Tijdelijk offline

Ramp o ramp, mijn laptopje heeft problemen…ik krijg niks meer te zien op het scherm. Daarom belde ik de helpdesk van de firma die verantwoordelijk is voor de garantie (mijn laptop werd via mijn werkgever aangekocht, en we kregen 3 jaar garantie die loopt tot september 2010), en mijn speeltje wordt weldra door een servicedienst opgehaald. Het zal wellicht een tijdje duren voor ik hem terug heb, zodat jullie mijn aanwezigheid in weblogland een tijdje zullen moeten missen….snik

Gelukkig hebben we vakantie en ben ik zowiezo al niet zo vaak met de pc bezig. En we hebben ook een druk programma:

woensdag vertrekken we voor enkele daagjes naar Trier (Duitsland), zaterdag komen we terug.
Woensdag 29 juli gaan we met een stel vrienden naar voor een daguitstap in Noord-Frankrijk o.a. naar Eperleques.
En op 31 juli gaan we op weekend naar Vielsalm. Die zaterdag fiets ik nl. met een vriend en m’n schoonzoon de Sean Kelly-Classic. Een zware fietsrally in de heuvelachtige Ardennen.
Maandag 3 augustus dan gaan we naar de Lokerse Feesten, kijken naar Novastar en Los Lobos.

Een bont allegaartje van reeds geplande uitstapjes, aangevuld met de bijna dagelijkse contacten met vrienden en/of familie.

Ik hoop dat m’n laptopje vlug hersteld is, maar voorlopig zal ik praktisch niet kunnen komen lezen of reageren bij jullie. Af en toe een eigen logje typen op de laptop van zoonlief (als ik hem lief aankijk) zal misschien nog nรฉt lukken. Er zal mij dus wel een berg leesvoer te wachten staan als alles weer ok is…

Ik wens jullie allen in elk geval een fijne vakantie toe, en aan de thuisblijvers of werkers nog veel fijne zomerse weken!

Tot weerziens!

Billy

โ™ฅ

27 gedachtes over “Tijdelijk offline

  1. Hoi Billy ,jammer van je lappie maar inderdaad in de vakantietijd is het iets minder erg. Een mooi programma heb je klaar. De omgeving is ons wel bekend omdat we al vele jaren enkele dagen in de Ardennen rondtoeren.Een geweldig mooie streek. Fijne vakantie.
    Groetjes.

  2. Dit lijkt toch verdacht veel op een weblogpauze Billy, maar je bent niet de enige die dit van plan is hoor…. In ieder geval wens ik je een hele prettige vakantie en ik zie je wel weer verschijnen op je weblog.
    Gr. J@n.

  3. Balen van je lappie!
    Op je weg naar Trier kom je volgens mij zo ongeveer langs mijn huisje. Jammer dat ik je niet kan bereiken, anders zou ik jullie uitnodigen voor een kopje koffie. Helaas zonder andere lekkere toeters en bellen, want daarvoor ben ik nog niet fit genoeg.
    Maar dat kopje koffie komt vast nog wel ooit een keer.
    Fijne vakantie alvast!!!
    Meiske

  4. Joh, het is nu toch geen tijd op te laptoppen, je moet genieten van buitenzijn enzo!! Maar ik snap het wel hoor, ik zou het ook niet prettig vinden als ie het niet deed. Gelukkig heb ik er drie hihi.
    Groetjes en succes met al je ondernemingen!

  5. He wat zonde nou van lappie, maar je hebt toch ook lekker vakantie, dus echt missen zul je ‘m nu niet! Geniet ervan joh, heerlijk even een paar dagen eruit en Trier/Ardennen is geweldig! En tuurlijk ook nog een feestje in het vooruitschiet. Wat leuk trouwnens een Sean Kelly race, die Ier ken ik ook nog wel van de Tour zo rond de jaren 80!
    Have a nice time Billy, liefs Bettje

  6. dus nam lappie meteen รณรณk maar vakantie? nou ja….hij hield in ieder geval rekening met de jouwe dus kwam goed uit;)
    veel plezier nog Billy en Trier? wauw…dat is een pracht stad,ik ben er een aantal keren geweest ook.
    geniet van alles joh met liefs van mij..;)

  7. Geluk bij een ongeluk dus dat je nu net vakantie hebt. Dan heb je toch ook geen tijd joh. Geniet van alle uitstapjes en we zien vanzelf wel weer wat verschijnen. Ik heb ook even pauze.

  8. computers zijn leuke dingen…. zolang ze het maar doen…. zo niet dan zijn ze een bron van ergernis.
    Maar goed toch een hele fijne vakantie en ik hoop je snel weer online te zien

  9. hi
    ben terug uit het mooie london, versleten, met zware koffers zijn we in Brussel gearriveerd
    nu de was en de strijk, wat bekomen, want deze middag naar de tandarts, morgen dinsdag met E; naar de dokter, nog op kraamvisite, andere visite, dochter leren autorijden,….en misschien neem ik wel de schildersborstel in mijn hand, we zien wel
    nog een fijne vakantie
    bye

  10. hi Billy
    het is verlof, dus alles op het gemak, het is dan weer een jaar huppen en springen, alhoewel
    ik waarschijnlijk veel minder zal moeten werken op school, er is daar ook crisis
    dus volgend jaar zal er wel geen vakantie inzitten, of als ex iedere maand zijn alimentatie betaalt
    heb weer mogen naar het gerecht schrijven, er zal nu wel loonbeslag volgen, maar voor wanneer dat is? weet ik nog niet
    nog een fijne vakantie, zal mij nu eens met het middagmaal gaan bezig houden
    groetjes

  11. dat is balen zeg van je pc!wij zijn er ook net weer van een mini vakantie,grijnsss en jij hebt nog veel leuke dingen te doen zie ik.ook wij gaan er meer van genieten deze zomer.tot gauw billy en geniet ze!
    knufff

  12. ja dat is altijd idd behoorlijk minder Billy zo iets maar zoals je zelf al zegt drukke vooruitzichten dus je zal m niet echt missen en tegen de tijd dat jij weer tijd hebt is die vast al terug
    fijne vakantie met alles wat je gaat doen ๐Ÿ™‚
    โ™ฅ
    p.s. ben voor het bloggen overgestapt terug naar punt, op mijnn .com komen enkel nog mijn artikelen

  13. Billy ik zal je missen, en dat je je laptapje gaat missen beter nu als in de winter.
    Maar die leuke dagies die voor jou in het verschiet staan ga daar maar eens lekker van genieten.
    Trier is zo’n mooie stad en gezellig, vaak staan er van die buitenlandse groepen te spelen overal en nergens.
    Terrasjes zijn er gevuld dus dat zit wel goed.
    Eperleques ben ik zelf ook geweest. Mooi en indrukwekkend.
    Sean Kelly-Classic, aan deze race doe je dus mee. Geniet er van en ga ervoor.
    Lokerse feesten wat een vele bekende artiesten zeg. Genieten geblazen zou er ook wel heen willen.
    Leuk dat je er heen gaat.
    Billy jij gaat je wel vermaken.
    Genietse en tot snel hoop ik.
    Liefs Genot xxx

  14. Billy… ik ben er straks ook een poosje niet… heerlijk vakantie vieren… en ik hoop dat tegen de tijd dat ik terug ben jij je laptop weer hebt hoor… want anders moet je wel echt afkicken ๐Ÿ˜‰
    geniet van alle leuke vakantie dingen…

dit vind jij er van...

