Ons nieuwe tuinsetje

Ik zit de laatste dagen eigenlijk met een inspiratiedipje. Altijd maar loggen over wat ik allemaal beleef interesseert op de duur toch geen mens meer zeker? Dan viel het me in dat jullie nog een fotootje tegoed hadden van ons nieuwe tuinsetje. Zat ik deze namiddag nog zalig weblogland aan het verkennen…

P1020708

P1020709

(gelieve geen aandacht te schenken aan het onkruid tussen de plantjes, groen onderhouden is nu eenmaal niet mijn hobby…)

Groetjes,

Billy

23 gedachtes over “Ons nieuwe tuinsetje

  1. Onkruid? Waar dan? Ik zie alleen maar een strak gazonnetje! Maar da’s unne kek tuinsetje Billy, dat moet gezegd! Dat je daar maar veel mag vertoeven 🙂

  2. LOL billy je hebt het onkruid hier nog niet gezien zeker
    Je tuin ziet er toch prachtig verzorgd uit zo .. en een mooi tuinstetje nog aan toe … mss nog een bloemetje her en der 🙂
    bij mij nooit gebrek a inspiratie , wel aan ruimte om te schrijven ..
    In ieder geval nog een fijne avond,nacht .. groetjes x
    PS: en wat mezelf betreft lees ik graag over je belevingen hoor , gewoon jezelf zijn billy :-))

  3. Ow Billy, ik zie het verschil niet tussen een paardenbloem en een eikenboom, dus ook niet wat onkruid is en niet! Mooi tuinsetje hoor, en heerlijk dat je daar je logjes bij kunt lezen!

  4. wat een plaatje! mooie foto ook, maar ik bedoel het tuinset. super.
    geniet er maar veel van! (maar jou kennende zal dat geen probleem worden)
    en onkruid kan best mooi zijn, alleen noem je het dan : wilde bloemen en die kan je laten staan.

  5. Mooi tuinsetje, ik hoop dat jullie er veel, heel veel gebruik van kunnen maken! Moest wel lachen om de laptop zo pontificaal op de nieuwe tuintafel, haha, daardoor wordt natuurlijk wel de aandacht van het onkruid afgeleid 🙂
    Groetjes, Gonny.

  6. Mooi tuinset Billy, geniet er maar veel van, de parasol kan ook tegen de regen dienen dus veel buiten blijven. En die inspiratie..?tja.. ik kan je niets geven want ik heb het ook niet 😉

  7. Wat jij allemaal beleeft interesseert mij wel degelijk hoor 🙂 Mooie tuin hebben jullie met zoveel groen en de tuinset ziet er ook super uit. Nu hopen op vele dagen mooi weer!

  8. Mooi tuinstel Billy!!
    En nu maar hopen dat je er veel gebruik van kunt maken deze zomer!
    Wij hebben vorig jaar zo’n stelletje gekocht, waar je volgens mij toen ook al foto’s van hebt gezien!
    Liefs Gerine

  9. Zooo dat ziet er goed uit daar bij jullie, mooie tuinset en veel ruimte er om heen ook nog. Daar kun je wel een poosje vertoeven hoor, als het weer maar mee wil werken. liefs van mij en ook voor An natuurlijk.

  10. Hey Billy,
    Ik ken dat gevoel; zit zelf ook al een hele poos met een inspiratiedip… Maar dat moet toch kunnen op z’n tijd?! In ieder geval heb ik op jouw weblog nog nooit zoiets gehad van; ‘heeft die man het nu alwéér over….’ In geen geval!! Ik lees hier altijd graag, en kleur altijd een beetje groenig van jaloezie als ik lees wat jij allemaal in één weekend doet!
    Knuff,
    Cin

  11. Er is geen onkruid te zien hoor! Ook onkruid kan mooi zijn..nou ja sommige niet.:)..mooie tuinset en laptop ook, erg handig idd voor in de tuin. Dat is nog wel een wens van mij. Heb je ook nog een pc binnen?

  12. mooi hoor
    en ik heb ook niet veel tijd om te loggen, en nu het mooie weer er aankomt, zal ik ook niet veel te vinden zijn op facebook
    nog een fijn weekend
    en ik ben nog altijd zin om uw verhaaltjes te lezen hoor
    groetjes

dit vind jij er van...

