(Bijna) alles bij het oude

Ik heb m’n favoriete speeltje (lees: laptop) terug! Eigenlijk van dinsdag al… Maandagnamiddag na m’n dagtaak onmiddellijk naar de hersteldienst gebeld, en die verzekerden me dat ze het toestel met de koerierdienst hadden meegegeven om vrijdag laatst te leveren. Blijkbaar hebben die dat dus niet kunnen doen, maar waren ze wel op maandagmorgen langs geweest. Maar m’n vrouw en ik waren toen op ons werk, en zoonlief lag nog te soezen in bed zodat die de bel niet zal gehoord hebben. Dinsdagvoormiddag heeft hij m’n laptop dus wel in ontvangst kunnen nemen…

Deze week nog niet veel tijd gehad, ik ben zowat de enige die al weer aan het werk is (vrouwlief is maandag en dinsdag gaan werken om 2 daagjes extra verlof in de plaats te kunnen krijgen), en we hadden dan ook nog drukke dagen onder vrienden…

Morgenmiddag klokslag 13u is het voor mij alweer weekend. En omdat er mooi weer voorspeld wordt zaterdag is er alweer een fietstochtje gepland met vrienden. ’s Avonds speelt ons favoriete ploegje voor de beker van België tegen een klasse hoger geklasseerde ploeg, zodat het moeilijk wordt om nog een ronde verder te gaan. Maar we laten dat niet aan ons hart komen, en zullen onze ploeg vurig aanmoedigen.
Zondag niks gepland, maar zoals je wellicht verwacht betekent dat niet dat we zomaar op onze kont gaan zitten. We zien wel wat er op ons afkomt…

Aan allen alvast een fijn weekend toegewenst!!!

Groetjes,

Billy

17 gedachtes over “(Bijna) alles bij het oude

  1. WELKOM THUIS LAPPIE! en waag het niet wéér om Billy alleen te laten hoor!
    ben blij dat jullie weer herenigd zijn hoor en dat er maar weer veel leuke verhalen hier komen te staan..dankjewel..lappie!
    liefs van mij en….lappie;)

  2. Wij zijn ook nog door jou woonomgeving gekomen met de auto en telkens als we een amateurwielrenner zagen zei Joke: “Dat is Billy!” Tot we onderhand zover waren om elke renner Billy te noemen. Maar nou lees ik dus dat we jou in ieder geval niet gezien kunnen hebben….

  3. Wat een gedoe om je Lappie terug te krijgen maar hij is er weer! Je kunt er weer tegenaan, echter, ga lekker doen wat je altijd doet, hou het vast het ritme zonder puter 😀
    Een heel fijn weekend voor jullie.
    XXX

  4. Hola Billy, wat ben ik blij voor jou dat je je laptop weer terug hebt. Weet je dat ik dat heb met mijn auto als die een dagje naar de garage is. Jouw vakantie zit er dus helaas weer op, maar de weersvooruitzichten voor het weekend zijn niet slecht. Vooral zaterdag belooft een superdag te worden. Helaas pindakaas mag ik het weekend werken. Hoort er bij als je in de gezondheidszorg werkt. Ik wens je veel fietsgenot.
    Saludos de
    Mara

  5. Lekker zo’n vroeg beginnend weekend en fijn dat je je laptop weer terug hebt! Vandaag is het inderdaad een warme zomerdag dus groot gelijk er lekker op uit te trekken. Have fun!

  6. Zo dat zal wel een opluchting zijn dat je je lappie weer terug hebt, het voelt zo bloot zonder he? Ik denk dat Leo ook nog niet in de lucht is die zal ook wel balen als een stekker. Nou jij bent nu denk ik lekker aan het fietsen? Of aan het genieten op een terasje ik wens jullie in ieder geval bog een heel fijn weekend. liefs peet

  7. Heerlijk dat je je lappie weer terug hebt! Je zaterdag is dus alweer lekker gevuld. Ik weet wel zeker dat de zondag ook wel weer om komt met gezellige dingen en lekkere biertjes! Ik wens je een fijn weekend Billy!
    Groetjes Mar

  8. Hè hè da eindelijk is je laptopje weer thuis, ja het is niet grappig als er iets aan je digitale vriend mankeert …
    nou het zal jullie vast niet aan een leuk weekend ontbreken …
    en ik ben overgestapt naar een nieuwe log Billy, gewoon wel op punt maar andere naam nu, het werd voor een aantal mensen te verwarrend mn punt en mn .com uit elkaar te houden, nou dat hebben we dan nu mooi opgelost en al zeg ik het zelf, idd erg mooi opgelost … ♥

  9. Eindelijkkkkkkkkkk Lappie terug hahaha. Maar weekend…….. de zondag zal inderdaad niet rustig zijn bij jullie. Wij doen het tegengestelde, wij gaan heeeeeel rustig aan doen. Fijne zondag Billy

  10. goeiemorgen
    je bent niet de enige hoor die al weer aan het werk is
    Zoon is ook al de hele week bezig, ik ben ook al enkele keren geweest, zus is donderdag gestart,en morgen gaat de laatste shift zekers terug starten,alhoewel er nog veel zijn die hun dag van 15 aug nemen
    en kan mij niet voorstellen dat jullie een weekendje eens op jullie gat zouden blijven zitten
    zaterdag was het wel heel warm om te fietsen, en er stond ook behoorlijk veel wind
    gelukkig is het vandaag wat frisser
    nog een fijen zondag
    groetjes

  11. Hoi Billy!
    Ik ben weer terug van weggeweest en hier begint het ‘normale’ leven ook weer een beetje te komen.
    ijn dat je je laptop weer hebt, een mens kan tenslotte niet zonder!
    groetjes,
    Elmar

  12. gelukkig heb je je lapje weer terug, je bent aardig gehandicapt zonder zo’n ding hè.
    inmiddels zit het weekend er weer op.
    hopelijk heeft je kluppie toch gewonnen (je weet nooit)
    goede werkweek maar weer

dit vind jij er van...

