Daar ben ik weer…

Pffff, weinig tijd gehad voor weblogland de laatste dagen, na alweer zo’n heerlijk vriendenweekendje en dat na m’n vriendenlogje die mooie en super”vriend”elijke reacties opleverde.

1 en 2 mei vormen al jaren een druk duo, vooral natuurlijk als ze aansluiten op een weekend zoals dit jaar. Op 1 mei verjaart onze zoon nl. en dan komen familie en vrienden langs voor een hapje en een drankje (lees: vele drankjes!). Het huis vol dus, gelukkig was het fantastisch mooi weer en konden we buiten genieten.
‘s Avonds waren we uitgenodigd bij een collega van vrouwlief, waar ons nog meer hapjes en drankjes stonden op te wachten.

Zaterdag 2 mei verjaarde onze vriend F. En in de namiddag vormt dat bijna een kopie van de dag ervoor. Met dit verschil dat ik dan ook nog aan het kaarten ben gevallen. ‘s Avonds zijn we dan huiswaarts getrokken, waar we de voetbalwedstrijd van Zulte-Waregem tegen Standard hebben gevolgd. Daarna (relatief vroeg dus) naar bed.

Want op zondagmorgen stond mij een mooie fietsrally te wachten. Tegen 8u vertrokken naar Deerlijk (wat zo’n 5 km hiervandaan ligt) om daar de Megabikersrally te fietsen. Ik was amper aan de inschrijvingstafel toen ik hoorde dat het begon te regenen…pfff. Maar ik had er zin in, en fietste een heel degelijke rit. 85 km op de teller bij terugkomst aan de sporthal van Deerlijk, waar ik nog een Duveltje heb gedronken om te bekomen van die onvervalste “Flandrien”-rit met veel wind en gezapig gedruppel.
Toen ik thuiskwam diende ik me vlug te wassen en te eten, want om 13u kwamen onze vrienden P. en D. ons afhalen, om samen naar de historische stoet in Elsegem te gaan kijken. Deze door industrieel Willy Naessens georganiseerde stoet bracht het leven van vroeger en nu in beeld, en was een groot succes. Ondanks de wat gure wind kwam een massa kijklustigen af op dit evenement. Na afloop hebben we met onze vrienden nog 2 cafeetjes afgeschuimd, en thuis het weekend een mooie afsluiter bezorgd.

En nu kan ik alweer opkijken tegen een berg nieuwe logjes, die ik vanaf nu ga bekijken. Of ik er in slaag bij jou langs te komen vandaag, kan ik niet beloven…maar ik kom wél (maar niet overal met een reactie)!

Groetjes,

Billy

24 thoughts on “Daar ben ik weer…

  1. Hoi Billy, allereerst nog van harte met je zoon joh en het ‘uitbundig’gevierd! Zo te lezen weer fanatiek gefietst, ‘De Duvel’ gezien en het zoals haast altijd weer een druk en vol weekend!
    Wens je een fijne (werk) week!
    Liefs, Bettje

  2. ‘(maar niet overal met een reactie) …’
    Kom dan maar wat later dan vandaag Billy, want een reactie van jou stel ik toch zeker op prijs
    Maar ver’duvel’d, wat heb je weer een sportief, edoch bourgondisch weekendje gevierd. Heerlijk om te lezen hoe jij je weekendjes doorbrengt, lekker genieten.
    Een fijne week verder!

  3. Gefeliciteerd met je zoon Billy… niets mis met verjaardagen… en zeker je kids ouder zien groeien is leuk… jij had een druk weekeind… wij ook.. Koninginnedag… 1 mei (in Antwerpen, grinnnnn) en weekeind relaxen… vandaag en morgen weer druk in ons landje…
    groetjes, Lessa

  4. Alsnog gefeliciteerd met je zoon. Ik heb dit weekend met een jarige vriendin en haar familie doorgebracht. Belgen zijn gezellige mensen en weten heel goed wat lekker eten is heb ik ondervonden daar de meeste mensen uit Belgie kwamen. Ben wel 3kg zwaarder terug gekomen Whahahaha.
    Groetjes xx Carool

