Weekendverslag 6 & 7 juni

Zaterdagmiddag opgestaan, iets gegeten, en daarna naar de plaats van afspraak om met de club de Flanders Field rally te rijden. Onze vrouwtjes hebben eveneens deze rally gereden, maar dan een kortere afstand (45 km). Wij hadden er 75 op de teller.
Na onze rit zijn we aan de aankomstplaats, de kantine van onze favoriete voetbalploeg, blijven plakken. Met de hele bende genoten van het zonnetje en lekkere biertjes…

Op zondag wat langer geslapen dan gewoonlijk, want met de stemming hadden we met de club dus geen rit op het programma. In de voormiddag dan maar onze traditionele bezoekjes aan onze beide moeders, om daarna te gaan stemmen. Zoals gewoonlijk waren mijn keuzes niet bij de winnaar, maar dan toch ook niet bij die partijen die grote klappen kregen.

Na de stemming zijn we gaan eten met vriend F. Deze week is hij nl. weduwnaar, zijn vrouw R. is op reis met een aantal andere vrouwen/vriendinnen, iets wat zij al jaren doen. Dit jaar gaat de reis naar het Griekse vasteland. Volgens de eerste berichten is het daar snikheet (32°).

Toen we gegeten hadden, zijn we naar onze dochter geweest. Zij hebben onlangs 2 kippen gekregen van onze zoon, en ze waren vorige week een kippenhok gaan halen. Die zijn we gisteren dan eens gaan bewonderen…

Fijne week allemaal!

Groetjes,

Billy

19 thoughts on “Weekendverslag 6 & 7 juni

  1. Hai Billy, wat leuk joh kippen….ook eieren dan Verder zo te lezen voor jou doen een redelijk rustig weekend! Bij ons was het woensdag al stemmen…., typisch trouwens dat jullie iem. dan een weduwnaar noemen, wij ‘voor even vrijgezel’ haha Fijne (werk)week! Liefs, Bettje

  2. Het was dus toch weer een welbesteed weekend ondanks dat je moest gaan stemmen. Ik blijf het trouwens vreemd vinden dat het stemmen in België nog steeds verplicht is, ze zijn zeker bang dat er anders geen mens komt opdagen!? Misschien wel terecht….

  3. Hi Billy,
    Kam me voorstellen dat je dit nummer van Eminem wat minder vind,je moet er wel echt van houden. Mijn twee zoons zijn er helemaal gek op. Twee kippen zou ik ook wel willen, lijkt me zo leuk 🙂 het gaat alleen niet hier. Je hebt een druk maar leuk weekend achter de rug en ook sportief!…en nu al een weduwnaar? dat is wel heel snel dan 🙂

  4. Ik werd ook even op het verkeerde been gezet, door het woordje weduwnaar. Maar ik snap wat je bedoelt. Je hebt dus een leuk en sportief weekend gehad! Wat gaat het snel om dan…. Nou ja nog een paar dagen werken en er is weer een weekend 🙂
    fijne avond

  5. Je weekend was dus deels actief en deels heerlijk rustig!
    Leuk dat jullie de onbestorven weduwnaar even gezelschap zijn gaan houden!
    Gezellig twee kippen!
    groetjes,
    Elmar

  6. zo weer een druk weekend achter de rug dus.grijnsss,wij hebben lekker geluierd na hard werken en morgen gaan we er weer tegen aan.
    knuffff

  7. hahaha ja hoor weduwnaar, hmmm hoe vaak zijn wij vrouwen wel niet een weduwe omdat de mannen weer een vrouwloos weekend gaan doen 😉
    Het was weer een zeer fijn weekend bij jou in elk geval, hier maar wat gewoontjes as always :O
    XXX

  8. Zo was een drukke bedoening zeg maar wel leuk denk ik!!
    En kippetjes zijn lekker haha maar ook wel lief en de eitjes die ze leggen lust ik ook wel LOL
    Liefs van mij en een fijne week

  9. Leuk dat jullie dezelfde hobby hebben.
    Wij ook maar dat is dan de auto. Zo door de week zijn we beginners op de fiets zo ongeveer 15 km. Maar we gaan dat nu langzaam opbouwen.(denk ik )
    Onze buurman heeft ook kippen en teveel eieren dus een gelukje voor ons.
    Groetjes

  10. goeiemorgen
    ik had dus ook niet gestemd op de winnende partij, maar ja, als je ze bezig hoort op tv dan is het weeral ruzie
    je hebt er dus weer een goed weekend opzitten, en nog een 6tal weken en je hebt ook verlof zekers
    nog een fijne dag

  11. Dat zijn weer behoorlijk lange ritten Billy. Ach ja en vriend F moet je natuurlijk een beetje opvangen he, nu ie van het vrijgezellenleven geniet. Naar Griekenland wil ik ook wel. Al was het alleen maar voor het eten. En die ren daar was jij weer als de kippen bij 🙂

  12. Dat was weer een geslaagd weekendje zo te lezen. Kippen, t’is dat mijn tuin te klein is anders had ik graag ook een kippetje gehad. verse eieren blijven nog altijd het lekkerst. Wens je een fijne week Billy, groetjes Janine

  13. Weer een geslaagd weekend gehad precies,met oa een lekker biertje!Zo heb ik vorig weekend “La Chouffe” leren kennen,ook een lekker biertje!
    Wij hadden ook weer een geslaagd weekend!
    Grtz!

dit vind jij er van...

