Alles bij het oude

Sinds vandaag is zowat iedereen uit m’n kennissenkring opnieuw aan het werk na een deugddoende vakantie. Mijn eerste werkdag zit er ook alweer op. Vorige vrijdag hebben wij m’n collega die door rugperikelen thuis is bezocht, en hij heeft nog een maand extra ziekteverlof bij. Dus werk ik nog in zijn ploeg tot (minstens) eind september.

Zaterdag zijn wij in de polders gaan fietsen, auto gestald in Stalhille, een deelgemeente van Jabbeke. Ik vind zo’n ritje in een biljartvlak landschap nogal saai, maar voor onze vriendin die al een generatie ouder is en ook met nogal wat overgewicht kampt is zo’n parcours natuurlijk een zegen. Na onze rit keerden wij huiswaarts, en in de vooravond dan naar het voetbal. Ons ploegje heeft zich danig geweerd, maar toch konden ze net niet winnen. Het werd 2-3, en tegen een hoger geklasseerde ploeg is dat toch verdienstelijk.

Zondagmorgen eerst een bezoekje gebracht aan m’n moeder, en daarna zijn we met vrienden gaan eten. Om de vakantieperiode uit te wuiven. Een lekker menuutje verorberd, en er echt van genoten. Daarna zijn we naar het stadscentrum afgezakt om een terrasje te doen, en er bleek een heuse mountainbikewedstrijd door te gaan. Eerst waren jongelingen aan de beurt, en daarna kwamen de grote boys er aan. Er reden zelfs enkele profs uit het veldrijden mee, zoals Erwin Vervecken en Ben Berden. En uiteindelijk was het ook Erwin Vervecken die de zege haalde.

Groetjes!

Billy

12 gedachtes over “Alles bij het oude

  1. Ook wij zijn weer terug van vakantie, maar we hebben nog anderhalve week vrij! Als ik toch ooit bij jullie op visite kom, gaat deze dame met overgewicht echt niet een rondje met je fietsen hoor whahaha!! Groetjes!!

  2. Deze week nog even vakantie voor mijn tiener en maandag start de introductie week, voor zij echt start zijn we ook alweer anderhalve week verder, dan zijn roosters etc. bekend, we genieten nog heel even 😉
    XXX

  3. Hoi Billy
    Ik mag vandaag ook weer aan de slag, over een uurtje.
    Maar de meiden zijn nog vrij dus nog niet alles is hier bij het oude. Kan nog een beetje uitslapen ’s morgens 😉
    Nu wordt het weer naar de weekenden toewerken 😀
    groetjes!

  4. dag Billy
    gelukkig is er nog geen school, en kan ik mijn uren zelf regelen
    ga dus ’s morgens werken als het zo warm is, en blijf thuis in de namiddag, maar dra is die luxe ook gedaan.
    Het zal zweten zijn voor u, deze dagen, morgen meer dan 30°, veel drinken dus
    nog een fijne week

  5. persoonlijk zou ik ook liever over een biljartvlak landschap fietsen en ik heb niet eens overgwicht. Net zo min als dat ik conditie heb;) Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!

dit vind jij er van...

