Hij hangt er!

Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, maar hij hangt er! Onze nieuwe tv…
Zoals ik vorige week al schreef had ik techniekers gevraagd om de wandsteun van onze tv te komen plaatsen, en die kwamen dat woensdag doen.  Maar al vlug hadden zij een probleempje.
”Deze model is nie juist meneer”…(die techniekers waren franstalig en spraken een mondje gebrekkig Nederlands). Bleek dus dat de verkoper bij Vandenborre ons het verkeerde model wandsteun had aangesmeerd. Vrouwlief dus ermee terug naar de winkel woensdagnamiddag (terwijl ik op de fiets zat). Daar kreeg zij met de glimlach een ander model mee (dat ook nog eens 100 euro duurder was!!!). En een nieuwe afspraak met de techniekers, komende maandag. Maar omdat wij vanavond vrienden over de vloer krijgen wou ik die tv toch eindelijk op z’n definitieve plaats. En besloot ik dan toch zélf de montage te doen. Wat eigenlijk (met de juiste montagehandleiding erbij) geen probleem meer vormde. Donderdag heb ik dat even gefikst. Nou ja….”even” liep uit tot een hele namiddag, want wie vertrouwd is met Ikeapakketten weet dat dat hetgeen op papier staat eenvoudig lijkt, maar in de praktijk helemaal niet zo blijkt. Maar toch, nu hangt die tv er. Ik heb ook nog een contactdoos moeten installeren omdat wij net in die hoek van de woonkamer geen enkel stopcontact beschikbaar hadden. Dat heb ik dan gisteren voor elkaar gebracht.

Laat die vrienden nu maar komen…

Groetjes,

Billy

21 gedachtes over “Hij hangt er!

  1. Zo gaat het dikwijls Billy, we kunnen het zelf wel als we er maar aan beginnen en met overleg en geduld is alles te maken. Veel plezier met je gasten. Gr. J@n.

  2. Ha die Billy, wat zul jij genieten van je nieuwe teevee joh!
    Een waar bioscoop gevoel moet dat zijn, kzou zo als gast bij je willen aanschuiven hihi, fijn weekend, maar dat zal wel lukken hè, liefs, Bettje

  3. Billy Ikea is toch niet moeilijk in elkaar te zetten, zelfs ik kan het zonder enige hulp van Arno 🙂 Maar fijn dat je tv nu hangt en ik denk wel dat jullie genoten hebben met de vrienden

  4. Goedemorgen Billy, jammer dat je geen fotootje geplaatst hebt hoe de nieuwe tv nu hangt. Daar zijn we een beetje benieuwd naar.
    O.T. We gaan zo meteen met onze MGB een dagje rijden en ergens in een restaurant een hapje eten. De zon schijn dus we hebben er zin in. Het lijkt wel Andalusië. Wij wensen jou veel fietsplezier vandaag.
    Groeten, Mara

  5. JIj tv gefixed / gemonteerd 🙂 Ikke heb het gefixed dat ik hier nu deftig je logjes weer kan lezen. Mijn resolutie stond klein beetje te groot, wat een verschil!
    Onlangs kleerkast gekocht in ikea en ook daar zaten verkeerde onderdelen in pffffffff ,beuh is dat wel ergens ,maar goed …
    Honderd euro meer voor andere staan is wel niet niks ..Ik hoop en ben er ook wel van overtuigd dat jullie gisteren dubbel en dik hebben genoten van jullie zaterdagavond met vrienden!
    Nog een stralende zon-dag wens ik je toe billy
    Liefs

  6. en waarschijnlijk nu aan het kijken naar de koers, op de nieuwe tv?
    ik zou het hier niet durven, om de tv aan de muur te hangen
    wij hebben hier ofwel ytong stenen, ofwel gyproc muren, dus als ik eens een nieuwe tv koop, dan staat die op een kast
    veel plezier ermee
    groetjes

  7. is der soms weer WM binnekort, oh, vergeet ik warempel, voor het fietsenrennen zkers, biertje erbij, jaja, ik zie jullie al zitten, genieten maar, tis toch een mooi ding. greetz van mie

  8. youp van het hek heeft eens een conference gemaakt overeen ikea stapelbed wat hij niet in elkaar kreeg……
    Genoten van je weekend??? Je zal aardig wat kilometertjes in je benen hebben
    groeten Inge

  9. Hoi Billy, lekker genoten van je bioscoopscherm/tv Ik kom je ik i.i.g. een fijne (werk)week wensen en je vragen hoe met die ontstoken vinger is en hoe het nu gaat op je werk , liefs Bettje

  10. Goh… dat is ook wel weer wat! Krijg je een verkeerde steun in je handen. Zoiets zou ik ook nog kunnen meemaken.
    Maar goed… je hebt het dus zelf nog voor elkaar gekregen! Mooi zo!

dit vind jij er van...

