Laatste les

 

Straks (om 19u) heb ik m’n laatste les Photoshop alweer. Het was een 4-delige vervolgcursus, voor gevorderden dus. Ook al voel ik mij beslist nog een groentje op dat gebied. Maar oefening baart kunst, en ik neem me dan ook voor om in een vrij moment m’n layout (lees: kopfoto) eens helemaal zélf onder handen te nemen…

Groetjes,

Billy

18 gedachtes over “Laatste les

  1. zo’n curcus lijkt me helemaal geweldig!ik loop zelf bijna dag en nacht met mijn camera rond en als je dan wat meer uit je foto’s kunt halen lijkt me super.
    knufffff

  2. Ik denk dat ik ook maar eens een cursus moet gaan doen, want anders zie ik me voorlopig niets met photoshop doen.
    Ik ben benieuwd wat voor moois je gaat maken van je kopfoto!
    groetjes,
    Elmar

  3. Lijkt me heel interessant!Zou dat ook graag willen volgen,maar eerst zien een goei fototoestel te kopen…één van m’n volgende aankopen,mss nog wel dit jaar,hoop ik!

  4. Wow leuk joh ben ik benieuwd wat je er dan van gaat maken, erg leuke hobby joh! Ik ben alleen goed in achtergrondjes en plaatjes zoeken en vinden, maar kopfoto’s….. Fijne avond en liefs van mij, Bettje

  5. Leuk! Ik denk dat je er wel veel aan gehad hebt aangezien photoshop ontelbaar veel mogelijkheden biedt. We zullen het aan je nieuwe kopfoto zien 😛

  6. kan bijna niet wachten totdat ik werk van eigen hand nag gaan aanschouwen.
    zo’n cursus lijkt me super leuk
    liefs BM
    ps ik hoop dat ik vanmiddag een baan aangeboden krijg bij de BSO waar ik het laatst heb stage gelopen. er zijn daar nl wel uren vrij

  7. ‘k Ben benieuwd welke kopfoto er over een tijdje verschijnt
    En als het niet lukt, gewoon blijven fröbelen Billy … want het is wat je zegt: oefening baart kunst! Succes!

dit vind jij er van...

