We blijven feesten…

Zaterdag was het een hele leuke fietstocht. Veel variatie in het landschap en wegen. En verrassend onderweg waren zgn. verhaalpalen. P1020573Daar konden wij telkens een volksverhaal horen vertellen, en dat kon je kiezen…in het Nederlands of in het Westvlaams. Wij kozen telkens voor het sappige Westvlaamse dialect, en dat gaf er een extra leuk tintje aan. Onderweg hebben we ook een stop gehad in een mooie brasserie, en daar lekker op het zonnige terras gezeten. ‘s Avonds hebben we gezellig thuis doorgebracht. Op zaterdagavond gebeurt het niet zo vaak dat we thuis zijn, en hebben we dus dubbel genoten.

Zondagmorgen stond de fietsrit met de club op het programma. Aangezien onze club volgend weekend een fietsrally organiseert, was er gisteren een verkennende rit. Bij de start was het nog bijzonder frisjes, maar het zonnetje gaf hoe langer hoe meer warmte en dan werd het heel aangenaam fietsen.
’s Middags dan de barbecue van het minivoetbalploegje van onze zoon (en schoonzoon!). Jammer dat we niet buiten konden eten, maar toch was het eten heel geslaagd. Daarna zijn we met vrienden naar onze vrienden F. en R. geweest, kopje koffie genoten in het zonnetje. Gevolgd door enkele biertjes.
Omdat de zoon van P. en D. de finale van het tornooi speelde zijn we ‘s avonds nog gaan kijken, maar de wedstrijd was net afgelopen toen we aankwamen. Hun zoon en z’n ploeg hadden gewonnen, en we hadden dus weer een reden tot feesten…

Vanmiddag ben ik al naar m’n werk geweest, ik had een vergadering rond kwaliteit van 13u30 tot 15u. Toen ik thuiskwam waren vrouwlief en vrienden F. en R. bezig in onze tuin. Ze hadden nl. beloofd om eens met hun graskantmaaier te komen om onze gazonboord onder handen te nemen. Ik heb toen maar het gras afgereden, en daarna hebben we samen nog een glaasje gedronken op ons terras. Want eigenlijk is er vandaag weer reden tot feesten… We zijn vandaag nl. 25 jaar gehuwd. Een groot feest met de vrienden en familie volgt op 12 juni nog…

Groetjes,

Billy

25 thoughts on “We blijven feesten…

  1. Billy & echtgenote: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijks jubileum.
    dat zeg je ook pas op het eind, eerst je hele feest weekend beschrijven en dan het belangrijkste tot op het laatst bewaren. een mooie ben je.
    een hele fijne dag en voor 12 juni een fantastisch feest gewenst.
    de foto’s krijgen we toch zeker wel te zien?)

  2. Gefeliciteerd Billy en je vrouw natuurlijk ook!
    Knap hoor 25 jaar, dat is tegenwoordig erg bijzonder!
    Het is inderdaad een hele goede reden voor een knal feest!
    Dus bouw een feestje en doe het 12 juni nog lekker een keertje over!
    groetjes,
    Elmar

  3. Wat leuk die verhaalpalen langs de weg. Natuurlijk is het veel leuker die verhalen in de streektaal aan te horen. Zolang het maar te verstaan is. Hier in Nederland heb je streektalen waar je echt ondertiteling bij nodig hebt. Dat vergaderen op je werk ben je geloof ik niet zo’n liefhebber van he.

  4. Van harte gefeliciteerd dan nog!!
    Maar waarom hoorde ik dat gisteravond niet…..
    Dan had ik je direct kunnen feliciteren.
    En ja de Muziek van Era vind ik ook super. Ik heb geen cd van deze muzikanten, maar er zal best ergens een cd te vinden zijn.
    Ik zoek de meeste muziek via You Tube..
    Liefs Gerine

  5. lekker ritje achter de rug 🙂 en op de kop nog 25 jaar getrouwd! wow! proficiat man … zal een leuk feestje worden in Juni! want als er iets is dat jullie magistraal kunnen dan is het wel feestvieren! en daar vooral mee doorgaan! 😉
    top als je vrienden je tuin mee komen opknappen … that’s where friends are for tenslotte 😀

  6. Van Harte Proficiat Billy en An met jullie 25 jarig huwelijk. Hoop dat er nog vele jaren zullen volgen!! Maak er maar een mooi feest van, maar dat is jullie wel toevertrouwd. liefs voor jullie beide.

  7. Een dag te laat maar gelukkig nog steeds 25 jaar getrouwd. Gefeliciteerd Billy, tegenwoordig bijna iets om trots op te zijn, toch?
    Een groot feest in het vooruitizcht dus, leuk!
    Groetjes, Gonny.

  8. Oeps 2 dagen te laat om jullie te feliciteren met jullie 25 jarig huwelijk. Maar alsnog GEFELICITEERD. Op 12 juni feest ik met jullie mee want op die dag zijn wij 28 jaar getrouwd 🙂 Heel veel plezier en wij nemen er 1 op jullie

  9. Morguh Billy, allereerst van harte proficiat joh met jullie 25 jarige jubileum!!! Meestal denk je daar een al wat ouder stel bij, maar dat heb ik toch bij jou helemaal niet *grinnik*, geniet van de voorbereidingen van het feest, maar dat is wel aan zo’n feestneus als jij besteed , fijne dag! Liefs, Bettje

  10. Wat leest het toch heerlijk weg. En ben blij om te horen dat jullie zo genoten hebben van de zaterdag avond. Heerlijk…
    Ben zeer benieuwd naar het verslag van aankomend weekend..Liefs Janine

  11. hi Billy
    ik ben blij als het weekend er is zodat ik vroeg in mijn bed kan en uitslapen, en jullie gaan uit
    vroeger kon ik ook lang opblijven ,maar helaas dat gaat niet meer
    maar we leven nog
    de tuin smacht naar regen en veel is er nog niet gevallen hoor
    groetjes

  12. wij hadden ook een super weekend achter de rug!onverwachts kwamen Genot,Nick en kid ook nog even aanwippen en dat was echt reuze gezellig!!!aankomende zondag vieren we familiedag met mijn schoonzusje[jij weet wie ik bedoel]en mijn broer en hun kids.we hebben al wat leuks in de planning,grijnssss maar dat ga ik hier niet zeggen want dan weten ze het gelijk als ze hier komen lezen hahahahaha
    knuffff

  13. Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, wat een prestatie;) Leuk dat jullie het nog uitgebreid gaan vieren, hopelijk met een beetje mooi weer. Grappig dat jullie tijdens het fietsen steeds van die volksverhalen konden luisteren, ik zou waarschijnlijk ook voor het Vlaams hebben gekozen, dat vind ik zo grappig!

  14. nou, tis wel een beetj laat, maar toch nog van harte proficiat, 25 jaar, toppie hoor. alvast een heel fijn feest im vorraus. greetz van jeany

dit vind jij er van...