  5. Nou Billy en echtgnote Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon en zoon ook natuurlijk hahahah.
    Hoe komt het dat jullie weer niet kunnen komen je moet er gewoon tijd voor maken zoals je nu ook dingen vastzet, maar ja als je echt wilt komen jullie wel een keer hoop ik.
    groetes peet

  6. Ha ja nou, je vorige log had ik nog niet eens gelezen joh, geen tijd om overal rond te gaan, daar begin ik nu mee en wel bij jou. Mooi is het om je vrienden te koesteren, heel belangrijk om mensen te hebben waar je op kunt bouwen. Ik heb in de loop der jaren heel wat zien gaan en komen, zeker als je gaat scheiden worden veel dingen anders.
    Maar ik ben tevreden met wat ik heb hoor, deze vrienden zijn tenminste vrienden.
    Nog van harte met je zoon trouwens!
    Ik lees wel weer dat je het gezellig hebt gehad afgelopen weekend. Houden zo!
    groetjes Patries

  7. hi man
    jij vliegt van de ene party naar de andere zeg
    wij hebben op 1 mei bbq gegeten, en waarschijnlijk komt mijn allergie nu door tomaten; groenten en fruit eten is gezond zeggen ze, tot je vlekken krijgt
    heb dat vroeger nog gehad van aardbeien, en mag geen Belgische meer eten
    nog een grote proficiat aan de jarigen
    en een heel fijne week
    nog 2 weken en dan hebben we weer enkele dagen extra vakantie
    groetjes

  8. Nou, je bent bij mij met reactie geweest, dus krijg je er van mij ook één hihi
    Drukke w-endjes zijn alleen maar leuk joh, en zeker met vrienden. Dat is mijn mening dan 😀

  9. Twee verjaardagen, een fietsrally en een historische optocht je hebt het druk gehad met vele leuke dingen Billy!
    Dan is een blog even wat minder belangrijk toch?!
    groetjes,
    Elmar

  10. Jeempie, als ik het zo lees, zit je ook gewoon wel eens een paar uur met je beentjes omhoog een boekje te lezen ofzo 🙂
    In ieder geval nog van Harte met je zoon, Gonny.

  11. Brrr, ik ben gekomen tot de verjaardag van je zoon, alsnog van harte, de mijne is morgen jarig ik poog nu al 4 keer jouw log verder te lezen maar ze is al bezig met schoonmaken enzo, moet ze dit keer zelf doen en ik geloof dat ik mijn wakker word leesrondje maar laat gaan 😉
    XXX

  12. Ten eerste nog van harte met je zoon. Ten tweede……pfffffff als ik jou schema van weekenden vullen zou gaan volgen, kwam ik helemaal niet meer toe aan onderuitgezakt op de bank hangen 🙂

  13. als nog gefeliciteerd met je zoon!hier ook weinig tijd gehad om te loggen want we hadden het vreselijk druk.ik hoorde dat je het nu ook weet,grijnsss ondertussen is er meer bekend en ik weet zeker dat je het gaat horen LOL
    knuffff

  14. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon!
    Maar wat een vol weekend had je weer, ik zou er bijna een week voor nodig hebben om er van bij te komen!

  15. wat ben jij toch altijd lekker bezig Billy enjoying the good life, ik hoop dat het zo nog jaaaaaaaaaaaaaaren mag blijven voor je, ik gun het je van harte en nog proficat met de verjaardag van je zoon!

  16. Gefeliciteerd met je zoon! Wat een drukte inderdaad, maar wel een leuke en gezellige drukte. En wow 85 km fietsen, ik vind het knap hoor, ik doe het je niet na 😉

  17. gefeliciteerd met je zoon, een druk weekendje weer.
    ik zag dat je inmiddels alweer langs was geweest.
    ik loop ook wat achter, krijg je met al die rare dagen.
    groetjes

dit vind jij er van...

