Verlengd weekend

Gisteren kreeg ik in de vooravond telefoon van op het werk, dat er (opnieuw!) een defect was aan onze machine, waardoor er niet kon gewerkt worden. Een motor heeft het begeven, en is intussen binnen voor revisie. Die komt pas morgen weer terug, zodat mijn weekend (ongewild maar niet tegen mijn zin) met twee dagen verlengd werd.

Intussen zitten wij vol spanning te wachten op de geboorte van ons tweede kleinkind. Normaal komt aan dat wachten morgen of ten laatste donderdag een einde, want schoondochter moet morgen binnen op controle en dan zal de bevalling wellicht ook ingezet worden.

Liefs,

Billy

16 thoughts on “Verlengd weekend

  1. hannekelive zegt:

    niet verkeerd: een extra vrije dag met dit mooie weer.
    ik hoop dat je kleinkind er snel is. sterkte en succes voor mama!

  2. Joke zegt:

    Dat komt even mooi uit. Heb je niet per ongeluk de boel een beetje de gesaboteerd? Alleszins fijne vooruitzichten. Geniet ervan! (maar dat hoef ik hier niet te schrijven eigenlijk)

  3. Petr@ zegt:

    Wat erg (!) dat je niet hoefde te gaan werken!
    Wat leuk dat er weer een kleinkind komt! Sterkte met wachten op de kleine!

  4. Joris zegt:

    Hallo Billy,
    Eigenlijk is dat tweemaal goed nieuws. Een extra lang weekend en bovendien een kleinzoon of -dochter op komst. Nu kan de zomer pas echt goed op gang komen nietwaar. Hopelijk verloopt de bevalling zonder problemen en kunnen jullie met een gerust gemoed uitkijken naar de geboorte. Alvast op voorhand gefeliciteerd.

  5. natuurfreak zegt:

    Alles zit wel mee..goed weer,extra verlofdag en een 2de kleinkind opkomst..Op voorhand al proficiat.Hopelijk verloopt alles zoals verwacht..

  6. Wow, je 2de kleinkind,…spannend hé!! Geniet van de extra leuke dagen,……

  7. spannende tijden, billy? :shock:

    en ..

    proficiat, winnaar!!! :-D

  8. zon-nebloem zegt:

    dat wordt spannend; je 2de kleinkind :o)
    en nog proficiat je had het goed bij neus, ik wist het niet

  9. bea zegt:

    Nu ben ik heel benieuwd of je opa zal worden van nog een kleinzoon of een -dochtertje. Leukkk!

  10. Chantal zegt:

    Wat spannend, tweede kleindkind, ik wacht in spanning mee af

  11. Sas zegt:

    Oh fijn zo’n extra lang weekend.
    En spannend zeg… !!

  12. Spannende tijden, zeker voor de aanstaande mama. Sterkte en een supergezond kleinkind :-)

  13. Voetje zegt:

    Dat wordt een spannend verlengd weekend

  14. micheleeuw zegt:

    Laat doe motor het zo nu en dan maar eens begeven, zou ik zeggen. ;-)

dit vind jij er van...

