Sarah-feest!

Ook voor mij is het weekend al ingezet nu.

 

Wij zijn net terug van bij vrienden waar wij de eerste échte wielerklassieker gevolgd hebben, Milaan-San Remo. Een speciale koers, waarin op sportief gebied nooit iets spectaculairs gebeurt, en waarbij het (bijna) altijd afwachten is tot de laatste kilometers tot de eindspurt. Net als vandaag dus, waarbij de spurtrevelatie van het moment, Mark Cavendish, het op een impressionante manier gehaald heeft. Maar deze koers biedt ook zo’n mooie plaatjes op, en dat alleen al is het bekijken waard…

 

Vanavond is het feest!   
Schoonzus is 50 geworden, en dat vieren we dus. Met zo’n 60-tal vrienden en familieleden. Wordt vast heftig, dus van fietsen morgenvroeg zal het wellicht niet komen…

 

Ik wens jullie allen nog een aangenaam en zonnig weekend toe!

 

Liefs,

 

Billy

 

32 thoughts on “Sarah-feest!

  1. volgende week zit ik wel voor de buis, dan begint formule 1 terug
    koers kan mij niet zo bekoren
    en vier maar goed deze avond
    nog een grote proficiat aan je schoonzus
    groetjes

  2. Wow 60-tal vrienden, niet eens een 50-tal *grinnik*, van harte met schoonzus en alvast veel plezier, daar wordt vast een pintje opgedronken!
    De Milan-San Remo volgde ik ook altijd trouw op de buis ;-)) Ook de Amstel Gold Race, Luik-Bastenaken-Luik volgde ik trouw. Ook de Tour en de Giro D’Italia, maar het wordt toch minder naarmate ik ouder word en ik er niet even lekker voor onderuit gezakt -)) kan volgen. Maar namen van wielrenners vergeet ik niet snel , bedankt nog voor je lieve brigje op mijn logje, liefs Bettje Muziekbol

  3. Hey Billy gefelkiciteerd met je schoonzus en veeel feestfun!!
    Geniet van het heerlijke weekend en de zon die er hopelijk morgen ook weer is.
    Kusssssssss

  4. mmmm, hier ook een erg leuk feest gisteren.. pas rond 2 uur vann8 thuis dus vanmorgen uitgeslapen… njam.. nu genieten van de zon..
    jij hopelijk ook Billy…
    knuffffffffffff

  5. nou Billy ik hoop van harte dat je geen bier hebt gedronken als koeien water, dan kan je nog wel een blokkie om fietsen ;-)ik hoop dat het een zeer geslaagd feest was voor iedereen, en een klassieker hier en daar kan geen kwaad, ik kijk ze ook graag, films dan 😉
    {-♥-}

  6. Allereerst, van harte gefeliciteerd met je schoonzus en ik hoop dat het een leuk feest was! Nu lekker relaxen en bijkomen…hihi!
    De klassiekers op wielrengebied volg ik, sinds het overlijden van Rob, niet meer.Zelfs niet de tour de france!
    Nou geniet van je zondag!
    Groetjes!
    p.s Ik zie je bij mij(log ) haast nooit meer,jammer!

  7. Een zonnig weekend is het zeker geweest. Het feest zal wel leuk geweest, zo groots. Gefeliciteerd met je schoonzus! Ik was ook op een verjaardag, maar werd ’s avonds niet zo lekker dus ben niet al te lang gebleven.

  8. van harte gefeliciteerd met je schoonzus billy en nog vele jaren in liefde en goede gezondheid toegewenst!
    enne…..was het een leuk feest?
    fijne nieuwe week met liefs van mij…;)

  9. Van harte gefeliciteerd met je schone zus Billy. Het is gisteren vast reuze gezellig geweest. Er was natuurlijk ook reden genoeg om het bier rijkelijk te laten vloeien.

  10. Hoi Billy,
    Je hebt vast weer een gezellig weekend gehad, wij hebben volgend weekend een 50-jarige in de familie, een zwager van ons geeft een feestje.
    Gefeliciteerd natuurlijk. Mooie foto’s heb je gemaakt in je vorig logje, mooie omgeving hoor.
    Ik wens je een fijne dag toe,
    groetjes Patries

  11. @ Morgaine/Hanneke: gisteren ging het redelijk, we hebben de hele zondag nog nagefeest…zowat de hele tijd buiten gezeten, en de drankvoorraad nog wat doen slinken…
    Vandaag ben ik dus wel brak…
    Wordt vast een lastig werknachtje
    .

  12. Schoonzus had alvast chanse met het weer en de genodigden ook vanzelfsprekend 🙂 Zal wel tof zijn geweest met zo’n bende 🙂
    Dus dat de maandag beetje moeizamer verloopt , neem je dan toch wel graag bij zeker billy 🙂 ?
    Veel zonnige groetjes voor deze nacht ?

  13. hello
    je bent in je nopjes zekers, nu het wielerseizoen goed op gang aan het komen is
    straks is het weer al koers wat we te zien krijgen
    gelukkig begint volgende week de formule1
    nog een heel fijne avond

  14. 50 Jaar, zucht, komt hier ook met rasse schreden dichterbij! Was het gezellig?
    Is vast en zeker wel een tuinfeestje geweest, was zulk verschrikkelijk lekker weer!
    Groetjes, Gonny.

  15. Aangenaam en zonnig was het!
    Hopelijk heb je fijn gefeest!Wij zitten vrijdag aan den drank…meer natuurlijk hierover in de volgende update.
    Nog een fijne week!
    Grtz,
    Bert

  16. Het weekend is alweer voorbij en het zonnetje zie ik nu maar sporadisch tussen de buien en windstoten door! Maart roert zijn staart..
    over mijn layout! het was uit noodzaak, ook vanwege dat reactievak..die Jeans is toch wel mooi, vind ik wel jammer, maar dit is beter

dit vind jij er van...

