V.I.P.

In mijn vorig logje was ik vergeten om jullie te bedanken voor alle gelukwensen rond de geboorte van ons 2e kleinkind Lou, wat ik bij deze dus doe.

Vanavond moet ik maar een halve nacht werken (tot 1u), en morgen helemaal niet. Reden hiervoor is dat wij uitgenodigd werden door vrouwliefs zus en haar vriend om morgen als V.I.P. de wielerwedstrijd Halle-Ingooigem te volgen. Niet dat ik me zo’n belangrijk persoon voel natuurlijk, maar ik ben wel benieuwd hoe alles gaat verlopen. Morgenvroeg al worden we verwacht in Ingooigem voor het ontbijt, en tegen de start  van de wedstrijd worden we naar Halle gebracht met de bus.  Hoe het verder verloopt lees je in een volgend logje

Groetjes!

Billy

17 reacties op “V.I.P.

  1. klaproos zegt:

    lekker billy, je bent een bofkont, je geniet van het leven zoals het zich aan dient hé
    geweldig,
    werk ze voor vandaag: -)
    en morgen wordt het héét man :-)

  2. natuurfreak zegt:

    Geniet er maar van Billy want je bent niet iedere dag een vip.

  3. VIP.. dat is leuk om eens mee gemaakte te hebben.
    Veel plezier alvast.

  4. J@n. zegt:

    Dan wens ik jullie veel plezier en dat zal denkelijk wel lukken.

  5. Heel veel plezier morgen. Geniet!

  6. Joris zegt:

    Hallo Billy,
    Tja, door de drukte omwille van de geboorte kan je wel eens een detail uit het oog verliezen. Je wordt immers niet elke dag opa nietwaar. Morgen belooft een warme dag te worden, je zal dus ten volle kunnen genieten van een dagje als VIP in deze wielerwedstrijd. Geniet dus maar met volle teugen.

  7. je hebt nog een paar minuutjes te gaan, billy en dan ..

    mag jij jezelf vip noemen! :-D

    heel veel plezier!!

    en ..

    neem genoeg drinken mee want ‘t kan warm worden! :mrgreen:

    (lees, water!) :lol:

  8. zon-nebloem zegt:

    hopelijk is het heel leuk geweest, ik kijk uit naar je volgend logje

  9. Chantal zegt:

    Heel veel VIP-fun dan maar

  10. bea zegt:

    Waauw, veel plezier!!

  11. Desire zegt:

    Ow bijzonder! ‘k Hoop dat je een hele leuke dag beleeft!

  12. chrissebie zegt:

    Waow, heel leuk als je van wielerwedstrijden houdt. Hopelijk heb je er van genoten Billy!

  13. Sas zegt:

    En hoe was het?

  14. Dat is nog eens spannend, en wat zou ik er graag bijzijn! Maar je houdt mij/ons zeker op de hoogte?
    Geniet ervan Billy!

  15. micheleeuw zegt:

    Een VIP zijn is altijd leuk ! ;-)

  16. datzalwel zegt:

    Lijkt me heel leuk. Geniet ze!
    Groetjes.

dit vind jij er van...

