Gewonnen!

Eigenlijk hebben beide ploegen gewonnen, want het werd een plezierige bedoening. M’n vrouw en haar collega’s (aangevuld met enkele vriendinnen) wonnen toch wel verrassend van de andere vriendinnen met 3 – 0. Verrassend, omdat bij die andere ploeg toch enkele meiden zaten die vroeger nog op een bal geshot hebben en competitie speelden.

Jammer genoeg kwamen de regensluizen tegen het matcheinde open te staan. Vlug ons biertje uitgedronken en naar ons huisje getrokken om er in de tent verder te gaan…;-)
’s Avonds was de barbecue wel een succes. Onze slager van dienst had lekkere stukjes vlees en een eerder beperkte keuze groentjes mee. Maar het smaakte ons allen. En dat hij daarna zelf zorgde voor de afwas, was nog aangenamer…
Na het eten nog een hele tijd zitten napraten, zodat het bijna 4u ‘s morgens was toen we naar bed konden…

Zondag werd dus begrijpelijkerwijs hoofdzakelijk een “bankhang”-dagje (zoals jullie dit zo mooi kunnen verwoorden). Helaas was de rit in de Tour een oersaaie bedoening. Vreemde beslissing om de mooie klim naar de Tourmalet zo ver van de aankomst te voorzien. Het kwam de spanning zeker niet ten goede…

Het is nu al dinsdag, dat maakt dat ik nog 3 daagjes moet werken. Want vrijdagmiddag gaat m’n vakantie in, 3 weekjes lekker niks doen. Nou ja, niks doen wordt het zeker niet, want er zijn al volop plannen. En de ongeplande momenten wordt er zodra het weertje het toelaat gefietst. Met de fietsen op de auto, en dan ergens een mooi ritje meepikken met af en toe een stop aan een leuk terrasje…

Ik kijk er al naar uit!!!

Groetjes,

Billy

15 thoughts on “Gewonnen!

  1. Leuk hoor die wedstrijd, gefeliciteerd voor vrouwlief! Jammer van het weer maar zo te lezen hebben jullie je wel weer prima vermaakt ook op de barbecue! Zo’n bankhang-dagje heb ik regelmatig, fijn toch?!
    En nu een heerlijk vooruitzicht op je vakantie! Lekker 3 weekjes relaxen! Werk ze nog & een fijne avond Billy, liefs Bettje

  2. gefeliciteerd met je vrouws overwinning.
    maar begrijp ik het goed: jij in de tent en je vrouw op het veld, in de barre regen??
    hopelijk heb je beter weer tijdens je vakantie.
    geniet ervan!

  3. Goed van je vrouw en har ploeg dat ze gewonnen hebben, jammer van de regen alleen. Een slager die de afwas komt doen? dat lijkt mij ook wel wat 🙂

  4. hi Billy
    Ik ben deze week een beetje aan het rusten voor London, denk dat ik na de reis wat gaat schilderen, de verf ligt klaar, maar de tijd en zin ontbreken vaak.
    we zien dan wel wat het weer zal zijn, bij mooi weer, zal ik buiten genieten hoor, bij regen, misschien schilderen
    nog een fijne werkweek
    groetjes

  5. Dat niks doen tijdens jouw vakantie daar geloof ik idd niet in. Zet de BBQ maar klaar, evenals de sportfiets. Geniet ervan Billy. Je hebt er het hele jaar voor gewerkt, dus dubbel en dwars verdiend.

  6. Leuk dat jullie vrouwenploeg won 🙂 en nog leuker dat de slager de afwas deed , kom je gelijk niet dagelijks tegen, toch ? Ik wens je alvast een heeeeerlijke vakantie en dat het weer ook mee mag zitten , groetjes
    ( een vreemd iets billy hahaha , waar een mens allemaal niet van kan dromen , ik heb van jouw en je vrouw gedroomt lol .. alsof ik jullie zag in het echt , maar waarschijnijk zien jullie er gans anders uit , strangeeee )

  7. Een heerlijk weekend dus en nog aardig droog gebleven tijdens de wedstrijd.
    Hier idem maar dan anders 😉 Ik zag het 5 uur worden op de klok voor ik mijn bed zag 😀
    XXX

  8. nou das vreemd, heb ik net een berichtje achter gelaten is ie niet meer te zien, dan begin ik maar opnieuw, leuk om te lezen dat het een leuke match was, kompleet met bbq, en ach als het weer dan niet zo fijn was, als de boel maar pret heeft gehad dat telt, niet waar. en wat een lekker idee, aftellen en je hebt zo vakantie, wij (lees mijn man) moet nog 1 week werken en dan hebben wij ook vrij.Heerlijk.
    OT, ik heb reuma daarom moet ik me elek week biologicals spuiten, het zgn nieuwe wondermiddel voor reuma. ;))Greetz van mie, jeany

dit vind jij er van...

