Weekendverslag 13/3 – 15/3

Vrijdagavond heeft vrouwlief en haar gezelschap enorm genoten van Marco Borsato. Naar eigen zeggen veel beter dan het concert van Clouseau vorige maand. Marco heeft dan ook zo’n mooie stem, en de prachtige lichtshow maakt het helemaal af. Ergens heb ik al spijt dat ik niet mee was…
Dochterlief heeft een heel pak foto’s gemaakt met onze camera, hier zie je een selectie:

http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf 

Gisteren zijn we met vrienden naar Sluis geweest. We dachten er te kunnen profiteren van het lekker weertje, maar toen we vertrokken waren er al regendruppels te merken. In Sluis zelf geen regen gelukkig, maar het was toch niet zo’n lekker weertje als we verwacht hadden. Een gure wind maakte het niet zo aangenaam om door de gezellige straatjes te wandelen. ‘s Avonds zijn we toen nog samen iets gaan eten naar ons favoriete eethuisje.

Vanmorgen stond opnieuw een rit met de wielerclub gepland, de Construkt-Pijl. Ook de Jean-Marie Pfaff-stichting werd aan de start verwacht zodat zij met de aandacht gingen lopen. Maar intussen heb ik wel genoten van een flinke rit, die ik alweer verbazend goed verteerd heb. Zo’n 65 km in totaal gereden in een aangenaam weertje.
In de namiddag zijn we met de fiets naar de mama’s gereden om het wekelijkse koffie-uurtje vol te maken, en daarna kwamen schoonzus en schoonbroer op bezoek. Samen hebben wij de voetbalwedstrijd Club Brugge-Gent gevolgd op tv, die voor Club Brugge een ware blamage opleverde.

En zo zijn we zondagavond…tijd om lekker onderuit te zakken en relaxt nog wat tv te kijken voordat we van een verdiende nachtrust gaan genieten…

Groetjes,

Billy

23 gedachtes over “Weekendverslag 13/3 – 15/3

  1. Wow wat gaaaaf die Marco Borsato, oh die zou ik ook graag live willen bewonderen. Wat een vakman!
    Jammer ja vond hier in Brabant het weer ook erg tegenvallen dit weekend. Heel even maar de zon geweest eigenlijk. En jij dan nog wel 65 km. op je racefietsje…kun je er weer volop tegenaan de komende week! Fijne avond nog Billy, liefs, Bettje

  2. Die foto’s zeggen boekdelen Billy, ziet er gaaf uit zeg. Gister was het hier miezerig, vandaag scheen het zonnetje. Maar heeft Arno zelf maar voor een waterballet gezorgd door de straat en schutting eens goed af te spuiten. Ik heb het in ieder geval droog gehouden en me met de hondenharen bezig gehouden. Die zijn tenminste ook weer gekortwiekt. Jammer maar het weekend zit er weer op.

  3. Volgende keer maar mee he billy. Marco Borsato is wel goed ,niet echt mijn muziek ,maar hij is zeker goed! Sluis , dat is jaaaaaaaaaren geleden dat ik daar nog eens rondslenterde en zeker is het aangenamer met het mooie weer.
    Gisteren hebben we dubbel en dik gekregen waar we zaterdag op zaten te wachten 🙂 JIj dus alweer een serieuze tour gepresteerd.
    Die paffs zitten ook overal tss he geloof ik ? hihi …
    2 jaar terug deed ik eens verwendag met vriendin uit flairboekje en toen bleek dat de sauna bij hun dochter Debby was, nicolas heeft ons toen nog een lift gegeven lol.
    Ale billy en familie een hele mooie start van de week !
    Groetjes

  4. Jaaaaa! Natuurlijk heeft vrouwlief genoten! Ik zag het concert vorig jaar oktober en heb ook giga genoten, die Marco kan dat wel!
    Maar goed, jij hebt weer een geslaagd weekend gehad lees ik en veel kilometertjes gereden 🙂
    Bij ons was het zaterdag toch wel lekker weer, maar zondag wat minder. En de komende week zijn de voorspellingen: alleen maar stralend mooi en warm weer! Joechee!

