The Clash – The Magnificent Seven

Jaaaaaaa, het is zo ver! M’n vakantie is ingezet…

En daar hoort een lekker muziekje bij. Toevallig heb ik dit nummer deze week al meerdere keren gehoord, en ik vind het zo’n lekker ritme hebben, je kan er haast niet stil bij blijven. Geknipt dus voor iedere party. En vakantie is party….toch?

Dit nummer is trouwens al bijna 30 jaar oud, en het is er volgens mij zeker niet aan te horen. Klinkt nog steeds super vind ik. En ze hadden ook wel meerdere goeie songs op hun palmares zoals o.a.  “Should i stay or should i go”, “London calling” en “Rock the Casbah”. In 1985 splitte de groep. Met de dood van zanger Joe Strummer in 2002 werden geruchten over een eventuele reünie de kop ingedrukt…

 

 

Groetjes,

Billy

15 gedachtes over “The Clash – The Magnificent Seven

  1. Hi Billy
    Ik wens je een heel fijn verlof toe
    ik ben ondertussen al een weekje in verlof, en volgende week weg,
    zie er naar uit, het weer zal wel niet zo goed zijn, maar daar trekken we ons niets van aan
    bye

  2. Hee Billy,
    We wensen jullie een hele fijne vakantie toe!
    Wij genieten nog een week op de Veluwe.
    En die muziek is zeer zeker nog altijd ook van deze tijd!
    Liefs en kuzzzzzz
    Gerine en familie

  3. Fijne vakantie toegewenst, gaan jullie nog weg of blijven jullie lekker thuis relaxen? Hoe dan ook, veel mooi weer toegewenst en alle onthaasting die je nodig hebt.

dit vind jij er van...

