langs de kant van de weg stond.
    Veel hebben wij toen van de verdere omgeving niet gezien. Mijn reisgenoten waren niet zo in to historie snuiven….
    Maar jij hebt weer mooie plaatjes geschoten Billy!
    Liefs Gerine

  3. schitterende foto,s en oooooooo zou er meteen weer naar toe willen ook hoor.ben enkele keren in Trier geweest en vind Duitsland zoiezo een prachtig land;)
    liefs van mij….;)

  4. hey Bliie.
    Tijd niet je weblog gezien.
    Vakantie tijd he?
    man wat een mooie vakantie foto’s in het prachtige trier.
    Ikben er voor het laatst 30 jaar geleden geweest. We zaten toen op de camping aan de moezel vlak bij de stuwdam.
    we konden vanuit de caravan de dam zien liggen.
    midden op deze dam een slagboom die we moesten openen om naar luxemburg te kunnen rijden.
    Was erg mooi daar.
    groetjes.
    kraker.

  5. Mij lukt dat niet zulke mooie foto’s vanuit de auto. Wij komen elk jaar meestal vlak langs Trier en af en toe er door tijdens de 4 landenrit maar dan hebben we jammer genoeg geen tijd voor foto’s.Schitterend hoor.
    Groetjes.

  6. Nou Billy van mij mag de zomervakantie weer van voor af aan beginnen hoor. Zeker als ik dit soort foto’s zie. Kom maar op, laat de herfst en winter maar een jaar wegblijven 🙂

  7. Mooie foto’s Billy, een prachtige impressie! Het wijnhuis in Grevenmacher, mmm, ooit eens liters wijn mee naar huis genomen en nooit meer zulke lekkere gevonden, helaas…
    Groetjes, Gonny.

  8. Heerlijk Billy dat je ons mee hebt laten genieten met jouw vakantie d.m.v. deze foto’s. De eerste foto sprak ons bijzonder aan omdat wij een categorie “Fonteinen en Waterpartijen” hebben. Neem daar maar eens een kijkje. Al jaren willen wij de omgeving van Trier bezoeken met één van onze MG’s maar daar is nog steeds niets van gekomen. Vraagje: heb jij in Luxembourg in een hotel gezeten of appartement?
    Wij wensen je allebei een goed weekend.
    Saludos de
    Albert & Mara

  9. hi Billy
    je zit nu waarschijnlijk naar de Eco tour te kijken, hopelijk is het mooier dan F1, want dat was maar saai, heb dan maar naar de start en finish gekeken hoor
    mooie vakantiefoto’s
    zo blijft een mens nog een vakantiestemming, en met zo’n weer, niet te verwonderen
    nog een fijne week
    moet morgen buiten schilderen op school, dus zal vroeg beginnen
    groetjes

  10. wow mooie foto`s billy,ik ben ook ooit in trier geweest lang geleden,erg mooi daar,mijn vakantie zit er ook weer op,morgen weer beginnen,en ik gegin met sporten voor het eerst van mijn leven,haha..wish me luck..groetjes

  11. Mooie foto’s Billy en vooral Trier is heel herkenbaar omdat we daar al een paar keer geweest zijn want familie woont daar vlakbij aan de moezel……
    groetjes Inge

dit vind jij er van...