  5. Marco zingt ook mooier dan Clouseau, wist niet dat de laatste nog optraden, hahaha, oh wat erg. En heerlijk zo’n fietsroute, ik doe het je echt niet na, ik hou het wel bij klussen of schilderen 😉
    XXX

  6. gaaf dat ze zo genoten hebben, mooie foto’s ja hij maakt er wel werk van en dan te bedenken dat hij ‘toevallig’ ontdekt is bij zo’n talentenjacht 🙂 in NL, hij is overigens half Italiaans!
    ja het weer zit niet altijd even mee Billy daar kan je niets op plannen 🙂
    goed gefietst weer en al met al een geslaagd weekend dus … hier niet zo actief maar wel een gaaf weekend gehad!
    {-♥-}

  7. kan me voorstellen dat je spijt gehad hebt dat je niet mee geweest bent.wat een mooie foto’s!!!!en wat een druk weekend heb je weer gehad.hier alle bezoek afgebeld want ik heb voorhoofdholte ontsteking en had dus barstende hoofdpijn.gelukkig is het nu al een stuk beter en halen we volgende week de schade wel weer in,grijnsss
    knuffff

  8. Dat klinkt als een goed w-end Billy. Die foto’s zijn wel erg mooi. Het is niet echt mijn muziek eigenlijk, maar er bij zijn geeft toch altijd een ander gevoel. 🙂

  9. Met een beetje techniek en een beetje geld kun je heel wat neerzetten en dat is Marco aardig gelukt zo te zien! Mooie foto’s hoor! Zo te horen heb een prettig en actief weekend gehad Billy!
    groetjes,
    Elmar

  10. en moet je werken deze week?
    zondag was het hier schitterend op mijn terras, heb een beetje zitten zonnen
    en wat een sportieve vent dat je bent zeg
    en het was al een eeuwigeheid geleden dat ik nog eens een giant had gegeten
    groetjes

  11. Hey Billy,
    Hoezo ben je niet meegegaan naar Marco Borsato dan?? Kijk, als het nou Jantje Smit was, dan zou ik er ook verre van blijven (ha, ha…hoop nu dat ik niet gelyncht wordt door fanatieke Jan Smit-fans!)
    Maar Marco kan met de meeste van zijn nummers, mijn goedkeuring wel wegdragen 🙂
    Volgende keer dus gewoon lekker mee?? 😉
    Liefs,
    Cin

  12. Marco Borsato,daar zijn wij vroeger ook enkele keren naartoe geweest,maar ben nu geen fan meer…de show zelf moet wel fantastisch zijn.
    Ik ben gisteren beginnen sporten,het is de bedoeling dat ik vanaf nu het volledige programma van start-to-run afwerk.Het was ook nodig want m’n conditie is echt beneden alle peil! 😉
    Nog een fijne week!

  13. Jaja aan de foto’s te zien was het inderdaad erg mooi. Ik vind het toch hoor, een concert is vaak toch wel goed, al ben ik jaaaren geleden een keer naar Bill Wyman geweest, als hij zo heet van de rolling stones, maar mmmm daar vond ik niet zoveel aan. Ook de red hot chili pepper vind ik live minder goed klinken. Maar ik dwaal af,
    je hebt weer heel wat kilometertjes in de benen, ik doe het je niet na hoor. Al ben ik wel van plan om van de week wat meer met de fiets naar het werk te gaan.
    groetjes Patries

  14. Clouseau mocht ik anders ook altijd wel van genieten Billy. Maar ik heb ze nooit irl gezien in een concert. Marco heeft ook best wel wat goeie nummers. Wat je uitje betreft, jammer van het weer. Hier is het al een week zo’n beetje om en om. De ene dag prachtig, de andere dag somber of regen. Bij mijn logje morgen verwacht ik juist van jou inbreng he :))

  15. Hi Billy,
    Wat leuk je reactie te lezen. best een verrassing :)..en wat is jouw site mooi met een vooral ook mooie naam, de bluesbrothers, die ken ik wel hehe, en dan kom ik nu ook nog Marco Borsato tegen, dat is wel even wat anders als Lemmy Motorhead, ik vind hem wel goed zingen, maar hou toch niet zo van hem. maar leuk he blip.fm, vandaag had ik niet veel tijd, het is wel heel erg tof
    groetjes Liesbeth

dit vind jij er van...

