Photo Friday: artificial light

al een tijdje geleden dat ik nog iets plaatste voor Photo Friday, maar deze week vond ik wel een geschikte foto voor de uitdaging “artificial light”.

Deze foto nam ik enkele weken geleden toen ik naar mijn werk reed, en onderweg deze mooie zonsondergang zag. Ik heb de kleuren wat bewerkt, maar toch merk je de warme gloed van de omgeving duidelijk…

zonsondergang Otegem bewerkt

Groetjes,

Billy

22 reacties op “Photo Friday: artificial light

  1. ingridblogs zegt:

    Prachtige foto billy!

  2. micheleeuw zegt:

    Met zo’n mooie zonsopgang kom je in goed humeur aan op het werk. :-)

  3. Kay zegt:

    Het oranje-gele is mooi,
    en neemt mij mee in een droom
    naar een zwoele avond ergens op een eiland ♥

  4. Van zo’n natuurwonders sta ik altijd te genieten, afgelopen woensdag van de prachtige regenboog, dan zou ik bijna ergens oprijden, omdat ik wil blijven kijken,……..

  5. Joris zegt:

    Hallo Billy,
    Niets dat prachtiger is dan de zon te zien opgaan of ondergaan. Op weg naar de werkvloer zie ik bijna dagelijks de zon ontwaken, jij ziet ze eerder verdwijnen. Vaak is het lichtspektakel even mooi en zijn de kleurschakeringen bijna niet te tellen. De voorwaarde natuurlijk, de zon moet zich willen laten zien en de afgelopen maanden was dat eerder aan de magere kant zullen we maar zeggen.

  6. Joke zegt:

    Een heel mooie foto Billy, sinds mijn pc kapot was zijn ook mijn feeds verdwenen en voor je het weet zijn we al weer een paar weken verder . Vandaar dat het enige tijd geleden is dat ik nog ergens ben geweest. Maar zie, je bent er ook nog :-)
    Groetjes.

  7. Zowel letterlijk als figuurlijk schitterend!
    Fijn weekend, BIlly!

  8. Desire zegt:

    Echt kunstig, zo’n mooi licht!

  9. klaproos zegt:

    zo’n ondergang billy,
    dan denk je aan zwoele romantische zomers :-)

  10. laat je weekend net zo warm en artistiek zijn als deze zonsondergang, billy! :-D

  11. zon-nebloem zegt:

    ik ga mijn kodak ook eens meenemen als ik ga werken, want soms denk ik dat ook :o)
    het is een mooie foto

  12. Voetje zegt:

    Prachtige zonsondergang!

  13. Chantal zegt:

    mooie invulling, maar kunstlicht… nee, dit is puur

    • Billy zegt:

      “artificial” betekent niet noodzakelijk kunstlicht, Chantal. Ik heb voor deze foto de kleuren wat gewijzigd, waardoor het licht dus eigenlijk kunstmatig is… ;-)

  14. Redstar zegt:

    Ik neem aan dat het een telefoon foto is.
    Ja de zon, altijd een dankbaar model.

    • Billy zegt:

      dat heb je goed gezien, John. Is inderdaad met mijn smartphone genomen. Niet zo zuiver als met een fototoestel, maar voor de avondlijke sfeer te tonen hoeft dat ook niet

  15. Mooie foto, fijn weekend!

  16. chrissebie zegt:

    Heel leuke foto Billy! Hopelijk kunnen genieten van een lang weekend!

  17. platoonline zegt:

    Wat een licht straalt er van die foto af. God heeft zich er teruggetrokken in dat kleine duistere kerkje aan de horizon, brommerig omdat iemand het waagt zijn schepping te verbeteren.
    Mooi!!

  18. ♥Inge♥ zegt:

    Wow! Ik hou wel van zulke foto’s!! Mooi hoor!

  19. natuurfreak zegt:

    Bij het begin van de ochtend met zulk mooi beeld kan je dag niet meer stuk.

dit vind jij er van...

