Voetballe…!!!

En zo is het alweer weekend…

Deze week was het weertje heel wat minder, maar dat heb ik me niet beklaagd. De namiddag werken in snikheet weer is nu ook weer niet zo aangenaam. Dus dat mindere weertje was mooi meegenomen.

Maar het mag nu wel wat beteren hoor… Want deze namiddag hebben onze vrouwen een minivoetbalwedstrijdje georganiseerd. M’n vrouw en enkele collega’s van haar werk, aangevuld met enkele vriendinnen nemen het op tegen een andere ploeg vriendinnen. Er zitten meiden tussen die nog nooit een voetbal van dichtbij zagen, dat wordt dus gieren. Wij mannen, en ook een pak andere toeschouwers zullen het met veel plezier aanschouwen…
Na de wedstrijd volgt een gezellig samenzijn, en vanavond een gezamenlijke barbecue bij ons thuis. Alles is al in gereedheid gebracht om een superdagje te beleven. Drank, tenten, tafels en stoelen, alles staat klaar.

Als de zon nu nog wat zou meewerken…

Fijn weekend verder!

Groetjes,

Billy

20 gedachtes over “Voetballe…!!!

  1. Anders word het toch een moddergevecht, lol, dat vind jij vast niet erg om die vrouwen zo op het veld te zien, whaaaaaahaaaaaa
    Echt, alles heeft zijn voors en tegens Billy 😛
    Ik wens jullie hoe dan ook heel veel plezier!
    XXX

  2. gelukkig is het niet te warm om te voetballen, en ja, het zou Billy niet zijn, moest er daar weer geen etentje en een drankje bij zijn
    groetjes en hopelijk winnen ze

  3. In het weekend mooi weer is ook belangrijker dan door de week. Grappig dat voetballen van die dames. Jullie zullen er wel met plezier naar kijken 🙂

  4. Jaja misschien laten die vrouwen jullie nog een poepie ruiken hahahahaha ik ben benieuwd hoe het geweest is dus er komt zeker wel een vervolg logje van?
    fijne zondag nog enik hoop dat het weer wt beter is geworden?

  5. nou Billy, bij ons was het vanmiddag redelijk dus ik hoop bij jullie ook? lijkt me ontzettend leuk zo match, beidwei, bij ons wint sjuul altijd, maar ze speelt wel vals hoor, ze zet haar tanden in de bal, dan komen wij er niet meer aan. ;)) greetz van jeany

  6. goeiemorgen
    deze week wordt het weer gezellig warm
    gelukkig hoef ik niet te werken
    zaterdag ben ik ook eens naar een feest geweest, het moeten niet altijd dezelfde zijn :), en het was leuk
    straks ga ik eens naar de markt in Kortrijk, ook al een eeuwigheid geleden, en deze middag naar de tandarts, ,morgen naar mijn tante in Brugge, die bijna 88 wordt
    groetjes en fijne werkweek

  7. was er dan moddervoetbal?
    mijn dochter is blij dat ze het gezien heeft, maar is niet meer voor herhaling vatbaar, en hoorde dat het bij Madonna net zo was
    in mijn jonge jaren zongen de artiesten toen nog; Queen, Prince, U2, simple minds,…..
    groetjes

  8. Ha Billy, dat word dus lachen gieren brullen!!
    Wij hebben gisteren een dagje Efteling gedaan vanaf ons vakantie adres. We hebben nog gezocht naar Billy de Belg. Want het zag er echt zwart van de Belgen…..hihihi
    De Eftelinf zelf is ons, eerlijk gezegd, tegen gevallen. Veel atracties met hele lange wachttijden. En voor ons dus met onze kids bijna niet te doen. Tegenvaller dus……..
    Maar de vakantie op de Veluwe is prachtig. We zijn hier nog tot 24 juli. Dus zul je me héél weinig op msn zien. Lees wel af en toe mijn mail! hihi
    Liefs Gerine

  9. Leuk zo’n partij meidenvoetbal. Vooral als er bij zijn die nog nooit gevoetbald hebben. Wat zullen jullie, mannen gelachen hebben!! Ik ga maar gauw je volgende logje lezen!

dit vind jij er van...

