Blippen

Er is een nieuw werkwoord onstaan – BLIPPEN – !!!

Blippen is een muziekje van jouw keuze aanbieden aan jouw luisteraars. Op BLIP.fm vind je een enorme muziekbibliotheek waar je muziek kan vinden waar jij dierbare herinneringen aan hebt, enorm uit de pan vindt swingen of welke reden dan ook waarvoor je een liedje aan wil prijzen. Je kan er ook eventueel zelf muziek aan toevoegen die er nog niet op staat. Het is een netwerk van DJ’s …

Wij zijn de DJ’s, maar ook jij kan een DJ worden!
Klik op de afbeelding en je komt in mijn playlist terecht. Join the blip-family! Het is leuk je leert mensen kennen via hun muziek en je komt in contact met mensen van over de hele wereld … en … het is aardig verslavend dus kijk uit ;)

Met dank aan Lia, van wie ik dankbaar haar publiciteit voor het blippen mocht gebruiken…
 
Liefs,
 
Billy
 

25 thoughts on “Blippen

  1. ik had er dus nog nooit van gehoord maar het lijkt me heel erg leuk.jammer genoeg heb ik nu geen tijd om te kijken maar zogauw ik even tijd heb ga ik er uitgebreid voor zitten want ik ban best wel een aagje.net zoiets van de mail die je kunt doorsturen naar vrienden om elkaar beter te leren kennen,en het lukt mij dus niet om die ingevult terug te sturen maar ook daar moet ik weer even voor gaan zitten LOL,ik ben soms echt een onhandige doos hahahaha.
    knuffff

  2. nog nooit van gehoord maar ik ga is een kijkje nemen zo;)
    zo leren we weer is wat bij nietwaar.blippen….hihi wat een raar woord.
    fijne week verders nog met liefs van mij….;)
    enne…ik ga ff blippen;))

  3. Ik ga er alweer mee stoppen. Als je er even mee bezig bent is de lol er snel van af. Veel muziek verdwijnt, of stopt midden in een nummer. Niet echt leuk dus 😀

  4. Hoi Billy,
    Ik vind het wel leuk, maar de eerste 2 nummers die ik wilde horen deden het niet….zelf heb ik een player van last.fm op mijn log, dat is net zoiets, je kunt daar ook allerlei muziek luisteren en toevoegen aan je lijstje.
    wat doen we zonder muziek!
    slaap lekker of werk ze
    groetjes Patries

  5. Later is dus vroeg geworden Billy. Het is wel een gaaf idee, maar ik neem er niks meer bij. Ik heb wel genoeg te doen op die computer, en wil ik hier de boel nog draaiende zien te houden moet ik het daar maar bij laten hahahaha

  6. ja ze hebben weer wat uitgevonden … en John daarom laad ik ze zelf op 🙂 dan weet ik zeker dat ze blijven staan!
    ik vind het geweldig en Billy kan je mij ff mailen hoe die plug in heet die jij daar hebt … volg mijn muziek … waar vond je die?
    {-♥-}

  7. Leuk man! Ik denk niet zelf ook een DJ te worden maar vind het wel leuk om jouw muziekjes te bekijken en te beluisteren. Heb nu Eric Clapton op de achtergrond, mijn favoliedje!
    Groetjes, Gonny.

  8. Hey Billy daar heb ik nog nooit van gehoord maar ga er als ik even de tijd heb eens voor zitten.
    Ben gek op muzika dus vind er vast iets van mijn gading…
    Liefsssssss Bri en alvast een hele fijne Donderdag

dit vind jij er van...

