Ultrakorte werkweek

Vandaag is het al mijn laatste werknachtje van de week. En dan heb ik eerst nog tot 22u de eerste les van de vervolgcursus Photoshop die ik via m’n werk kan volgen.

Morgenavond is er een voordracht over bier, die wordt verzorgd door de secretaris van onze bierproefvereniging. Het is een echte spraakwaterval, dus dat zal vast wel de moeite zijn.

Donderdag gaan vrouwlief en ik collega’s van haar helpen verhuizen.

En vrijdag gaat vrouwlief helpen bij de opening van de winkel van een vriendin (waar we afgelopen zaterdag al de receptie van kregen).

Vervelen ga ik me dus in geen geval de komende dagen…

Groetjes!

Billy

26 thoughts on “Ultrakorte werkweek

  1. Heerlijk joh, zo’n korte week. Van je fotoshoppen heb ik nog niet veel gezien op je weblog. Maar mss komt dat nog. Bierproeven doe ik ook graag, koop van tijd tot tijd wat wat. Leuk dat je vrouw de de opening van die winkel aanwezig is.

  2. Maandag Photoshop
    Dinsdag bierproeven
    Woensdag roes uitslapen 🙂
    Donderdag verhuizen
    Vrijdag dé opening
    Zaterdag … weekend! Yeah!
    Fijne week Billy

  3. Begrijp of lees ik dat goed .. dat je cursus hebt na een nachtje werken ? Idd kort weekske … maar daarom niet minder druk 🙂 wel druk op een leuke manier , geniet ze en alvast een fijn verlengd weekend billy !
    Groetjes x

  4. Hahaha….hoe korter het weekje, hoe drukker!
    Leuk! Zo’n bierproefvereniging.
    Ik wacht nog steeds op foto’s, gemakt met photoshop maar je moet natuurlijk éérst tijd hebben!
    Veel plezier!
    Groetjes!

  5. Hee Billy,
    Ik heb je een paar daagjes gemist op msn!
    De komende dagen zal ik er niet zijn, want we gaan er een paar daagjes tussenuit met het hele gezin (incl. hond). Voor het eerst in mijn leven op vakantie met mijn gezin!!
    We gaan er van genieten.. want dat wilde je toch zeggen…
    Tot msn’s!!
    Liefs Gerine

  6. Allemaal leuke dingen zo te lezen. Verhuizen is natuurlijk óók hard werken, maar na afloop smaakt zo’n lekker koud pilske dan deste beter. Wordt dus gewoon lekker genieten.

  7. Hi Billy, je kunt beter veel te doen hebben, en dan ook nog zaken die je leuk vindt, dan weing te doen hebben en je vervelen. Het zal bij jou ook vast stralend weer worden met Hemelvaartsdag en de dag erna. Maak er iets moois van.
    Saludos de Mara

  8. Hi Billy
    Leuk he dat mormeltje op mijn blog, dat is wel het goede woord :)..Ook tof dat je die cursus photoshoppen doet. Dus binnenkort kunnen we een fotobewerking van jou bewonderen? Fijn weekend!

dit vind jij er van...

