Thematocht: dieren

Héééééééérlijk, wat een weertje, niet?

Dubbel genieten op de fiets. En dat deed ik gisteren volop!
Ik reed een heerlijk tochtje, en om te laten zien dat ik ook oog heb voor wat ik voorbijrijd, had ik het idee om zo af en toe foto’s te nemen met een bepaald thema. Gisteren wou ik dus wat dieren fotograferen die ik langs m’n fietsweg tegen kwam…

 

deze koeien genoten net als ik van het zonnetje

P1020564

 

paardjes

P1020566

P1020568

 

schapen

P1020567

 

geiten

P1020569

P1020570

 

ganzen

P1020572

 

en tot slot enkele jonge herten

P1020571

 

Vreemd genoeg kwam ik op m’n tocht geen enkele hond of kat tegen. Zoals de meeste mensen die ook wel eens op de fiets wippen (figuurlijk dan hé!!!) wellicht weten, zijn honden niet bepaald dol op fietsers, dus dat was eigenlijk wel meegenomen. Maar ik vond het toch wel vreemd. Die lagen misschien wel allemaal in huis af te koelen?

Groetjes,

Billy

35 gedachtes over “Thematocht: dieren

  1. Nou nou Billy, zo heet was het nou ook weer niet….
    Als je maar niet teveel boerderijen op je route hebt valt het nogol mee met honden en katten, trouwens, ik heb er nooit last van.

  2. grijnssss op de hertjes na hebben we net ook al deze dieren gezien toen we met de honden liepen[langs de kinderboerdrij LOLOL].schitterdende foto’s billy en dat doet me denken aan afgelopen maandag toen hebben we veel foto’s gemaakt van de bollenvelden hier in de omgeving,ook zoiets moois.
    knufffff

  3. Hoi Billy,
    Bobbie de hond heeft heel wat achter de fiets aangerend, vandaar zijn korte pootjes whahaha, maar eh mooie plaatjes heb je weer erop gezet joh! Echte lentefoto’s!
    Fijne avond, liefs Bettje

  4. Gezellig hoor al die foto’s!! De meiden hier vinden de paardjes het mooist. Mijn ervaring is dat honden niet zo dol zijn op de postbode, ook lopend dus…maar gelukkig heb ik daar geen last meer van.
    groetjes en een fijne avond

  5. Heeeeerlijk billy jouw fietstochtje 🙂 nu ik beetje aan huis gebonden zit .. kon ik via deze weg toch een beetje meegenieten van alle moois wat moeder natuur te bieden heeft. Kan het geloven dat je dubbel genoten hebt met dit weer , is idd zalig. Mooie foto’s en duizend keer beter en leuker om je log te lezen , nu mijn resolutie aangepast is :-)) hahaha … Groetjesss

  6. Gelukkig maar dat ik niet met onze Ozzy in de buurt was Billy, want dan had je nu een stuk kuit gemist. Ik net Arno zijn fietstocht vanaf zijn werk bekeken dat hij gefilmd had, maar volgens mij had die stiekem een motor gemonteerd 🙂

  7. haha katten en honden zoeken gauw de schaduw op idd en als het goede baasjes zijn, dan gaan ze voor de grote warmte al de grote wandeling doen en daarna de korte tot de zon weer onder is 😀
    Schitterende thema tocht heb je ervan gemaakt, I LOVE IT!
    XXX

  8. Haha, een hondenvrije dag! Wat zal dat een hoop poep schelen …
    Maar wat een dierenbende onderweg Billy, zo wordt fietsen pas echt gezellig! Daarbij een fijn mooi weekend gewenst voor jou en de jouwen!

  9. Heerlijk zo’n tochtje he Billy… de tijd komt er aan dat je dat weer dagelijks kunt doen. Wij fietsen dan vaak s avonds zo’n rondje door de polder.
    Fijn weekend Billy.

  10. Oh ik dacht dat je wippen op de fiets letterlijk bedoelde, ik dacht al ‘hoe dan?’:P De foto van de paarden en herten vind ik erg mooi. Knappe edele dieren.

  11. Een complete boerderij wat je tegenkwam Billy. Inderdaad dat je geen honden zag, het was bepaald geen hondenweer. Geniet van het prachtige weer Billy en neem zo’n heerlijke steenezel joh, ergens op een gezellig terras.

  12. Genietend van het mooie weer heb ik herhaaldelijk aan je moeten denken. Echt lekker fietsweer. En ook nog eens mooie-foto’s-weer heb je laten zien.
    Ook dit weekend lijkt het erop nog lekker fietsweer te zijn, dus ik zou zeggen: geniet ervan!!!
    Lieve groetjes,
    Meiske

  13. Dat zijn leuke foto’s zo Billy. Ik vind de ganzen met de gele bloemetjes wel heel leuk. Niet alle honden houden van fietsers, maar dat ligt ook weer aan de opvoeding van de hond, en de aart. De honden hier malen niet om een fietser meer of minder.

  14. Hey Billy daar ben ik weer eens, was ff te druk met van alles en niks maar ben er weer pfffffffft
    Leuk logje zeg met al die dieren, I loveeeeeee animals dus komt mooi uit!!
    Enne heerlijk nummer van The Cure
    Liefs van mij en een superfijn weekend!!

  15. leuke plaatjes heb je genomen zeg
    en zo’n mooi beeld, met welk toestel neem je die foto’s
    en feest in Waregem in het weekend, je zal wel daar te vinden zijn zekers?
    nog een fijne avond, ga nu slapen
    sweet dreams

  16. je hebt echt mazzel dat je in zo’n mooie omgeving woont. Die paarden zijn ook leuk he. Ik woon vlakbij de manege en ga wel eens bij de paarden kijken..fijne zondag verder!

  17. Hee Billy,
    Hier vandaag voor het eerst slecht weer!
    Dus tot gisteren lekker van het heerlijke weer genoten en de tuin een kleine opknap beurt gegeven. Dus weinig in weblogland geweest.
    Alles gaat hier verder goed.
    De kinderen hebben vakantie nu, op 1 na. De jongste moet nog tot woensdag.
    Zelf heb ik geen vakantie, maar wel weinig werkdagen, dus van mij mag het weer toch weer beter worden nu!
    Spreek je binnenkort misschien wel weer op MSN??
    Liefs en groetjes Gerine

dit vind jij er van...

