Weekendverslag 28 & 29 juni

Ons weekendje stond vooral in het teken van sportieve (en extra-sportieve…… ) gebeurtenissen.

 

Zaterdag zijn we in de namiddag met vrienden op enkele plaatsen de wielrenners gaan bekijken die meereden in de wielerwedstrijd E3-prijs Harelbeke. Toch niet zo’n leuk weertje gehad, en op onze 2e stopplaats zelfs een heuse hagelbui op de kop gekregen. Na het kopje koffie daar, werd het toch langzamerhand wat beter.    
Na de wedstrijd, gewonnen door de Italiaan Pozzato voor een ontgoochelde Tom Boonen, zijn we met z’n allen nog eens naar onze dochter geweest. Eén van onze vriendinnen had haar huisje nog niet gezien, en onze dochter liet met veel genoegen haar stulpje nog eens rondleiden. Waar ze het trouwens prima naar haar zin heeft!    
’s Avonds zijn we rustig thuis gebleven, door het bezoek aan dochterlief viel het geplande bluesoptreden dat ik wou gaan zien, in het water…

 

Zondagmorgen was het mijn beurt om per fiets een deel van de E3-prijs te rijden, voor wielertoeristen dan wel natuurlijk. Er stond ‘s morgens vroeg een stevige wind, en het was koud en vochtig weer. Niet direct de ideale omstandigheden voor een leuk ritje. En ik heb afgezien! Toen we de Oude Kwaremont opgestuurd werden, die al niet mijn favoriete bergje is, heb ik bloed, zweet en tranen gelaten. Opgelucht toen ik bovenkwam. Daarna nog enkele bulten uit het wielerparcours op, zodat ik moe en ontevreden over mijn conditie thuis kwam, met een dikke 70 km op de teller.

 

In de namiddag zijn we naar het voetbal geweest, waar ons ploegje zich weer van haar beste zijde liet zien, en de wedstrijd won met 2-0. Dan natuurlijk nog even nagepraat in de kantine, waarna we nog even bij vrienden zijn langsgeweest voor een drankje en een babbel.

 

Best een leuk weekendje weer…

 

Groetjes,

 

Billy

 

17 gedachtes over “Weekendverslag 28 & 29 juni

  1. Dat jij na 70 kilometer nog zin hebt om naar het voetballen te gaan… ik zou de hele middag bekaf op de bank hebben gelegen! In mijn ogen heb je dus een prima conditie.

  2. Tjonge wat een druk baasje ben je toch, zo’n eind fietsen en dan nog langs de lijn…ik had er geen zin meer in gehad, al weet ik niet of ik na zoveel km fietsen nog ergens op kan zitten.
    Groetjes weer

  3. Ha die Billy, whahaha ‘best een leuk weekendje weer’ noemt ie dat hihi, ik vind ‘jullie’ Tom Boonen een erg leuke wielrenner, ben ook altijd voor hem *grinnik*, toevallig kan ie best goed fietsen, ook niet verkeerd ahum enne Billy…ot; keb de hele week Ned.talige muziekskes…zie logje De Dijk
    geniet van het lenteweer, liefs Bettje

  4. Nou Billy ik zou niet ontevreden zijn over die conditie, pfffffffffff 70 kilometer. Hahahaha ik haal het hier op de fiets tot de winkels, vandaar dat ik niet zo gek ben om met Arno te gaan fietsen 🙂

  5. druk maar leuk weekeind weer dus enne…70 kilometer? wauw….dat red ik niet eens joh hihi.ik moet het hebben van elke dag met boodschappen 3 hoog in m,n huis zien te komen want we hebben geen lift.dus als dát geen conditietraining is? hihihi
    fijne nieuwe week met liefs van mij..;))

  6. Harelbeke doet me herinneren a mijn oma’s geboortestreek. Fijn dat de dochter het goed stelt in der nieuwe stelp , hopelijk zijn de luitjes er ook al a gewend 🙂 ?
    De conditie werd op proef gestelt en wat telt m.i. ,je hebt het toch maar weer alles gegeven !
    Leuk weer een verslagje te lezen :-))
    Groetjes en nog een mooie week

  7. Fijn dat dochterlief het zo naar haar zin heeft in haar nieuwe huisje.
    Jammer dat het weer wat lier afweten bij het kijken naar de E3 prijs ronde.
    En als je de volgende dag de toch recreatief zelf gaat fietsen is het natuurlijk helemaal niet leuk als het weer tegen zit.
    Wel een leuke opsteker als je cluppie dan wint.
    Dat maakt alles dan weer goed he?
    Je kan in ieder geval zeggen dat je een actief en sportief weekend hebt gehad.
    Groetjes.
    Kraker.

  8. Brrrrr met dat weer fietsen, hagelbuien op je kop, ik heb heerlijk thuis genoten van niks doen en veel, heel veel slapen :O
    Fijn, echt heel fijn dat je dochter het zo naar haar zin heeft opzichzelf 😀
    XXX

  9. hello Billy
    kan me inbeelden dat je geen tijd meer hebt om formule1 te bekijken
    je kijkt voetbal, wielrennen, en je fiets dan nog zelf en dan je job en al uw vrienden
    ik kijk naar niets van sport, enkel formule 1 en dat duurt max 2 uurtjes
    nog een fijne week

  10. Dat was een pittige ronde met de Oude Kwaremont erbij..!! En dan nog zoveel kilometers gemaakt. Maar de voetbalwedtstrijd maakte je dag verder dus ook weer helemaal goed.
    Groetjes Mar

dit vind jij er van...

