Doorweekt

Ze voorspellen al dagen regen, maar die hadden we tot nu toe maar enkel in de vorm van gedruppel gekregen.
Maar zowat een half uurtje geleden is het hier beginnen stortregenen. Vrouwlief was met de fiets naar het stadscentrum gereden voor de wekelijkse weegbeurt bij de Weight Watchers, en ik had al gedacht dat zij wel zou wachten tot de bui over was.

Wat schetst m’n verbazing toen ze daarnet doorweekt kwam aangereden.  Ik heb haar vlug een badhanddoek en een frisse, droge outfit aangereikt.

Gelukkig blijft het goed gaan met het gewicht, vandaag weer 900g minder dan vorige week. In totaal al meer dan 10 kilogram er af.
Gaat goed!

Groetjes,

Billy

21 gedachtes over “Doorweekt

  1. Hier hebben we nog geen druppel gehad, hoewel het wel dreigt. Als ik flink nat word denk ik altijd maar; Het zit maar aan de buitenkant. Dan lijkt het minder erg.

  2. Ik zag net op de radar dat die buien onze kant opkomen. Dus ik blijf in ieder geval vanavond maar binnen. Je vrouw zal wel trots zijn denk ik, goed hoor.

  3. Onwijs goed van je vrouw zeg, een topper!
    Onze zoon zit deze week in de Belgische Ardennen, tegen de Franse grens aan, voor een survival. Het schijnt er ook zulk noodweer te zijn, ik geloof dat ze inmiddels kunnen kanoën op het veld waar hun tenten staan 😦
    Met recht een survival dus…

  4. Hier was het vanavond ook weer raak, net als gisteravond. Alleen vandag zaten we lekker thuis.
    Dat je gewicht zo geod gaat vind ik tof om te lezen. Het is echt lekker om een beetje aan je goede gewicht te zitten 🙂

  5. Hiervanochtend 10 druppeltjes verder weer een prachtige zonneige dag. Wat goed joh van je vrouw. 10 kilo eraf, das een hele prestatie. Net als dat fietsen in de hoosbui!!!!
    groeten Inge

  6. hier kwam het er ineens ook met bakken tegelijk uit en donder en bliksem als toetje! uis dat An ook op die foto Billy?
    goed bezig An … als 10 kilo eraf … rustig aan dan blijft het er ook van af en dat is het belangrijkste! ♥

  7. Heerlijk dat ze al meer dan 10 kg kwijt is. En de regen, uhm ja, dat is hier nu druppelgewijs aan het binnen stromen, jammer maar waar, het weer was hier de afgelopen dagen zo perfect om de was buiten te drogen.
    XXX

  8. Wat geweldig knap van dr zeg..10 kilo in zo’n korte tijd.
    En wat zal ze zich goed en energiek voelen Billy, daar heb je samen profijt van…
    fijn weekend

  9. Ha die Billy, wat een goedzak ben je toch joh, waren alle mannen maar zo en wat knap van je vrouw dat ze al 10 kilo kwijt is!
    Fijn weekend met hopelijk wat minder regen joh! Liefs, Bettje

  10. Billy, je bent tegoed voor deze wereld. Gewoon lief dat je zo zorgzaam bent voor je partner. Complimenten aan je vrouw dat ze al 10 kg kwijt is. Het is voor mij als ‘slanke’ dame natuurlijk makkelijk praten.
    Groeten, Mara

  11. Hey Billy ..
    Wat een leuk logje 🙂 het eerste wat me opviel, was dat je bijna was a het rijmen / of in dichtvorm schreef in het begin van je log 🙂 hihi ..dacht wat hebben we nu ? Cool !
    Topprestatie van vrouwtje-lief zeg en wat attent van jouw dat je der met een handdoekje opwachtte , schitterend .
    HIer ook terug op de fiets en net als jouw vrouwtje , is mijn lichaam terug op peil a het komen … hehehe .. nu nog ophouden met regenen en we voelen ons heel erg gezegend :-))
    Fijn weekend nog &
    liefs x

  12. hier heeft het gisteren de hele dag gegoten maar vandaag was de zon erweer,gelukkig.wat knap van je vrouw om in zo’n korte tijd 10 kilo kwijt te raken!ik ben hier in 3 dagen 4 kilo afgevallen maar dat komt omdat ik weer in de lappenmand zit.grijnsss en nu maar eten om die erweer aan te krijgen.vroeger was ik ook altijd aan het lijnen maar nu is het juist een gevecht om aan te komen.raar eigenlijk he?
    knuffff

  13. proficiat een vrouwlief, dat is al heel veel hoor 10 kilo eraf
    en we hebben inderdaad een grote plens water gekregen, het was wel ne keer nodig, maar niet zoveel op korte tijd
    mijn wagen zou nu binnen een drietal weken moeten toekomen
    voorlopig heeft de ouwe geen kuren meer, maar ja, je weet nooit, start hij of start hij niet
    morgen de meiden weer leren autorijden, zodat ze alles goed kennen tegen dat de nieuwe er is
    groetjes en fijn weekend

  14. Wat knap van je vrouw dat ze al zoveel afgevallen is…!!! Ik wou dat ik het kon! Dus het heeft in België vandaag ook flink geregend. Schrale troost, het wordt deze week weer mooier weer, zeer warm zelfs, heb ik me laten vertellen.

dit vind jij er van...

