Lang weekend

Yep, voor vannacht heb ik een vakantiedag (nacht) opgenomen, en maandag hoef ik ook al niet te werken (Pinkstermaandag is betaalde feestdag), dus alweer een lang weekend!

Vanavond is er een verrassingsfeestje voor schoonzoon G. En meteen heeft onze dochter er ook nog enkele vrienden bijgevraagd als housewarmingfeestje. Het wordt dus wel leuk, en met het lekkere weertje zullen we ook nog kunnen genieten van hun zonnige tuin

Verder wordt er morgen wellicht met vrienden gefietst, ‘s avonds dan naar vrienden voor een gezellig samenzijn, en voor de rest bekijken we wat er op ons af komt… 😉

Voor diegenen die naar de Weblogmeeting gaan bij Corina, wens ik een hele fijne dag toe!

En natuurlijk aan iedereen alvast een heerlijk weekend!!!

Groetjes,

Billy

29 gedachtes over “Lang weekend

  1. Altijd leuk een surpriseparty. Hopelijk kunnen jullie lekker in de tuin zitten. Morgen wordt het vast ook mooi fietsweer, veel plezier alvast!

  2. Klinkt weer als een gezellig weekend Billy. En de weersvoorspellingen zijn bijzonder gunstig.
    Ik ga morgen een dagje naar het strand en zondag en maandag kan ik (mits de wind in de goede richting blaast) gratis meegenieten van PinkPop terwijl ik in mijn hofje van het zonnetje geniet.

  3. Jij ook een super gezellig en zonnig weekend toegewenst Billy. Ik ben niet naar de web-logmeeting geweest dus daar kan ik je niets over vertellen….
    Hoe was het verrassingsfeestje?
    Fijne Pinksterdagen….

  4. Ha die Billy! Yep het was supergezellig (ja ja ik was er ook hihi). Jij ook een gezellig en zonnig Pinksterweekend en vergeet Pinkpop op de buis niet eej! , greetz Bettje

  5. Hee Billy, dat hoort zich allemaal goed aan, veel plezier in elk geval, en geniet van die extra vrije dagen. Doegggg, jeany

  6. geniet van je welverdiende vrije daagjes billy enne jammel dat je er niet bij kon zijn gister joh;( had je eigenlijk nog wel even verwacht op de fiets
    veel plezier nog billy met liefs van mij..;)

  7. Billy het weer werkt zo best mee dat het hele weekend wel een feestje moet worden. WM of niet, wij waren er ook niet bij hoor

  8. hi Billy
    wel ben ook nog niet in Kortrijk geraakt
    als een mens eens thuis is, dan heeft hij van alles te doen, en ook een beetje rusten
    zie wel of ik vandaag nog ga
    nog een fijne dag
    groetjes

  9. Hey Billy
    vandaag gaan we je voorbeeld volgen.
    We gaan fietsen ja ja .. op de hoge veluwe.
    Ik weet niet hoe ik thuis kom maar dat zal ik je nog wel laten weten (het is denk ik een jaar geleden dat ik voor het laatst op de fiets zat )
    Gezellige pinksterdag nog!
    Wiesje
    ps. de tuin is klaar hoor!

  10. Billy, ben je nog steeds aan het fietsen? Gisteren een kop koffie gedronken met Mara bij die ene strandtent in Fuengirola, Don Alberto. Wij zitten direct naast Hotel YaraMar in Los Boliches/Fuengirola.
    Zoek of google het maar even op en ik hoor het resultaat wel van je.
    Saludos
    de Albert

dit vind jij er van...

