Eindelijk weer…

Maandag laatst werd onze (bloedmooie) Italiaan voorzien van een trekhaak, en morgen namiddag plaatsen we daar ons fietsrek op om er voor het eerst dit jaar (eindelijk!) weer op uit te trekken voor een fietstochtje met vrienden.

Zondag gaan we ‘s middags barbecueën (ja ja, kijk maar…dit is de officiële schrijfwijze!). Onze zoon en z’n (voetbal)vrienden organiseren nl. dit weekend een minivoetbaltornooi, en dan staat voor moederdag een barbecue op het programma.

Ik wens jullie allen een zonnig, heerlijk weekendje toe!

Liefs,

Billy

27 gedachtes over “Eindelijk weer…

  1. hier gaat het zeker ook een heerlijk weekend worden!morgen met de jongste van HS naar de paarden en zondag afwachten of er nog aan mij gedacht word……..
    ach we zien wel…..
    knuffffffff

  2. Dan hoop ik voor jou Billy en ook wel voor mij, dat het dan beter weer is als vandaag, want hier waai je zowat uit je hemd, met soms ook nog een bui erbij. Maar ja, we blijven optimist niet waar!?

  3. mooie jongens die italianen 😉
    volgens onze jongste was het barbie-knoeien
    ik kreeg al visioenen van half verkoolde barbie poppen.
    veel plezier met de “knoei”
    een goed weekend

  4. Dat gaat dus een gezellig weekend worden!!!
    Hopelijk met een zonnetje want das met bbq wel lekker.
    Liefssssss van mij en geniet!

  5. Wow Billy ik hoop dat het weer daar in Belgenland beter is dan wat ze hier voorspellen. Maar een groot zeil doet wonderen om je lap vlees droog te houden. Dus heel veel plezier dit weekend en je vrouw een fijne moederdag

  6. dag Billy
    Ik hou ook niet zo van Beyoncé, anders was ik wel meegeweest
    en heb ook een nieuw karretje gekocht, de computer begint tilt te slaan, en dat begint een zware kost te worden
    stel het wel op de bbq en smakelijk
    nog een fijne moederdag voor uw vrouw morgen
    groetjes

  7. Een BBQ op zijn tijd (liefst paar keer per week) is nooit weg 🙂 Alleen al voor de BBQ gaan we hier een veranda bouwen. Dan kan er ’s winters ook eens wat vlees op die manier klaargemaakt worden 🙂

  8. hahaha goed gespeld ik doe het altijd af met bbq-en 😉
    nou dat is dan een leuke moederdag geweest, ik hou wel van jouw manier van leven Billy … lekker genieten goed bourgondisch! ♥

  9. Ik schrijf meestal bbq-en is wat korter en ieder snapt wat ikbedoel. Maar nooit verkeerd om te weten hoe het daadwerkelijk geschreven moet worden 😉
    Jullie Alfa rijdt dus nog super lekker, het is ook een beauty om te zien. En een trekhaak is reuze handig dan voor een fietsenrek.
    groeten Inge

  10. En, heb je genoten van je fietstochtje en de bbq? Vast wel, jou kennende. Het weer was er in orde voor toch? Dat er nog maar vele mogen volgen.
    groetjes Justa

dit vind jij er van...

