Weekendverslag 18 & 19 april

Om op enkele vragen te antwoorden uit de reacties van m’n vorig logje…

 

Het was helemaal niet de bedoeling om samen met onze vrienden tv te kijken zaterdagavond. We hadden gewoon een kaas- en wijn avondje gepland. Maar toevallig was er nu net de wedstrijd Zulte-Waregem tegen de buren van Kortrijk. En met enkele voetballiefhebbers erbij was het dus overduidelijk dat die tv niet onaangeroerd kon blijven. We kregen trouwens lovende woorden over de reorganisatie en de nieuwe tv. En de wedstrijd zelf was ook al een feestje voor de grote broer van ons favoriete ploegje (Racing Waregem). 5 – 1 winst, da’s duidelijke taal…   
Na de wedstrijd werd de muziek ingeschakeld, en met vele biertjes, schuimwijn en dansen (zelfs op tafel!) weer een beestig feestelijke avond. Het was dan ook na 3 u toen we ons bedje in konden.

 

Zondagmorgen dan relatief laat uit bed (geen fiets gezien het hele weekend, ook niet van de Amstel Gold Race). 
Tegen de middag moesten we dan naar vrienden, eerst bij hen aperitiefje gedronken, om dan samen naar een gastronomisch restaurant te rijden. waar we genoten hebben van een uitstekend menu. Aperitiefje daar wilden we buiten nemen, maar het was nog redelijk fris en de vrouwen wilden dan maar liever binnen. Maar de koffie aan het einde van het menu namen we dan wel buiten op het terras, zalig gewoon!

 

Daarna hebben we nog een nieuwe, gezellige kroeg bezocht, en ook nog eens naar de cafetaria van het zwembad hier in de stad. Waar ze een heerlijk zonnig terras hebben. Daarna bij onze vrienden thuis nog buiten van het zonnetje genoten.   
’s Avonds dan thuis nog bezoek gekregen van schoonzus en haar man. En daarna naar bed…want vandaag is het opnieuw werken geblazen.

 

Op mijn werk is het deze week weer volle bak! Er worden per ploeg 4 uitzendkrachten bij gestoken om de hogere werkdruk aan te kunnen. Een groot verschil met enkele weken geleden…

 

Nog een fijne maandag allen!

 

Groetjes,

 

Billy

 

20 thoughts on “Weekendverslag 18 & 19 april

  1. Hoi Billy, maar Billy toch niet de Amstel Gold Race gezien?? (Ik ook niet hoor haha), moet nog kijken wie gewonnen heeft hihi, maar je weekend was zo te lezen meer dan geslaagd!
    Fijn dat er wat gebeurt nu op je werk (vroeg ik al nog in een reactie op je vorige logje), en hoest met je vinger/duim?
    Liefs, Bettje

  2. wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad!wij hebben ook een heerlijk weekend gehad[bij geilding en man]bij mijn broer en schoonzus geweest en heerlijk gehad!
    knufff

  3. Hoi Billy
    geweldig om te lezen hoe gezellig jullie het weekend weer gehad hebben, echt een feestje iedere keer.
    Deze keer hebben wij de fiets gepakt naar mijn schoonouders, ik denk dat we alles bij elkaar een 20km gefietst hebben. das al heel wat voor onze zondag!
    Mooi dat de tv goed bevalt en werk ze van de week dat zijn betere zaken.
    groetjes Patries

  4. mmmmmmmmm, hier wel Amstel Gold gekeken.. vorral via i-net op zaterdag… beide zoons van mijn Lief reden mee… hij zelf in het verleden ook een keer of 6… dus dan weet je het wel 😉
    maar lekker genieten in je weekeind is belangrijk 🙂

  5. Oh die Billy jij bent een echt feestbeest he? ik zie het helemal voor me met z’n allen voor de buis en de stemming komt er geleidelijk in en dan op het einde gedans op de tafel hahahaha maar wat was het weer heerlijk weer he? En oh ja ik wil wel wat planten voor je scheuren en stekken? Als je eind mei ook bij Corina komt kan ik ze aan je geven, zeg het maar??

  6. Ja hoor, ik geloof je helemaal direkt dat je je geen tv wilde kijken met je vrienden maar niet heus 🙂 Je wilde gewoon stiekem zooooooo graag je nieuwe tv showen, toch??
    Een gezellig weekend gehad dus, alleen dat weer al maakt dat het weekend niet stuk kan, genieten hoor!
    Groetjes, Gonny.

  7. hi Billy, ondanks de regen was het toch leuk hoor in Rijsel
    En ik ben geen voetbalfan, maar Kortrijk hoeft voor mij niet te winnen.
    Bij jullie is de crisis dus achter de rug, gelukkig maar
    was ook blij dat ik terug kon gaan werken
    je hebt er weer een cholesterolvol weekend opzitten
    ik zou al 100kilo wegen, moest ik zoveel eten en drinken, maar je geniet er maar van
    ik krijg allemaal info binnen over zo’n mini laptop, en dat vind ik maar goed, want ik weet nog niet of ik er ene zal aanschaffen; scherm te klein, je ziet het niet goed buiten,…..
    voor wat en logje allemaal niet goed is
    nog een fijne werkweek
    groetjes

  8. goed geluid over je werk. houden zo!
    en het was weer een smakelijk weekend, zo te lezen
    ik zou de fiets maar snel oppakken om de calorieen er weer af te fietsen.

  9. Hey Billy
    Klinkt allemaal heeeeel gezellig!! Fijn te lezen dat alles voor de wind gaat , behalve op de fiets dan hihi dit weekend 😉 grapje .. een fijne werkweek wens ik je toe en verder ja … ik mocht nog keertje naar huis zoals je merkt ,
    Liefs

  10. @ Music Mouse: met m’n vinger is alles weer prima, na enkele daagjes ontsmetten in een chloorbadje
    @ Patries: 20 km is al een goed begin hoor!
    @ Lessa: reed je lief toen bij de profs?
    @ Peet: die WLM zal ik niet kunnen bijwonen vrees ik…zal wel op een andere manier aan plantjes geraken. Toch bedankt voor het aanbod hoor, lief!
    @ Hanneke: morgen!
    @ Liesbeth: hahahaha, jammer van al dat lekkere bier zeg! Wij hadden daar wel raad mee geweten…!
    .

  11. Idd,dezelfde zaterdagavond als bij ons,altijd leuk he!
    Zondag wordt het hier echt feest als de Kanaries thuis winnen!Kan nimeer wachten!
    Nog een fijne werkweek.

dit vind jij er van...

